Daria
Imala sam tremu zbog susreta sa Beti jer sam se bojala da smo uništili bliskost koju smo imali. Ipak, još jednom se pokazalo da je naše prijateljstvo dovoljno jako da prođe i ovaj test. Početna nelogoda se vrlo brzo izgubila kada smo se još jednom vratile na incident i ona se još jednom sa žaljenjem izvinila, nakom čega smo se složile da to više nećemo pominjati.
-„Gledala sam Danteov govor i mogu ti reći da me je rasplakao."
-„Pa, konačno je izbacio to iz sebe i promena na njemu je evidenta. Sada je mnogo opušteniji."
-„Nemaš pojma koliko mi je drago da to čujem."
-„A ti nemaš pojma šta je odlučio da učini za mene." Beti je raširila oči u iščekivanju jer joj je moje lice već govorilo da se radi o nečem velikom.
„Otvorićemo book cafe u okviru vile."
-„Stvarno? Daria, ne mogu da verujem. To je bio tvoj san."
-„Zar ne? Izgleda da se snovi ostvaruju..samo ako dovoljno jako želiš. Mislila sam da je to kliše."
-„Nemaš pojma koliko sam srećna zbog tebe. Drago mi je da si konačno našla ono što zaslužuješ."
-„Već sam napravila nacrt i dala neke svoje ideje kako bi to trebalo da izgleda. Dante mi je dao odrešene ruke. Ali volela bih da i ti baciš svoj stručni pogled. Naravno ako imaš vremena. Svaka nova ideja je dorodošla. „
-„Naravno, sa zadovoljstvom."
-„Izvini, što sam zapostavila i tebe i naše prijateljstvo. Samo sve se promenilo i to naglo, plus selidba...trebalo mi je vremena da sve to posložim."
-„Hej, to je razumlljivo. Ja sam se ponašala nerazumno. Sve je to normalno i hvala Bogu da nismo ostale smo ti i ja same. Uostalom, znaš kako ide bajka, kada je princ jednom poljubio Snežanu ona je ostavila sve patuljke." Obe smo počele da se smejemo. To smo bile mi. To je moja Beti. Sa svojom „ne razmišljaj i misli pozitvno" mantrom.
-„Ima li kakvih novina kod tebe?"
-„Paaa..."
-„Taj mi je pogled poznat...govori!"
-„Onaj klijent..što sam mu tržila kuću na jezeru Como...pa u Londonu je poslom i pozvao me je sutra na večeru." Rekla je stidljivo.
-„Opaaa...ni manje ni više."
-„Mhm, kaže da je u mojim očima video neki sjaj..."
-„Pa nadam se da taj sjaj nije bio samo zbog jezera Como i Italije..." zamahnula je u šali tefonom ka meni.
-„Ne zezaj meee"
-„Dobro, London je bar poznat po kiši. Možeš se vaditi na to ako izostane sjaja..." zadirkivala sam je. „Kakav je?"
-„Leeep", rekla je sneno gledajući u daljinu. Prevrnula sam očima i nasmejala se.
-„Oduvek ti je lista kriterijuma bila iscrpna", našalila sam se.
-„Pa dobro, šta? Ima i druge kvalitete..."
-„Kao na primer?"
-„Ne znam, videćemo, pa rekoh ti da sutra tek idemo na večeru."
Nepopravljiva Beti. Mora da me nasmeje.
-„Aaah, nedostajalo mi je ovo cerekanje sa tobom."
-„I meni".
-„Nadam se da će sve proći kako treba i da ćeš biti zadovoljna."
-„Ja više ne smem da se nadam, ali nadam se...."
-„Da naravno, ne razmišljaj i misli pozitivno"...i tek tako ...osmeh se vratio.
***
Dante i ja vratili smo se sutradan u Costa Bravu. Slike su se savršeno uklopile u naš novi kutk, dajući celokupnom prostoru novu notu topline, uz još par sitnih detalja. Jednu je sliku zadržao za radni sto. „To mi je inspiracija za pisanje", rekao je.
On se bavio novom knjigom, a ja sam pomagala Ričardu u poslu i dalje iz daljine. Njegova majka se vratila u Australiju. Ričard nije želeo da pređe preko onoga što je učinila i podneo zahtev za razvod braka. Nije se činilo da je to previše pogodilo, pa čak ni uopšte, a Ričard je imao svu našu podršku iako je i sam priznao da mu je to donelo olakšanje i nikakvu drugu promenu jer ženu već odavno u kući nije imao.
Imala sam par sastanaka sa arhitektom i majstorima oko uređenja book cafe-a. Sve je išlo po planu, Madeline mi je takođe pomagala, išla sa mnom u kupovinu i odabir materijala i nameštaja. Ako sve bude teklo kako je predviđeno do aprila bi trebalo da bude završeno i spremno za novu sezonu. Dani su prolazili, zalasci sunca su se smenjivali u noći, a noći u izlaske...Dante i ja smo i dalje svaki dočekivali zagrljeni i to mi je bilo više nego dovoljno. Zagrljaj u kome sam pronašla ljubav, sigurnost, snagu i slobodu.
KAMU SEDANG MEMBACA
Nesporazum II
ChickLitU prvom delu ste upoznali Dariu i Dantea, njihove pojedinačne priče i kako su započeli zajedničku. U nastavku ćemo videti da li je samo njihova ljubav bila dovoljna da pobede sebe i svoje strahove? Da li je dovoljno odvojiti se od sveta kako bi vas...