Bila sam opasno ljuta na Luku jer je kasnio na dogovorenu setnju, a onda kada ga konacno ugledam hodao je sa ogromnom buketom cvijeca.
-" Izvinjenje mojoj princezi sto nisam mogao stici danas, ali Strahinja je naredio da mu dam plan, a ja sam kasnio. Zamolio sam ga da mi pomogne"
-" Hvala ljubavi, ali molim te da od sada ispostujes nase dogovore. Znas i sam da me Strahinja ne gotivi i da mi je neprijatno kad god nesto radi u mom stanu jer si ga ti zvao."
-" Lenka znas i sama da to nije tako, Strahinja je sjajan decko i draga si mu samo on nije mnogo drustven"
-" Nije mnogo drustven?"
Nasmijem se ovome, Strahinja nije u opste drustven.
-" Inace danas sam se jako umorio, isao sam da obidjem gradilista, posao koji je on pogodio je nevjerovatan. Takvu ideju cak ni ja kao arhitekta ne bih smislio. Zaista je pametan. Milionski ugovor, firma cvjeta i tek sad ce biti posla"
-" A ja sam razmisljala o nasem odmoru i meni je posla preko glave"
-" Lenka, ovaj... Ne znam hocu li moci s obzirom da sada krece haos na poslu"
-" Luka, obecao si mi"
Zastala sam samo da bih iskontrolisala svoj bijes. Jer ovako zavrsi svaki dogovor sa njim
-" Znam ljubavi ali idi sa Ivanom ako ti se ide, znas da ja kao glavni ne smijem tek tako da odem u jeku sezone"
-" Cujes li ti sebe Luka?!"
-" Molim te prestani da se svadjas sa mnom svako malo, nemam strpljenja za to. Imam i poslovni put sad u sredu moram li da idem uvijek posvadjan sa tobom?"
-" Ne, ne moras sreco! I sad mi kazes za poslovni put!? Zar ne mozes da mi javis u neko razumno vrijeme da smislim sa kim cu ici na posao!? Da nisi bio naporan i da si me pustio da ucim da vozim ne bih zavisila od tebe!"
-" Imaces prevoz ne brini, sve sam sredio. Molim te daj mi mira da popijemo pice bez svadje. Prestani da zvocas!"
Bijes mi se kupio, jer ovo traje mesecima. Ne poricem da je bio najbolji decko, decko za pozeljeti ali onda se sve promjenilo kako je dobio unapredjenje jer je Strahinja postao direktor.
-" Ne zvocam vec smo zajedno odredili neke prioritete, a sve vise i vise mislim da sam ja jedina budala koja ih slijepo postuje."
-" Lenka, ljubavi... dodji... opet si ljuta na svog medu."
Poceo je sa svojim poznatim nacinom trazenja miram. Ostanem nijema, do kafica gde me on zagrli cim sjednemo ali ja i dalje ne uspjevam da obuzdam svoj bijes.
-" Lenkaaa sreco moja nemoj da se duris, znas koliko te volim! Neprocenjivo!"
-" Luka prestani"
-" Dobro Lenka, ne mogu dati otkaz da bi ti bila srecna. Ti tvoj posao kuckas par sato i pijes kafu, a ja moram da radim. Hocu da imam malo mira, a tebi nikada nista ne valja kad se trudim!"
-" Da ja sam kriva vec mesecima sam ja kriva!"
-" jesi, jer se sa tobom ne moze razgovarati!"
Bijesno je rekao, te naruci sebi kafu da je "u miru popije". Mozda ja grijesim i previse ga stiskam. Ne znam vise, osjecam se kao idiot jer uvijek ja zapocnem svadju, ali opet sve sto isplaniramo on porusi i svali na mene kao da sam krivac.
CZYTASZ
Mrzi me da bih te mrzela
RomansNo, vremenom stvari se mjenjaju, zivot za odrasle donio je neke nove izazove i koliko god poricala da mrznja ne moze doci iz ljubavi, vec samo obrnuto... polako sam gutala svako slovo te recenice " Nije tanka linija izmedju ljubavi i mrznje... ili m...