Şule, uçağa binerken gayet sakindi ama Atakan beyle yan yana oturunca. Bu biraz onu tedirgin etmişti.
"Bugün toplantı da iyiydin" diye konuştu Atakan bey. Amacı aralarındaki gerilimi birazcık olsun hafifletmekti.
Şule önünde duran tablette baktı. Cevap vermemişti ve bu Atakan beyin hoşuna gitmemişti.
"Trip mi yiyorum?" Diye sordu. Şule kaşlarını hafif çattı.
"Yok!" Sesinde bariz bir öfke vardı.
"Dün gece sabah olanlar..."diye konuştu Atakan bey.
"Unutalım gitsin." Diye kestirip attı şule. Atakan bey sessiz kaldı.Şule asla Atakan beyin o sözlerini aklından çıkarmayacaktı.
Ben nasıl seninle birlikte olurum?
Bu bir hataydı.
Bilerek mi yatağıma girdin?Evet, genç kız Atakan beyin odasına gelirken hatalıydı.
O zaman atakan bey de karşılık vermeseydi. Olan bütün şeyde genç kızı suçlamıştı.İkisi de birbirine yabancı bakışlar atıyordu.
Uçak türkiyeye iniş yapınca yollarını ayırdılar. Şule eve gelince Nesrin onu kapıda karşıladı."Elbiselerim nerede?" Diye sordu heyecanlı bir şekilde.
Şule elindeki çantayı ona uzattı."İçinde," sesi çok ruhsuz çıkmıştı. Yol yorgunu olduğu için yatağına geçip hemen uyumuştu.
Uyandığında sevgilisini aradı. Onunla konuşması gereken önemli konuları vardı. Banyoya girip güzel bir duş aldı. Duştan sonra kumral rengindeki saçlarını kuruttu.
Kendini biraz dalgın hissediyordu.
Dudaklarına bakınca aklına Atakan çelik gelmişti.
Adam onunla çok güzel öpüşmüştü. Her pozisyonda sevişmişlerdi.
Bugün izinliydi. Berkten mesaj gelince hemen baktı.Sevgilim seni Deniz cafede bekliyorum. Bizim ilk sevgili olduğumuz yerde bir kahve içelim:)
Şule kendini çok kötü hisseti. Altına beyaz bir kot, üstüne omuzları açık bebek mavisi bir gömlek giydi. Kumral rengindeki saçlarını topladı ve salona geçti.
Kahvaltı masası hazırdı ve bir not vardı.
Bu kahvaltı güzel ve en sevdiğim arkadaşıma bana aldığın elbiseyi çok beğendim. O yüzden sana kahvaltı hazırladım. Kesinlikle bana elbise aldığın için değil içimden geldiği için yaptım.
Mira dün gece işten biraz geç geldi. O yüzden uyuyor. Uyandırma bırak uyusun. Akşam kız günü yapıyoruz. Konuşmamız gereken önemli konular var.N
Şule hafif bir şekilde gülümsedi. Nesrin sabah sabah üşenmeden nasıl kahvaltı hazırlamıştı? Ayrıca notaki yazıyı okurken yorulmuştu.
Her ayrıntıyı yazmıştı ama notun sonundaki isme gelince sadece 'N' harfi vardı.Şule çay içti. Nesrin sigara böreği yapmıştı. Onu da yedi.
Mira'nın odasına gidip ona baktı. Arkadaşı gerçekten dağınık yatıyordu.Yorganı bacaklarının arasındaydı. Çok dağınık uyumuştu.
Bir tane yastığı yerdeydi diğeri kafasının altındaydı.Çok yorgun görünüyordu. Şule elindeki kutuyu miranın baş ucuna koydu.
Sessiz bir şekilde odadan çıktı. Arkadaşlarını özlemişti. En azından akşam birlikte olacaklardı.
Deniz cafeye gelince derin bir nefes aldı. Tam içeriye girecekken telefonu çaldı. Arayan babası vural Bilgiçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUM SAATİ
Roman d'amour"Ben çok büyük bir hata yaptım. Patronumla yattım." "İşkolik patronun bununla ilgili kural koymamış mıydı?" "Evet, ikimizde çok sarhoştuk. Zaten sabah uyandığında çok kızdı." "Ne yapacaksın?" "Ben hamileyim bana kesin aldır diyecek." *** Mira, ünive...