Daria
Miris mora koji je dopirao kroz balkonska vrata u kombinaciji sa suncem mi je priredio neverovatan ugođaj za buđenje. Protegla sam se po krevetu sa osmehom ne otvrajući oči, a onda ih naglo otvorila da bih utvrdila da moj novopečeni suprug nije pored mene. Ok ni to nisam tako zamišljala, ali biće dana...Odmah zatim me je stiglo sećanje na sinoćna dešavanja i tupi osećaj da me čeka dan suočavanja. Sa Beti, sa svojom porodicom, sa Danteom i na kraju ili pak na početku sa samom sobom. Bacila sam se nazad u krevet frustrirano uzadhnula i refleksno se uhvatila rukama za glavu. Izgrebala sam čelo nečim, pogledala sam na svojoj ruci prsten i nasmešila se. Snaga mi je odjednom došla.
Hasinta je sve pospremila i čak spremila ručak za danas na čemu sam joj bila beskrajno zahvalna. Teško bi mi palo da se danas i time zamaram. Inače se trudim da priremam sama nisam navikla da neko obigrava oko mene osećala bih se beskorisno, ali ponekada moram priznati godi se razmaziti i moći računati na zamenu. Zato je Dante insistirao da Hasinta i dalje bude tu kada god to bilo potrebno. Na tome sam mu se posebno zahvalila.
Zatekla sam Dantea u bašti kako pije kafu i pregleda vesti po tabletu. Stvarno je bio sexy sa tim naočaram za vid. Posmatrala sam ga iz prikrajka kao šiparica i smeškala se. Ne znam samo odakle mi ideja da on to ne primećuje, ali valjda je ljubav takva otupi vas pa vam ništa drugo sem objekta vaše pažnje nije bitno. Bez da je podigao glavu sa tableta, prineo je šolju kafe usnama i obratio mi se:
-„Dobro jutro, gospođo Dale!" i tek onda podigao pogled ka meni i nasmejao se.
-„Kako si me video?", zinula sam u čudu i krenula ka njemu. Smeh mu se produbio.
-„Osetio sam...tvoje oči na sebi", rekao je dok sam sva ponosna prišla sela mu i krilo i poljubila ga. A onda mu zamahala još ponosnije prstenom ispred nosa.
-„Izgrebala sam se po čelu", pokazala sam mu. Osmeh je nastavio da mu se produbljuje, ali je prislonio usne na moje čelo i poljubio me.
-„Evo, proći će", namignuo mi je. „Ima li još nekih posledica toga što si sada gospođa Dale?", zadirkivao me je. Klimnula sam glavom.
-„Ima. Osećam se razmaženo!", uzvratila sam. Počeo je da me golica dok sam se smejući se molila da prestane. Našu veselu vrisku je prekinula Beti sa svojim „dobro jutro" na vratima i atmosfera je istog momenta prerasla iz opuštene u napetu. Danteovo raspoloženje se promenilo za stoosamdesetstepeni. Istog se momenta ukočio, namrštio i jedva primetno klimnuo glavom u njenom smeru. Bilo je evidentno da je i njoj još i više neprijatno.
-„Dobro jutro", ustala sam kao da je sve u redu i pokazala joj da priđe da sedne. „ Kako si spavala?", trudila sam se da zvučim nehajno, ali među nama je bio nevidljivi zid preko kojeg nisam mogla da pređem, bar ne u ovom trenutku. Trebaće mi malo udaljavanja i dobar zalet da ga preskočim.
-„Da, ako izuzmemo glavobolju od previše vina, sve je bilo super.", rekla je nevoljno spustivši glavu i gledajući u prste koje je prepletala kako da u njima traži potrebne reči. Videlo se da joj je naprijatno, ali nisam imala nameru da joj olakšam. Ne ovog puta. Suviše me je povredila. Dante se vratio nazad tabeltu istog momenta kada je sela i pravio se kao da niko nije ni prusutan. Ni ovo nisam ovako zamišljala. Da mi je neko rekao da ću ikada stajati između drugarice i momka ne bih mu verovala. Jer, prvo momci dođu i prođu, a prijateljstvo je večno zna se ko će biti odabran. A drugo. nikada ne bih mogla da zamilim da se Beti neće složiti sa mojim izborom i ne prihvatiti ga kao svog prijatelja. Pa ipak, u malo drugačijoj režiji i to se ipak desilo.
-„Ja...htela bih da vam se izvinim". Pogledala sam ka Danteu koji i dalje nije reagovao. Negde sam u dubini duše znala da je i bolje što je tako jer sam se plašila da se ne bi mogao zaustaviti ako bi odreagovao, a da reakcija uopšte ne bi bila dobra, tako da je ovaj njen izostanak bolji. „Oboma", Beti je nastavila. „Zaista sam preterala sinoć. Neću tražiti opravdanje u vinu jer ga nema svakako ali zaista sam previše popila i dozvolila sebi da planem i umešam se u nešto što me se ne tiče."
ČTEŠ
Nesporazum II
ChickLitU prvom delu ste upoznali Dariu i Dantea, njihove pojedinačne priče i kako su započeli zajedničku. U nastavku ćemo videti da li je samo njihova ljubav bila dovoljna da pobede sebe i svoje strahove? Da li je dovoljno odvojiti se od sveta kako bi vas...