41. Bölüm

5.8K 206 275
                                    

İyi okumalar güzellerimm:)
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfennn💞💋💗

Yorum sınırı: 200
Oy sınırı: 30 👑💞

Sınırlar gelmeden bölüm atamayacağım bu sefer 🥲

-Günlerden pazartesi günüydü.
Yunus yarın geliyordu, onsuz geçen 3 günde canım sıkılmıştı ve doğru dürüst gülemiyordum bile, şuan hastanede randevusu gelen hastalara bakıyordum.

İçeriye yaşlı bir teyze girdiğinde sıra ondaydı.

Masamın başında sandalyemde oturmuş teyzenin belgesine bakıyordum.
Kapıyı kapatıp karşımda durduğunda tebessüm ederek ona döndüm.

Ben: Hoşgeldiniz filiz hanım, uzağı göremiyormuşsunuz?

Filiz: Evet yavrum, göremiyorum uzağı,kitap okuyordum onuda okuyamıyorum şu sıra'yakında da gözüm bulanıyor.

Ayağa kalktığımda kibarca elimle sedyeyi işaret ettim oturması için.
Odamın içinde bir yer daha bulunuyordu ve burda muayene ediyordum.

Yavaş yavaş gidip sedyeye oturduğumda bende önlüğümü düzeltip karşısındaki harf tablosunu ondan biraz uzaklaştırıp çubukla işaret ederek sormaya başladım.

Ben: Burdan hangi harfi görüyorsun filiz hanım?

Filiz: 'E' harfine benziyor kızım.

Kafamla onayladığımda bunu bilmişti, gözlerini kısarak bakıyor ve bir süre inceliyordu.

Yaşının geçmesinden dolayı daha da normal oluyordu göz bozuklukları.

'M' harfini işaret ettiğimde baya bir düşündü.

Filiz: 'V' gibi gözüküyor kızım.

Ben: 'M' harfiydi filiz hanım, uzağı görmekte sorununuz var, yakını görmekte bir sorununuz varmı?

Filiz: Bazen gözlerim bulanıklaşıyor, kitabıda o yüzden okuyamıyorum kızım, bana bir gözlük ver uygun bende kitabımı okuyabileyim.

Kitap okumayı sevmesine karşın gülümsedim ve kafamla onayladım.

Gözlerini yakından incelemek için makineye oturduğumda gözlerini yakından inceleyip numarasını aldım ve ona uygun gözlük yazmak için bir kaç test daha yaptım.

Sonunda testler bittiğinde ona uygun gözlük numarasını bir kağıda yazıp uzattım.

Ben: Filiz hanım bu gözlük işinizi görecektir, kitap okumak çok güzel bir alışkanlık ama gözlerinizi dinlendirmeyide unutmayın lütfen.

Kibarca konuştuğumda gülümsedi ve elindeki kağıdı çantasına koyarak konuştu.

Filiz:Sağolasın kızım, ellerin dert görmesin inşallah.

Ben: Teşekkürler filiz hanım, dikkat edin kendinize, iyi okumalar.

Gülümsediğimde filiz teyzede gülümsedi ve odadan çıktı.

Geçip yerime oturduğumda filiz teyzenin belgesine imza attım ve kenara koydum.

Çıkış saati geldiğinde önlüğümü çıkartıp dolabıma astım ve üzerime deri ceketimi giyindim, üzerimde pantolon,crop takımım vardı, bugün siyah giyinmeyi tercih etmiştim tamamen, sadece beyaz spor ayakkabılarım farklıydı.

Fizik Hocam (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin