4. Bölüm

14.9K 590 46
                                    

Nesrin Akkurt

Elimdeki dergiye bakıp iç geçirdim.
"Bu elbise çok güzel ama parası da güzel." Diye üzgün bir şekilde mırıldandım.
Otuz bin ne demek ya!
Elbisenin fotoğrafını çekip babama attım.

Babacım çok bir şey değil. Hem ben senin tek çocuğunum. Senin beni şımartman gerekiyor;)

Bir kaç dakika sonra babam mesaj atmıştı.

Bütün paramı sen ve annen yiyorsun

Olabilir sen bizden
Zenginsin

Sipariş verebilirsin kızım

Seni çok seviyorum
Biliyorsun değil mi?

İşin düşmezse babanı soracağın
Yok

Kuru iftira
Seni her gün annem
Soruyorum.

Buraya ne zaman gelirsin?
Uçağa atlayıp gelsem mi?
Kızımı özledim

Bende sizi özledim
Bencede gel. Ama annemle
Birlikte

Sana bir soru soracağım?

Evet babacım

En çok beni mi seviyorsun
Yoksa anneni mi?

İkinizi de seviyorum

Sana para veren benim

Dokuz ay karnında taşıyan
Annem:)

Elbiseyi sipariş etme
Vazgeçtim

Baba tabikii
En çok seni seviyorum
Annem bilmesin olur mu?

O niyeymiş? Annene hava atmam
Gerekiyor.

Baba ya

Babamla arkadaş gibiydik onu çok seviyordum. Hayatımı istediğim gibi yaşıyordum.

Ben çalışmayı sevmezdim. Ailemin maddi durumu iyiydi. Ailenin tek çocuğu olmak bunu gerektiriyordu. Banyoya girip duş aldım.

Sarı saçlarımı güzelce kurutum. Bugün evde kimse yoktu. Dolabımı açıp en sevdiğim kırmızı elbisemi elime aldım. Bunu babacığım doğum günümde almıştı.

Paraya kıymıştı. Şuleye bir kaç tane elbise modeleri atmıştım. Umarım alırdı.

Bugün bir arkadaşımın doğum günü partisi vardı. Onun için hazırlanmam gerekiyordu. Telefonum çalınca gidip baktım. Arayan eski sevgilimdi.

"Noldu Eren?"
"Hala sosyal medyada beni takip ediyorsun. Beni unutmadın değil mi?"
Eren cidden komik bir çocuktu. Gülmeye başladım.

"Takipten çıkmaya üşendim. Ayrıca ben hala eski sevgililerimi takip ediyorum. Kimse senin gibi umutlanmadı."

Eren iyi biriydi ama çok anneciydi. Öyle ana kuzusu sevmezdim. Ayrıca her dediğimi yapıyordu. Ondan niye ayrıldım bilmiyorum ama galiba sıkılmıştım.

"Bir şey diyor musun? Kapatıyorum."
Erenden ses gelmeyince telefonu kapattım.

Kırmızı elbisemi giyerken çok dikkatli hareket ediyordum. Makyaj yaparken bile çok dikkat ettim.

KUM SAATİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin