Daria
Ostala sam šokirana nakon Betinih reči, procesuirajući u glavi vest kao i način na kojii ću to saopštiti Danteu i koliko će ga to poremetiti. Dante je već na mom licu pročitao da nešto nije u redu i nestrpljivo čekao da mu saopštim šta je to što me je toliko uznmirilo.
-„Šaljem ti link novina koje su objavile, ali verujem da se do sada proširila po svim portalima. Neću te više zadržavati jer verujem da te čeka mali pakao, ali zovi me šta god da ti treba, tu sam, ok?" Klimala sam glavom još uvek u neverici nesvesna da me ne može videti. „Daria?Jesi li dobro?"
-„Da, da dobro sam...dobro, pošalji mi..."
-„Drži se. Znam da zvuči kao fraza ali moraš biti jaka za oboje da ovo pregurate znam kakva je situacija... Žao mi je."
-„Znam, hvala ti."
Nakon što se veza prekinula oglasio se ton pristigle poruke. I dalje sam zurila ne znajući kako da saopštim Danteu. Možda bi najbolje bilo da se odmah suočimo zajedno sa činjenicom, ionako nema šanse da sada bilo šta smislim što bi ga umirilo dok ne nađem način da mu to lagano serviram. Šok na mom licu je bio i više nego očigledan.
-„Daria? Hoćeš li me pustiti da ludim ovde sa svojim mislima? Očigledno nešto nije u redu. Šta se desilo?"
Progutala sam knedlu koja mi se stvorila u grlu i otvorila poruku koju mi je Beti poslala,a potom kliknula na link novinskog portala. Već sami naslov nije ostavljao mesta nagađanjima šta se krije u tekstu ispod.
Dante mi je oprezno prišao i pogledao za mnom u telefon.
„ŠOK! NEĆETE VEROVATI KO SE KRIJE IZA TRENUTNO NAJPOPULARNIJEG BESTSELERA!"
„Kako 'Yellow post' saznaje autor romana „Pričaj mi o sebi" koji se krio iza pseudonima Dardan je ni manje ni više nego bivši glumac Dante Dale!
Dale se iz javnosti povukao pre gotovo decenije nakon nesreće koja ga je zadesila na snimanju i nestao bez traga. Sve ove godine javnost se pitala šta se desilo sa jednim od nekada najpopularnijih glumaca i gde se krije. Izgleda da smo upravo dobili odgovor na ta pitanja. Da li će ovo biti veliki povratak Dalea? Javnost je sada još više zainteresovana za njegov lik i delo, pa je prodaja romana eksplozivno skočila nakon ovog saznanja, svuda se traži primerak više. Čitatelji se nadaju da će među ovim redovima naći odgovore na pitanja šta se dešavalo u životu popularnog Dalea dok ga nije bilo na sceni. Dok mi postavljamo pitanje da li je sve ovo markentiški trik? Da li je bila namera da se naknadno sazna identitet autora i na taj način napravi senzacija...."
Nisam uspela da izustim ni reč dok je Dante polako uzimao telefon iz moje ruke i nastavio da čita. Lice mu je u momentu postalo sivo i namršteno, iz očiju sevale munje. Vratio se do stola i startovao računar. Internet pretraživač je, kao što sam i pretpostavila na samo njegovo ime izbacio sve moguće portale sličnih naslova sa istom suštinom. Saznalo se da je Dante autor romana i sada je više nego u žiži interesovanja. I trenutno više nego izvesno da će uskoro biti i u žiži novog napada. A ja nisam imala pojma kako to da sprečim.
***
Dante
Prvobitno me je šok paralisao, a onda bes potpuno preuzeo kontrolu nad amnom. Jedan za drugim članci su se nizali i svi su bez sumnje prenosili istu vest. Ovo je upravo ono što nisam želeo i što sam hteo da izbegnem. Podigao sam pogled ka Darii pun ljutnje nisam mogao da se obuzdam.
-„Beti ti je javila za ovo?" Klimnula je glavom i sama je delovala šokirano i nije uspevala da pronađe reči. Imao sam samo jedno pitanje. „Kako?" pogledala me je sa čuđenjem i slegnula ramenima gledajući u stranu.
YOU ARE READING
Nesporazum II
ChickLitU prvom delu ste upoznali Dariu i Dantea, njihove pojedinačne priče i kako su započeli zajedničku. U nastavku ćemo videti da li je samo njihova ljubav bila dovoljna da pobede sebe i svoje strahove? Da li je dovoljno odvojiti se od sveta kako bi vas...