18

2.2K 108 0
                                    

Strahinja je stajao ispred vrata Lenkine i Lukine kuće, osjećajući kako mu srce lupa sve brže što se bližio trenutku ulaska i otvaranje vrata stana. Duboko je udahnuo, pokušavajući da smiri svoje misli ne zeleci da uradi bilo sta sto ce upropastiti Lenkinu srecu.

Kada je zazvonio, vrata su se otvorila, otkrivajući Lenku koja ga je dočekala.

Njen ozbiljan izraz lica, po malo stidljiv izraz lica bio mi je simpatican. Na stranu sto obolje imaju kneglu u grlu i jedva disu cim im se oci spoje.

-" dobro dosao Strahinja"

-" Bolje te nasao, ovo je za tebe domacicu kuce"

Pruzio joj je kesu te zakoraci u stan  dok stiska oci da se unormali i ne kaze nesto pogresno. 

Njihov dom mirisao je na nju, no nije mogao da ne primjeti kaako se nista nije primjetilo...

-" Luka je izasao po vase omiljeno pivo."

Klimnuo je glavom u nemogucnosti da zadrzi dvoje misli samo za sebe

-" i dalje je prisutan Lukin minimalizam sa stvarima u stanu"

-" kako mislis"

Rekla je dok ga prati do dnevnog boravka.

-" U tvom stanu je zivopisnije, ocekivao sam sada kada zivite zajedno da ces drzati tradiciju"

-"To bi dopustio da ti nova cura udje i tvoj moderni stan uredi kao sto sam ja moj?"

-" da, dopustio bih... Bilo bi nobicno zivjeti   par dana ali nasa djeca bi imala sta da ruse"

-" Planirate djecu?"

Nekako je izustila dok on zacuti kulirajuci joj pitanje.

-" Voljela bih da smo popricali o svemu sto se desilo"

Mirno je rekla

-" Leno znas da se izmedju nas nista nije desilo..."

-" Poljubila sam te"

-" Nikada necu reci Luki, pijana si bila nisi znala sta radis"

Sada sam trijezna...  i zelim te i zasto prokleto ti ne zelis mene..

-" Hvala, ne zivim sa Lukom jos uvijek..."

-" zasto?"

Luka je ušao s kesom u ruci kao nindza prekidajuci ih nasmejan i pun energije. "Evo ga, donio sam ti omiljeno pivo!" rekao je s osmijehom dok je prilazio.

Strahinja je uzvratio laznim osmijehom "Hvala, Luka. Nisi trebao da se mucis znas i sam da sam poceo da pazim i ne pijem"

"Real Madrid i Barcelona, prava derbi utakmica. Mislim da će biti uzbudljivo, taman si stigao na vrijeme. Samo se u fuci nismo slagali"

" to je tacno i dalje volim Barcelonu i  tvoju reakciju kad god izgubi Real"

-"Ali Real je bolii ove godine"

-" statistika samo za tebe  da ne bi budio zgradu od tuge jer gubi Real"

Kao nekada prepucavali su se otvarajuci pivo i cesto de svadjajuci oko sudijske odluke.  Nije prvi put da ih gleda kako se kao djeca prepiru  oko klubova ali ovoga puta  dok je Lenka stajala s pogledom uprtim u Strahinju. Uvek ga je gledala sa nekim prezirom, ali sada srce joj je lupalo kao dobos, a zadrhtala bi kad god pogleda u nju  i kao da su samo oni u stanu skenira njeno lice.

Treba da se pomiri sa tim...  nasao je devojku, a to sto je on zakljucila da je pocela da se zaljubljuje u njega ne znaci da  je uradio isto.

-" Lenka Barselona ili Real"

-" Pa mnogo vise volim stil igranja Barseloninih igraca"

Nije uspio da se ne nasmije njenom odgovoru,  a ni Lukinoj reakciji na njega

-" pricali smo o tomeeee!"

Nije mnogo pricala tokom veceri, a nije ni Strahinja koji se borio  sa sobom da je ne gleda kad god moze... uzaludno ali se borio! Zeli joj srecu, a zna da Luka iako je svaler voli je... stvarno je voli...

Mrzi me da bih te mrzelaWhere stories live. Discover now