Bazen özlemektir sevmek..
- Geçen kocaman bir hafta içinden sonra cumartesi günüydü ve alev, arda ben partiye gitmek için özenle hazırlanıyorduk.
yunusa hala tripliydim,arayıp soruyordu bir kaç kere görmeye de gelmişti ama trip atıp geri göndermiştim,mesajlarınada görüldü atıyordum.
Çünkü neden olmasın?
Alev ve arda beni almaya geliceklerdi ve ben hazırlanmaya başlamıştım.
Sabah erkenden kalkıp duşumu almıştım,hafta içinden sonra sonunda reglim bitmişti ve artık karın ağrımda gitmişti.
Üzerimde onun mutluluğu vardı şuanda.
Aklımda çok fazla sinsi plan vardı ve tabiki uygulayacaktım hepsini,alevide arayıp anlatmıştım.
Arda ise yeni aldığı takım elbisesini öve öve başımızı şişirmişti 3'lü telefonda konuşurken,sabah sabah aramış 'padişahınız yine çok yakışıklı olucak onu koruyun'diye en az on kere tekrarlamıştı.
En sonunda alev ata bindirme seansına başladığında arda susmuştu.
Dolabımdan çıkardığım hain planımın baş etken elbisesini özenle yatağa bıraktım.
Topuklu ayakkabılarımıda yere koyduğumda ilk makyajımı yapacaktım.
Saçıma fön çekmiştim,ve bakım kremlerim yüzünden saçım çok güzel duruyordu.
Aynanın karşısına geçip kusursuz güzel bir makyaj yapmıştım.
Parti bu sefer daha büyük ve daha özel olucaktı,saat şuan 18:00'di.
Makyajımı özenle bitirdiğimde ayağa kalkıp pijamamı dikkatle çıkardım ve üzerime planımın en büyük etken elbisesini giyindim.
Saçımı arkaya attığımda aynanın karşısına geçip kendime baktım.
İşte bu!
İşte şimdi olanlardan ben sorumluyum!
Alevde kırmızı renk giyecekti,anlaşmıştık,şuan yunusun surat ifadesini hayal edebiliyorum.
Yakışan insanlar böyle kıyafetler giyindiğinde daha güzel oluyor.
Genciz,inadız,kadınız,istediğimizi yaparız ayol.
Kendimi baştan süzdüğümde bir an kendime hayran kaldım.
Topuklu ayakkabımı koyu kırmızı tercih etmiştim,çok zarif duruyordu.
Ayağıma giyindiğimde biraz daha uzamıştım.
Normalde 1.68 olan boyum şimdi 1.70 olmuştu.
Fön çektiğim saçlarıma,makyajıma,elbiseme sırayla baktığımda hazır olduğuma kanaat getirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fizik Hocam (+18)
RomanceSen benimsin, aksini düşünen sonunuda düşünsün. +18 Cinsellik fazla bulunuyor bunu bilerek okuyalımm. Askeri kurgu Çocukluk aşkı Arkadaşlıktan doğan aşk. Mizahın bulunduğu. Okul hayatı. Ve mutlu sonla biteceğini belirttiğim kitabım👑