İlk öncelikle herkese merhaba ilk defa bir kurgu yazıyorum ve çok heyecanlıyım. Küçüklüğümden beri yapmak istediğimi şimdi tüm cesaretimi toplayarak yazmaya çalışıcam. Sizlerde beğenip yorum yaparsanız çok sevinirim. Yazım hatalarım olursa da affola. Keyifli okumalar patlayan şekerlerim <3
Okumaya başladığınız tarihi buraya bırakabilirsiniz.
**
Evin kapısını açtığım gibi sert bir şekilde geri kapadım. O kadar sinirlerim bozuktu ki şuan karşıma çıkan herkese saldır-
Tamam lafımı geri alıyorum şuan karşımda mavi gözleri beyaz tüyleriyle bana bakan bu masum şeye saldırmayı geç sinirli bile bakamazdım. Miya benim üzümlü kedim, sırdaşım...
O benim bu yapayalnız olduğum şehirde tek arkadaşım. Yine her zaman yaptığı gibi yanıma usulca yaklaşıp sırnaşmaya başlamıştı. Onu kucağıma alıp bende kendimi koltuğa attım.
"Evet miyoşum bugün de depresyon mod on. Hiç öyle bakma her zaman seninle oynuyorum ama bugün tüm gün dertli şarkılar dinleyip ağlayacağım. Ve tabii ki sende benim en yakın arkadaşım olduğun için beni dinleyip teselli vereceksin. Ne bakıyorsun öyle evet canım mama yiyip ağlayacağız ay aman yani ben çikolataya abanırken sen mama yiyeceksin."
Miyayı koltuğun en rahat köşesine bıraktıktan sonra koltuktan kalkıp artık yavaş yavaş ter koktuğumu anladığım için tişörtümü çıkarıp evin en uç köşesine attım. Bugün yılın en sıcak günü olduğu yetmiyormuş gibi bir de aldatılmıştım. Mükemmel giden günün sonunda iki yıllık sevgilim olan yeni adı Şerefsiz eski adı Taylan kişisi tarafından aldatıldığımı öğrenmiştim. Ve bunu yeni sevgilisi söylemişti. Sevgili olduğumuz süre zarfınca masumu oynayan o adamın yeni yüzüyle tanışınca şok olmuştum. Ama her zamanda böyle değil midir zaten en güvendiklerimiz bizi sırtımızdan vurur. Günlük depresyon konuşmamızı da yaptığımıza göre şimdi gerçekten büyük bir depresyona hazırdım.
Mutfağa geldikten sonra kendime buz gibi su dolu bir sürahi ve yanına bir gün olur da depresyona girerim diye sakladığım zulamı çıkardım bugün en ihtiyacım olduğu gündü. Miya'nın da kabına mamasını koyduktan sonra odama ilerledim. Üzerime rahat bir şort ve askılı giyindim. Odamdaki aynadan tipime baktığımda halim içler acısıydı gerçekten. Eve gelmeden biraz ağlayıp, tamam hıçkıra hıçkıra rimelim akana kadar ağlamış olabilirim. Şuan hiç güçlü kız rolleri kesemezdim. İki yıllık sevgilim tarafından aldatılmıştım bırakın da biraz azıcık ucundan ağlayayım.
Kendimi salondaki koltuğa tabiri caizse hayvanca attıktan sonra televizyonu açtım. Belki de kafamı dağıtacak bir şeyler bulurdum sonra bugün yaşadığım olayı unuturdum ve yarın çok güzel bir güne uyanırdım. Miya'nın da onaylayan bakışlarından sonra bu düşünce kafama yatmıştı. Karar verildi yaz kızım bugün depresyon yok.
5 DAKİKA SONRA
" Tanrım kötü kullarını sen affetsen ben affetmem. Bütün zalim olanları sen affetsen ben affetmem." Evet tam beş dakika önce dediklerimi unutun kızlar yanımızda kimse yokken hönküre hönküre ağlayabiliriz. " Bak bak Miya en güzel yeri geliyor kızım sende bana eşlik et."
Miyanın suratında nasıl olduğunu anlamadığım bundan bir bok olmaz ifadesi vardı. " Sen tanrısın af-"
Şarkının en güzel yerini ve sesimi bir anda kesen o ikonik mesaj sesi bölmüştü. Yoksa Taylan kahrından mahvolup tüm gün ağlayıp bana özür mesajı mı atmıştı?
Atsa ne olacaktı sanki onu ömrüm boyunca affetmeyeceğim bir hata yapmıştı. Tüm düşünceleri kafamdan atıp şarkıyı kapattım ve mesaja girdim.
05********* : sabahtan beri size Bergen-Sen Affetsen dinleten şahıs kim acaba? (19:26)
05********* : tamamen merakımdan soruyorum.(19:26)
Ahu : Taylan ŞEREFSİZİ... (19:27)
Ahu : gözümün önünde beni aldattı ya beni beni ahusunu hem de yeliz şıllığıyla (19:27)
Ahu : sorarım size ben aldatılacak kadın mıyım? (19:27)
05********* : bir dakika aldatılma hikayesi mi ve içinde şıllık da mı var ben çekirdeğimi alıp geliyorum. (19:28)
Ahu : pardon da beyfendi size tüm hayat hikayemi anlatmadan önce bana isminizi söyler misiniz? (19:28)
**
Diğer bölüme kadar kendinize iyi bakın aşkımsularrrrrr 😚
Oy ve yorum atmayı unutmayın öptüm bayyyyy 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAN KOMŞUM // TEXTİNG
ChickLit05*********: sabahtan beri size Bergen-Sen Affetsen dinleten şahıs kim acaba? (19:26) 05*********: tamamen merakımdan soruyorum. (19:26) Ahu: taylan ŞEREFSİZİ... (19:27) Ahu: gözümün önünde beni aldattı ya beni beni ahusunu hem de yeliz şıllığıyla (...