'Bir yer bulalım,dünyadan uzak'
Oy sınırı:40
Yorum sınırı:300-Sabah gözlerimi nerde açtığımı biliyorsunuz..yerde.
Sinir bozukluğuyla yerden kalktığımda üzerine düştüğüm kolumu ovalayarak odamdan çıktım.
Annem beni görünce gülümsedi ve oturduğu koltuktan konuştu.
Annem:yine yerde uyandın dimi kızım?
Sana beşik alayım da düşme.Annem güldüğünde bende güldüm ve yanında oturan babama ve anneme öpücük atıp banyoya geçtim.
Elimi yüzümü yıkadığımda hastaneye gitmek için hazırlandım.
Üzerimi değişmiştim ve fazla bir makyaj yapmamak üzere makyaj masama oturdum.
Bir süre sonra makyajım bittiğinde ateş'in mamasını ve suyunu koydum, telefonumu,arabamın anahtarını alıp evden çıktım.
Arabamı açtığımda sürücü koltuğuna oturdum ve arabayı çalıştırıp mahalleden çıktım.
Araba sürme konusunda baya profesyonelleşmiştim,şarkı dinleyerek yolda ilerliyordum.
Doğum günümde Yunus'la dans ettiğimiz şarkıyı dinliyordum.
Kaan boşnak-Benimle kayboldun.
Şarkı sözlerini mırıldanarak şarkıyı söylüyor ve hastaneye ilerliyordum.
Aklıma Yunus'un söylediği sözler ve gözleri gelince sırıtıyor ve mutlulukla heyecanlanıyordum.
Yunus'un ilk haline sinirli şimdi ki haline aşıktım.
Yunus'u tanımayan herkes ilk başta kötü biri olduğunu sanırdı,ama tanıyan herkes onu sevdi,başta ben olmak üzere.
Hastanenin önüne geldiğimde arabamdan inip valeye verdim ve elimdeki telefonla ilerlemeye başladım.
Hastaneye girdiğimde tanıdığım meslektaşlarıma selam vererek gidiyordum.Odama girdiğimde kapımı kapattım ve etrafı toparladım,masamdaki belgeleri düzenlediğimde gelicek olan hastaya baktım ve şikayetini inceledim.
Odamın kapısı çalınmadan açıldığında içeri giren sıfatla bıkkın bir nefes aldım.
Kaan:naber bebeğim? Beni özlediğin için geldim.
Ben:sen yine geldin mi? Senin ben bebeğini sikeyim.
Kaan sırıtarak kapıyı kapattı ve yanıma gelip sandalyemden tutarak kendine çevirdi ve ellerini iki yanımın kol tutma yerine koyup yüzüme eğildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fizik Hocam (+18)
Любовные романыSen benimsin, aksini düşünen sonunuda düşünsün. +18 Cinsellik fazla bulunuyor bunu bilerek okuyalımm. Askeri kurgu Çocukluk aşkı Arkadaşlıktan doğan aşk. Mizahın bulunduğu. Okul hayatı. Ve mutlu sonla biteceğini belirttiğim kitabım👑