27. Bölüm

9.8K 247 566
                                    

Bazen hayattır sevmek..

Arda:beni çok özlediniz dimi? Bende sizi özledim prenses kölelerim muahkeee

Yunusun anlatımıyla :)

-sabah erkenden yeşilim uyanmadan uyanmıştım,kollarım arasında masum masum uyuyordu,sırf onu daha fazla izleyebilmek için erken uyanmıştım.

Elimi yavaşca saçına götürdüğümde uyanmaması için dikkatle dokundum ve okşadım,yaklaşıp kokusunu içime çektiğimde hayran kaldığım vanilya kokusu içime doldu.

İçim onunla dolsun taşsın istedim her şeyim olan bu kadın her zaman yanımda olsun istedim,şu hayatta en büyük başarım ada'yken hayatımda ada olmuştu,başka bişey isteyemezdim.

Esnemeye başladığında son derece sevimli bir şekilde esnedi ve kafasını göğsüme yaslayıp uyumasına devam etti.

Kafasını göğsüme yasladığı an tekrar kalbim yerinden çıkacak kadar hızlı atmaya aşladı,her bir hareketi uzaktan kalbimi hızlandırırken şimdi yanımda olması kalbimi sarsar şekilde hızlandırıyordu .

saçının üzerinden öpütüğümde ada'nın telefonu çalmasıyla beraber telefonunu elime aldım.

Abisi arıyordu,açtığımda konuşmasını bekledim.

Sinan:bücür nerdesin?

Ben: Ada benimle, uyuyor şuanda

Sinan:merhaba enişte,uyanınca söyler misin beni bi' arasın

Ben:söylerim

Telefonu kapattığımda enişte demesiyle beraber gülümsedim.

Ada kıpırdanmaya başladığında bakışım ona döndü.

Gözlerini yavaş yavaş açtığında gözlerime bakıp gülümsedi.

Gülümsemesiyle beraber bende gülümsediğimde uykulu tatlı sesiyle konuştu.

Ada:mavi göz? Sen ne zaman uyandın?

Ben:1 saat önce yeşilim,güzelim benim

Ada:erken uyanmışsın? Uyuyamadın mı? Bişey mi oldu mavi göz?

Ben:sen yanımdayken gözlerimi fazla kapalı tutmama gerek yok güzelim,seni izlemek için erken uyandım.

Kıkırdamaya başladığında yaklaşıp dudağını yavaşca öptüm.

Ada üzerindeki örtüyü kaldırıp iç çamaşırlı vücuduna bakıp utanarak konuştuğunda sırıttım.

Ada:biz şey etmiştik dimi?

Güldüğümde kafamla onayladım .

Ben:şey ettik güzelim benim

Yaklaşıp yanağımı öptüğünde doğruldu ve üzerine örtüyü çekti.

Ada:mavi göz,sabahları gözlerin daha da mavi sanki,çok güzel

Doğrulup boynundan öptüğümde yaklaşıp iki gözünün üzerindende büyük bir özenle öpüp konuştum.

Ben:senin gözlerin kadar olmasada var bir renk gözlerimde

Heyecanla konuştu

Fizik Hocam (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin