Opet je otisao...
Pomislim da sam smirila svoj haos, pojavi se, pomami svaki deo mog tijela i onda? Opet ode!?
-" Javio sam i Strahinji za datum nase svadbe"
Ta informacija me presjece kao mac preko stomaka. Ne mogu da kazem da ne volim Luku, bila bi to velika laz ali Strahinja u meni budi sve ono sto niko nikada nije iako smo imalo samo pijani poljubac.
-" Ja moram na posao, hitan astanak imamo danas oko izbora"
Klimnuo je glavom i poljubio me, a ja uzvratim njezno dodirujuci njegov obraz
-" Vidimo se sjutra"
-" nemoj, molim te dodji i veceras. Ne volim da smo razdvojeni..."
Nisam zeljela, prezasucena sam! Usla sam u kancelariju, slusala sastanak, zapisivala sve sto traze od nas i na kraju sam jedva cekala da dodjem u svoj mir.
-" ii Kad kumijem?"
Mara me zagrli dok ja snizdeno iznesem datum pred kolegama koje mi cestitaju. Pravim se vesela svjesna da mozda grijesim, ali ja ne mogu ostaviti Luku zbog neke kratke faze u zivotu. Prezivecu Strahinju znam da hocu.
-" Jedva cekam, znaci bicemo najzgodnija mlada i kuma ikada"
-" Maro zar sumnjas u nas"
Rekla sam te ih sve pozdravim
-" moracu da ostanem i zavrsim sve za sjutrasnji list. Da prekontrolisem jer je danas bila kampanja pakao posla nisam sve stigla"
-" da ti pomognem?"
-" ne Leo, hvala sama cu ja to za 2 sata sve spremno"
Klimnuo je glavom, te ona udje u svoju kancelariju nakon sto zakljuca zgradu kako bi mogla u miru zavtsiti sve
2 sata se pretvorilo u vjecnost, Danilov tekst poslat je kao skica, te provedem do mraka radeci i ispravljajuci sve. Poslala je e- mail za stampu, a telefon se oglasi dok se svaki atom u tijelu odjednom odjeti odmorno zbog imena na njemu.
-" Strahinja"
-" Popio sam"
Cula sam kako jedva prica.
-" Udajes se za mesec dana"
Njeno tijelo zadrhti dok grlo naglo presusi.
-" Gde si Strahinja?"
-" Nije vazno hocu da ti kazem sad, hocu da ti kazem nesto vazno i nikada vise"
Lenka je osjetila kako joj srce ubrzano lupa, a dlanovi su joj se znojili dok je slušala Strahinju preko telefona. Da se samo potrudio cuo bi njene otkucaje srca preko telefona.
- "Šta je, Strahinja? Šta se dogodilo?"
pitala je uznemireno, a Strahinja je uzdahnuo duboko prije nego što je progovorio.
-"Lenka, moram ti reći... osjećam se kao da sam izdao Luku. Ovo što radim nije ispravno prema njemu. Ne mogu ignorirati ono što osjećam, a isto tako ne mogu ignorirati činjenicu da se udavas za mog druga."
Kao da se gusio u suzama, snazni Strahinja bez emocija
-" Sta to znaci Strahinja"
I njoj je glas zadrhtao
"Znači da te volim, Lenka. Volim te više nego što sam ikada volio ikoga. Ne mogu gledati kako se udaješ za drugog dok ja... dok ja... Volim te i ne znam ni kad je to pocelo, kao da mi i mozak kaze da sam te volio od prvog trena kad sam te ugledao. Godinama bjezim od tebe jer ti volis mog najboljeg druga. Znam da ti ne volis mene, nisi nikada voljela sto sam deo Lukinog drustva ali ja..."
Gusio se u suzama
-" odbicu kumstvo, necu moci da lazem pred Bogom da sam svjedok vase ljubavi kad znam da te volim vise od njega. Vise nego sto ce on moci ikada. Nikada se vise necemo vidjeti Leno jer zelim tvoju srecu. Ja nisam mialio da cu ikada priznati. Kao neki klinac se ponasam ali... Nikasam nikoga volio kao tebe i mislim da necu. Ne mogu da izbacim poljubac i moju ruki na tvom obrazu iz glave. Poljubio bih te hiljadu puta ali znam da je taj tvoj jedan bio greskom i da se kajes. Budi srecna i izvini zbog ovoga"
Prekinuo je, a ja dok svojim drhtavim rukama uspjem opet da ga pozovem jasno mi iskoci da me je ovaj broj blokirao... ulazila je u zgradu svog vjerenika drhtavim rukama jos uvijek pod sokom trazeci broj njegovog sprata u liftu. Strahinja je voli!?
YOU ARE READING
Mrzi me da bih te mrzela
RomanceNo, vremenom stvari se mjenjaju, zivot za odrasle donio je neke nove izazove i koliko god poricala da mrznja ne moze doci iz ljubavi, vec samo obrnuto... polako sam gutala svako slovo te recenice " Nije tanka linija izmedju ljubavi i mrznje... ili m...