Kapitola 18

210 18 0
                                    

Luke

Len čo sme Gracino auto v daždi odtlačili ku mne, tak som poslal Rose preč a zamkol som za ňou dvere. Ignoroval som jej pohoršený výraz, pretože som sa nesmierne tešil na to, až budem s Grace opäť sám.

Doriti, stále som nemohol uveriť tomu, čo sa stalo. Bolo to také šialené a nezodpovedné, až ma mrazilo, no zároveň také úžasné, že som to vôbec neľutoval. Na krátky okamih ma napadlo, že som ju zrejme zneužil, pretože som sa jej počas toho vôbec nespýtal, či to vôbec chce. Jednoducho som si ju vzal. No bola taká dychtivá a vzrušená, že to jednoznačne musela chcieť.

Teda, dúfal som.

Keď sme sa ocitli sami v mojom dome, nastúpila hanblivka Grace. Uhýbala mi pohľadom, červenala sa a vyzerala ako malé dievčatko, ktoré sa veľmi hanbí. Bola taká rozkošná, že som sa nad ňou musel jedine uškŕňať. Nuž a ako je najlepšie zbaviť sa hanby? No predsa podstaviť sa jej čelom.

Preto som si pred ňou zhodil mokré kraťasy a zostal som pred ňou stáť úplne nahý. Dychtivo si ma obzrela spod decentne sklopených rias, no keď sa nám pohľady stretli, opäť očervenela ako paprika. Siahol som po čistom uteráku, vyutieral som sa dosucha a potom som si natiahol suché tepláky.

Bez spodkov.

Potom som sa zameral na ňu. Dal som jej dole všetko, čo mala na sebe, pretože bola premočená až do nitky. Všimol som si, ako jej trhá kútikmi úst, no zachovala si vážny výraz. Iba hnedé oči jej žiarili.

Podal som jej uterák, aby sa utrela a potom som jej dal jedno svoje veľké tričko, ktoré jej siahalo do polovice stehien.

„Bohužiaľ dámske nohavičky nemám a moje spodky by ti nepristali," podotkol som pobavene, keď tam zostala stáť iba v mojom tričku s bezradným výrazom. Posadil som sa na opierku pohovky a načiahol som sa po nej, aby som ju mal pri sebe bližšie. Opäť sa červenala, keď som si ju postavil medzi rozkročené kolená a vošiel som jej pod tričko, pohladiac ju po nahom zadku.

„Nie si hladná?" spýtal som sa jej so zdvihnutou hlavou, aby som jej mohol vidieť do očí. Usmiala sa, až sa mi rozbúchalo srdce a krátko prikývla.

„Trochu."

„Objednáme si pizzu?"

Keď súhlasila, pustil som ju a zamieril som k mobilu, aby som objednal sľúbenú pizzu. Popritom som sledoval Grace, ako sa posadila na moju pohovku, nohy vsunula pod seba a načiahla sa po ovládači, aby si zapla telku.

Chvíľu som na ňu len hľadel, pretože sa do mojej obývačky nesmierne hodila. Ten pocit ma však veľmi vyľakal, pretože to znamenalo, že pre mňa začína znamenať niečo viac ako len kamarátka. Nielenže som nechcel zlomiť srdce jej, ale ani sebe. A pokiaľ sa ukáže, že spolu nemôžeme byť kvôli mojim traumám z minulosti...

„Ideš ku mne?" prerušila moje nepríjemné úvahy a venovala mi hanblivý úsmev. Stiahli sa mi vnútornosti pri pohľade na ňu, tak som prikývol a rýchlo som objednal pizzu, aby som si k nej mohol čo najskôr sadnúť.

Grace si oprela hlavu o moje rameno, objala ma okolo hrude a mlčky hľadela na telku. Usmial som sa do jej vlasov tesne predtým, ako som ju tam pobozkal a ovinul som okolo nej ruky, aby mi nikam neušla. O sekundu neskôr si cezo mňa prehodila svoje dlhé nohy, ktoré som okamžite začal hladiť, pretože som nemohol odolať pokušeniu dotýkať sa jej.

Potom, čo sme zjedli pizzu, tak som Grace odniesol do svojej spálne a svojej postele. Vypol som hlavu, aby som zabránil tým dotieravým nepríjemným myšlienkam a nechal som sa unášať vášňou, ktorú vo mne toto dievča rozdúchalo. Tentoraz to nebol taký živočíšny sex ako na kapote jej auta. Práve naopak. Milovali sme sa. Vášnivo, no zároveň s citom.

A ja som vtedy vedel, že som v totálnej riti, pretože moje srdce jej podľahlo.

Zamiloval som sa do nej.

Objavená (Iowa 3)Where stories live. Discover now