Kapitola 12

182 14 2
                                    

Grace

Triasli sa mi ruky, keď som odchádzala od Luka a celé telo som mala ako v ohni. Mohol za to jedine on vďaka tými svojimi hltavými pohľadmi, ktorými si ma premeriaval. Bože, vyzeral sexy, ako tam stál iba v teplákových šortkách, ktoré mu padali nízko na boky, svalnatú hruď mal spotenú a oči tmavé, ako na mňa hľadel.

Bol to pohľad predátora na svoju korisť.

Ach, musela som si priznať, že keby po mne v tej chvíli vyštartoval, zrejme by som sa nebránila, pretože...tiež som po ňom túžila. Doteraz som to nijak zvlášť nepociťovala, pretože som si voči nemu držala odstup. Páčil sa mi síce už od prvého stretnutia, ale bolo to iba povrchné. Avšak po tom rozhovore v telocvični a po dnešku som sa na neho dívala inak. Nehovoriac o tom, že aj on sa na mňa začal inak pozerať, pretože jeho pohľad bol viac než túžobný.

Chcel ma.

Už len z tej predstavy som sa zachvela. Nebola som síce veľmi skúsená v týchto veciach, ale poznala som, kedy ma muž chce. A Luke ma chcel.

Dopekla, po jeho priznaní ma priťahoval ešte viac. Cítila som s ním akúsi spriaznenosť, pretože sme obaja boli opustení a nemali sme takmer žiadnu rodinu. Akoby som konečne našla niekoho, kto mi rozumel a kto bol na tom rovnako. No a práve to ešte viac umocnilo to, že som z neho bola hotová.

Bolo možné, aby žena túžila po mužovi stále viac a viac a každým dňom jej pripadal príťažlivejší? Pretože u mňa to tak bolo. Nedokázala som ho dostať z hlavy a neustále sa mi v mysli objavoval ten výjav, ako tam stál spotený a polonahý, v šiltovke a ten jeho úsmev.

Bože! Bolo to zrejme prvý raz, čo sa na mňa skutočne usmial a vtedy sa mi takmer zastavilo srdce.

Mala som problém.

Evidentne som sa na neho namotala a to nemohlo skončiť dobre. Mala by som sa okamžite prebrať z tejto hormonálnej eufórie a vrátiť sa späť na Zem.

Keď som zaparkovala pred domom Hannah a Johna, okamžite som vytriezvela, pretože som si uvedomila, že sa opäť stretnem so Savannah. Takmer som otočila auto a ušla preč, ale potom som si povedala, že nebudem zbabelec a nenechám sa vyštvať. Bola to aj moja rodina. A mala som právo o nich bojovať.

„Grace!" zvolala Hannah nadšene, keď som sa ocitla na zadnom dvore, kde sa už vo veľkom grilovalo. Od grilu mi zamával John Graham, ktorého som stretla vtedy u nás v bare spolu s Lukom a pri ňom stál Ren Walker. Hannah posedávala na hojdačke spolu so Savannah, ktorá sa pri pohľade na mňa zamračila.

Evidentne ju nenávisť ku mne stále nepustila.

„Kde je David so Zarou?" spýtala som sa, keď som sa poobzerala okolo seba a nikde som ich nevidela.

„Neprídu," oznámila mi Hannah a pokrčila plecom. „Dnes budeme iba my mladí."

Výborne. Dva milujúce páry a ja.

„Grace, ak chceš, kukurica je už hotová!" zakričal na mňa John od grilu. „Alebo počkáš radšej na mäso?"

Rozhodla som sa, že vyskúšam grilovanú kukuricu, ktorú som nikdy v živote nejedla. John mi naložil na tanier, poprial mi dobrú chuť a otočil sa naspäť ku grilu. Ren ma zastavil, kým som stihla odísť a usmial sa na mňa.

„Ak by si chcela niečo na pitie, pri dverách do domu sú pivá v plechovke alebo minerálka."

Opätovala som mu úsmev. „Ďakujem."

Všimla som si, že sa Savannah postavila a zamierila k nám, tak som to využila a vykročila som k Hannah, ktorá zostala sama na hojdačke. Všimla som si, ako sa Savannah postavila k Renovi a niečo mu hovorila, čo sa mu zrejme nepáčilo, pretože sa na ňu zamračil a pokrútil hlavou.

Objavená (Iowa 3)Where stories live. Discover now