Beomgyu başını cama yaslayıp dışarıdaki ışıkları izlemeye başladı. Taehyun'un gelmesinden sonra beraber çıkmışlardı. Şimdi ise onunla Taehyun'un evine gidiyordular.
Beomgyu yüzündeki gülümsemeye engel olamazken dışarıyı izlemeye kısa bir ara verip arabayı süren erkek arkadaşına baktı.
Taehyun onun baktığını hissetmiş gibi bir anlık ona doğru dönüp gülümsedi. Tekrar yola bakmaya başladığında hala gülümsüyordu, Beomgyu'nun sarhoşken daha da şirin olduğunu düşünüyordu çünkü.
Beomgyu tekrar dışarıyı izlemeye başladı. Tanıdık sokakları gecenin bu saatlerinde daha da boş görmek hoşuna gitmişti. Sarhoşluğun da verdiği bir sakinlik vardı üzerinde, her an uyuyabilirmiş gibi hissediyordu.
Taehyun evine çağırdına göre beraber uyuyacaklarını düşünüyor, önünden geçen binalara bakarken kendi kendine hayaller kuruyordu.
Eve gidene kadar kurduğu onlarca hayalin herbirini bir öncekinden daha çok sevmişti Beomgyu.
Araba durduğunda Beomgyu kemerini çıkarana kadar Taehyun arabadan inmiş, kapısını da açmıştı onun için.
Sarhoş sevgilisini bileğinden tutup arabadan çıkmasını sağladı.Belinden tuttuğu genç adamla beraber evinin kapısına geldi Taehyun.
Kapıyı açmak için anahtarını çıkarmaya çalışsa da ikide bir yüzüne dokunan sevgilisi yüzünden pek de başaramıyor gibiydi. Beomgyu'nun işaret parmağının yanağına olan dokunuşlarından dolayı kendini tutamayıp gülmeye başladığında Beomgyu zafer kazanmış gibi hemen gamzesinin üzerinde gezdirdi parmağını. Başından beri amacının bu olduğunu anlamıştı Taehyun da böylece.Anahtarını sonunda çıkarıp kapıyı açabildiğinde Beomgyu aferin diyerek yanağından öpmüştü onu.
Taehyun kesinlikle sarhoş halini de ayrı bir sevmişti Beomgyu'nun.
"Aç mısın hyung? Bir şeyler hazırlayabilirim istersen." Dedi Taehyun kapıyı kapatırken.
Beomgyu hayır anlamında başını sallayıp alnını Taehyun'un omzuna yasladı.Taehyun sevgilisinin uyumak istediğini anlamıştı elbette. Bu yüzden belinden tutarak kendi yatak odasına doğru yönlendirmeye başladı onu.
Yol boyunca Beomgyu'nun mırıldandığı şarkıları dinledi Taehyun. Mırıldandığında bile sesinin güzelliğini fark etmişti, asıl şarkı söyleşini kaçırdığı için bir kez daha pişman oldu bu nedenle.
Odaya geldiklerinde önce Beomgyu'yu yatağa oturttu. Gözleri aralık geldiği odayı inceliyordu. Taehyun gülerek sevgilisinin saçlarını karıştırdı ve dolabından ikisi için de giysi çıkarıp tekrar yatağın yanına geldi.
"Kollarını kaldır hyung." Beomgyu zar zor açık tuttuğu gözleriyle Taehyun'u dinleyip kollarını havaya kaldırdı.
Beomgyu'nun çizgili kazağını uçlarından tutup çıkarmasını sağladığında Taehyun bir sürü yara izi ile karşılaşmayı beklemiyordu.
Acı hissetmediği için vücuduna darbe alıp almadığını anlayamadığını biliyordu ama bu yaraların hepsini kendi yapmış veya yanlışlıkla olmuşlar gibi hissetmemişti Taehyun nedensizce.
Sol köprücük kemiğinin üzerinde gezdirdi elini. Kemiğinin neredeyse tamamında bir yanık izi vardı. Karın boşluğunda birkaç çürük, sırtında da başka izler vardı.
Gözleri kapalı neredeyse uyumak üzere olan sevgilisinin yanağına elini koydu, baş parmağıyla yüzünü okşarken üzülmüş hissediyordu. Eğer düşündüğü gibi bunları ona başkası yapmışsa daha da kötü hissedeceğini biliyordu. Beomgyu'yu alnından öptüğünde Beomgyu gözlerini açmıştı.
Onun için getirdiği giysileri giydirip kendi de üzerini değiştirdikten sonra Beomgyu'ya yatmasını söylemişti. Beraber uyuyacaklarını zanneden Beomgyu için başta büyük bir şok etkisi olmuştu bu elbette.
Ama Taehyun giysileri katlamak için öyle söylemişti, Beomgyu bunu Taehyun işini bitirip yanına uzandığında anlamış olsa da öyleydi.
Taehyun yanına uzandığı gibi Beomgyu ona sarılmıştı. Yüzünü göğsünün üzerine yerleştirdiğinde başını birkaç kere tişörtüne sürttü kedi gibi. Taehyun gülümsedikten sonra saçlarına dudaklarını bastırmıştı.
Birkaç dakika sessizlik olduğunda Beomgyu'nun uyuduğunu sanmıştı ama Beomgyu uyumamıştı, tavanı inceliyordu.
"Yazısız bir tavan görmek... Güzelmiş." Beomgyu'nun mırıltısını duyan Taehyun tebessüm etti. "Sıradan biri gibiyim şu an, değil mi?" Taehyun'un saçlarıyla oynamasından dolayı git gide daha da uykusu gelse de inatla gözlerini açık tutmaya çalışıyordu.
"Sıradan biri olup olmamanın önemi yok." Beomgyu gülümseyip mırıltıyla onayladı sevgilisini.
Kang Taehyun ile uyumak hayallerinden bin kat daha farklı ve yine bin kat daha güzeldi.
—-
geçiş bölümü🌟🌟
bir sonraki bölüme biraz yakınlaşmalı bir şeyler mi yazsak arkadaşlar😇😇
hani hatırlıyorsanız beom arkadaşımız her sabah vücudunu kontrol etmek zorunda kalıyordu gece yanlışlıkla yara yapmış mı vücudunda diye falan 🥰
ve malum sabah yalnız değil biriyle uyanacak:))şu an kesin değil ama belki öyle Taehyun'un Beomgyu'nun vücudunu kontrol ettiği bi bölüm olabilir yani sonraki bölüm😊🤗
ctf çok soft ya safe place gerçekten benim için🥺🌟
iyi akşamlarrr✨💃🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
chasing that feeling ✔︎
Hayran KurguDoğduğundan beri DADS hastalığı yüzünden acı hissetmeyen Choi Beomgyu ve acısız hayatının ilk aşkı Kang Taehyun. düz yazı [fluff] © kupsel | 250124 - 270524