פרק 13 - רומנטיקן חסר תקנה

305 22 2
                                    

נקודת המבט של סבסטיאן:


היא הייתה מהממת, ואני הייתי חסר תקנה.

אלוהים, איבדתי את השפיות לכמה רגעים. לא הייתי צריך את זה על הראש שלי, הייתי חייב לצאת משם ולהתרחק ממנה.

הייתי עצבני, הרגשתי שיוצא לי עשן מהמוח בגלל משהו שלא היה לי מושג איך להסביר אותו. רציתי נשים בעבר, נמשכתי לנשים בעבר. זה לא היה זה, זה היה מעבר לזה. אני לא טיפש כדי לדעת שזה מעבר להידלקות - הבחורה הזו ערערה אותי לכמה רגעים עם הבכי שלה, פאק- אני שונא דמעות, אני בעיקר שונא דמעות שמגיעות מנשים. איך אני אמור להתמודד עם השיט הזה?

היה לי חם בדרך חזור, חייגתי לפולינה וחיכיתי שתענה בחוסר סבלנות. ''במה זכיתי?'' היא ענתה בציניות וגלגלתי עיניים לעצמי, ''את יודעת שאני לא מתמודד יפה עם סרקזם פולינה,'' עניתי לה והיא צחקקה. ''איך אני יכולה לעזור לבחור האהוב עליי?''

''מה את עושה?'' שאלתי אותה והדלקתי סיגריה, ''השאלה היא מה אעשה כשתפסיק לשחק אותה הבחור המתעניין ותציע לבוא אליי,'' היא אמרה בפלרטטנות בזמן ששאפתי את האוויר הרעיל אל ריאותיי. לשחק אותה הבחור המתעניין? לפני חודשיים היא כעסה עליי שאני תקיף מדי ואף פעם לא מתעניין בה. מה היא רוצה עכשיו? ''אני עוד עשר דק אצלך'' אמרתי לה וניתקתי.

פולינה הייתה נהדרת, הכרתי אותה לפני שנתיים בבר קרוב, היה לי ריב ענק עם אבא שלי והייתי עצבני, ומתוסכל - ככה היא הכירה אותי, בן אדם קר, מנוכר, עצבני - אני הרבה יותר מזה - אבל זה הבחור שפולינה רוצה שיזיין אותה. היא זו שביקשה ממני להתקשר אליה כל פעם שאני עצבני, אז כך עשיתי עד שלפני חודשיים היא תקפה אותי על כך שאני לא מתעניין בה מספיק, וכל פעם שאני מתקשר אני עצבני.

אז ניסיתי לשנות גישה, והפסקתי להתקשר רק כשרציתי סקס. והתקשרתי אליה לפני שבועיים כדי לבדוק מה שלומה, ולפני חודש וחצי כדי לבדוק מה עם הבת שלה. שלחתי לה הודעות סתמיות, והיא ענתה תשובות סתמיות. לא כי באמת אכפת לי, אלא כי ככה היא ביקשה - ואני נוטה לכבד את הבקשות והרצונות של הבחורות שאני שוכב איתן- כזה אני, רומנטיקן חסר תקנה.

כשהייתי קר ותקיף עם בחורה, זה מה שהיא רצתה, למרות מה שרוברט חושב ואומר - אם זה היה מפריע לה - היא הייתה אומרת לי את זה, ולא נותנת לי לזיין אותה. נשים לא טובות בלהסתיר את הרגשות שלהן, הן פועלות על פי הם.

אם התנהגתי קשוח עם בחורה, היא אהבה את זה, ויכולתי גם להיות הבחור העדין והחמוד- הבעיה היא שאף אחת לא ביקשה את זה, אף אחד לא רצתה או הייתה צריכה עדינות מבחור שהיא רק מזדיינת איתו.

פולינה פתחה לי את הדלת לבושה במכנסי פיג'מה קצרים, לא התביישתי והסתכלתי כמו חיה שמוכנה לטרוף על הגוף שלה, הרגליים שלה היו ארוכות וסקסיות וכבר ידעתי שאני הולך לצאת מפה הערב מסופק ורגוע. ''תורידי,'' ציוויתי עליה לעשות והיא הקשיבה לי והורידה את החולצה שלה, נהמתי ובחנתי את החזה היפה שלה, היא לא לבשה חזייה, היא לא טרחה. רק המחשבה הזו הקשיחה לי את הזין ברמות. ניסיתי למחוק מראשי את הפרצוף היפה של אלינור בזמן שהזין שלי עמד, זה לא היה הוגן כלפי פולינה אבל לא הצלחתי שלא לחשוב עליה כשהזין שלי במצב הזה.

''נצטרך להיות ממש בשקט, דיאן ישנה,'' היא אמרה ומשכה אותי לחדר השינה שלה, זרקתי אותה על המיטה ועליתי מעליה.

''את בטוחה שאת יכולה להיות בשקט, פולינה?'' שאלתי אותה ונשקתי לה לפנים הירך, קרעתי את השורט שהיה עליה והיא נותרה בתחתוני חוטיני סגולים, הזזתי אותם ומעט וחפנתי את הכוס שלה בכף ידי. ''המממ?'' הפצרתי בה לענות לפני שהכנסתי את השדיים שלה לתוך הפה שלי והכנסתי לתוכה שתי אצבעות באבחה אחת שהוציאה ממנה זעקת עונג מושלמת.

המשכתי לפמפם אותה עם האצבעות שלי בזמן שהגניחות שלה מילאו את החדר, ''בדיוק מותק,'' עודדתי אותה. ''הלילה כל השכונה שלך תדע שאני מזיין לך את הצורה''

prespectiveWhere stories live. Discover now