Şule Bilgiç
Nesrin her şeyi mahvetmişti! Ne yapacağımı bilmiyordum. Bu kötü bir şeydi. Ben Teslime hanımın yüzüne nasıl bakacaktım?Onun gözünde kötü bir kadındım. Benim hakkımda ne düşünüyordur? Kesin çok basit biri olduğumu düşünüyordur.
Teslime hanıma baktığım zaman utanç içindeydim. O benim aksime gülümseyerek bana baktı. Yanıma doğru gelip sıkıca sarıldı. Bu hareketine şaşırmıştım. Çünkü kucaklaması çok içtendi.
"Ah şimdi benim torunumun bir çocuğu mu olacak. Kızım seni gönülden tebrik ederim. Hemen benimle geliyorsun." Dedi. Sesindeki o heyecanı iliklerime kadar hissetim.
"Nereye?" Diye sordum şaşkın bir şekilde.
"Kuyumcuya!" Dediği zaman olduğum yerde kaldım.Nesrine ters bir bakış attım. 'Bak senin yüzünden başıma neler geliyor' gibisinden. Teslime hanım elimi tuttu.
Şaşkın bir şekilde ona baktım. Bu sevgisi bana çok fazlaydı. Ben buna hazır değildim. Ayrıca benim bir sürü işim vardı ne kuyumcusu!
Eliyle karnımı okşadı. Yüzünde hafif bir tebbesüm oluştu.
"Küçük velihat gelecek. Ona dünyaları alacağım." Dedi.
Ben bebeğimle tek başıma bir dünya kurmak istiyordum. Tabii kızlarıda saymıştım. Teslime hanımın hamile olduğumu öğrenmesi hiç iyi olmamıştı. Beni şimdiden kuyumcuya götürüyordu.
Bebeğim daha iki haftalıktı. Kıyamam ona.Olumsuz anlamda kafamı salladım.
"Bakın buna hiç gerek yok." Dedim. Teslime hanım kaşlarını çattı.Nesrin elindeki poşetleri Atakan beyin kucağına bıraktı. Atakan ona öldürecekmiş gibi baktı. Nesrin ilk önce yutkundu sonra umursamaz bir şekilde omzunu silkti.
Bana masum bir şekilde baktı.
Eve gidince onu öldürecektim!
Benden kesinlikle kurtuluşu yoktu.O en sevdiği elbiseleri yanlış derecede yıkatmazsam benim ismimde Şule değildi!
"Ben artık eve gideyim." Dedi. Teslime hanım çantasından bir kart çıkarıp Nesrine verdi.
"Bu müjdeli haberi sen bana verdin. Beni çok mutlu ettin. Bu kartta benim numaram var. Mutlaka beni ara. Hatta ikinizi kahve içmeye davet ediyorum."
Nesrin kartı alıp çantasına koydu.
"Teslime hanım, bizim bir arkadaşımız daha var. Adı mira acaba o da gelebilir mi?"
"Tabikii gelebilir"Nesrin, Teslime hanıma sarıldı.
"Bizim bir grup var şehrin cadıları diye sizi de o gruba koyacağım."Rüyalarımın saçmalık seviyesi bu konuşmanın geçmesiydi.
Yok Nesrin az önce bunu söylemedi.
Ben hayal gördüm."Ay ben seni çok sevdim. O gruba beni de alırsan çok mutlu olurum.
Evde sıkılıyordum." Teslime hanım bunları söyleyince Nesrine baktım.Kelime anlamıyla tam bitmişti.
Nesrin ve teslime hanım kol kola girip odadan çıktılar. Amaçları beni ve Atakan beyi yalnız bırakmaktı.
Ben onunla yalnız kalmak istemiyordum. Tam çıkıyordum onun kaba sesiyle durdum.
"O sarı arkadaşın kafayı mı yedi?" Dedi sesi çok sertti. Benim gözlerim ise kucağında duran poşetlere gitmişti.
Nesrin koskoca bir şirketi yöneten adamın kucağına bebek kıyafetleri bırakmıştı. Nesrin kesinlikle normal değildi.
Daha beş dakika önce tanıdığı kadının evine gitmeyi kabul etmişti ve onunla samimi bir şekilde bu odadan çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUM SAATİ
Romansa"Ben çok büyük bir hata yaptım. Patronumla yattım." "İşkolik patronun bununla ilgili kural koymamış mıydı?" "Evet, ikimizde çok sarhoştuk. Zaten sabah uyandığında çok kızdı." "Ne yapacaksın?" "Ben hamileyim bana kesin aldır diyecek." *** Mira, ünive...