Grace
„Tak čo?" spýtala sa ma Hannah netrpezlivo, len čo som vyšla z ambulancie a vyskočila na rovné nohy, vykročiac ku mne, no potom sa náhle zastavila. „Och Bože, vidím ti to na očiach...."
Sledovala som ju, ako si zakryla ústa dlaňami a vytreštila rozrušené zelené oči. Krátko som prikývla a vzápätí sa mi z očí začali liať slzy.
„Som tehotná."
Hannah zapišťala a silno ma objala. Opätovala som jej objatie, pretože som bola veľmi šťastná. Hoci som sa zo začiatku nesmierne bála, tak teraz sa vo mne objavili pocity šťastia. Stále som bola vydesená z toho, ako to zvládnem, ale zároveň som bola nadšená, že vo mne rastie nový život.
Budem mať novú rodinu.
„To je neskutočné," švitorila Hannah, keď sme spoločne vyšli z ambulancie do augustového poobedia. Listy na stromoch sa začali farbiť do jesenných farieb, ktorá sa pomaly blížila a počasie sa začalo pozvoľne meniť. Večery už boli chladné, rovnako aj rána. V meste bolo cítiť vzrušenie z blížiaceho sa školského roka, rodičia nakupovali školské potreby a kampus sa pomaly zapĺňal, ako sa študenti vracali z domovov a pripravili sa na ďalší školský rok, ktorý začne už budúci týždeň.
Dúfala som, že jeseň spolu so zimou rýchlo ubehnú, pretože som sa nevedela dočkať jari. Už teraz som sa tešila na apríl, kedy mi vypočítali termín pôrodu a nevedela som sa dočkať, až to poviem Lukovi.
Nakoniec som sa rozlúčila s Hannah a zamierila som za ním Vedela som, že by už mal byť doma z práce, tak som išla na istotu a o chvíľu som už parkovala auto za jeho domom. Srdce mi radostne búchalo, keď som vypla motor a vystúpila som, prehrávajúc si v hlave tú šťastnú novinu.
Ako na tú novinku zareaguje?
Luka som našla na zadnom dvore. Zastavila som sa pri rohu domu, aby som ho mohla ešte chvíľu obdivovať, pretože toho pohľadu sa nikdy nenabažím.
Kľačal pri člne, ktorý sa snažil opraviť, tričko mal prepotené a špinavé, no vyzeral tak sexi, až som mala chuť ho okamžite zatiahnuť do domu, oprieť o stenu a pomilovať.
Niekde som čítala, že tehotné ženy sú nesmierne nadržané, takže zrejme preto som mala hlavu plnú sexu. Luke sa mal teda na čo tešiť, pretože som po ňom túžila tak veľmi, že ma bude čoskoro od seba odháňať, aby si oddýchol.
„Ahoj," pozdravila som ho veselo, keď som vykročila k nemu a usmiala som sa na neho, keď sa obzrel a pozrel na mňa. Oči sa mu rozžiarili, akoby videl Santa Clausa a postavil sa, roztvoriac mi náruč.
Nezaváhala som ani sekundu a vrhla som sa mu do otvoreného náručia.
„Ako to šlo?" spýtal sa ma tichým, vrelým hlasom, keď sa ku mne naklonil a pohladil ma po zadku. Neprestávala som sa na neho usmievať, keď som mu oznámila tú veľkú novinu.
„Je to potvrdené. Som tehotná."
„Naozaj?" zvolal nadšene a zdvihol ma do vzduchu, niekoľkokrát sa so mnou zatočiac. Rozosmiala som sa, pretože to bolo rozkošne detinské a vzápätí som ho pobozkala.
„Musíme vymyslieť, ako to povieme Davidovi. Bojím sa, že bude zúriť," zašepkala som akoby bez dychu, pretože z jeho bozkov sa mi zohriala krv. „Zrejme ťa bude chcieť zabiť, lebo je veľmi ochranársky."
„To vymyslíme až neskôr, teraz mlč a bozkávaj ma," zamumlal mi do úst a uškrnul sa, keď som ho udrela do ramena. „Milujem ťa, vieš o tom?"
Stuhla som v prekvapení, pretože to bolo prvýkrát, čo mi to povedal. Stiahli sa mi vnútornosti pod náporom pocitov a v očiach som pocítila slzy, pretože to bolo také úžasné, až sa tomu nedalo uveriť.
Hovoril pravdu?
„Počuješ ma, bejby?" spýtal sa s tým svojim sexi úškrnom a chytil mi tvár do dlaní, zblízka mi hľadiac do očí. „Milujem ťa."
Tentoraz som sa na neho vrhla ako hladná tigrica. Len sa zachechtal, keď som mu obtočila nohy okolo bokov a pevným krokom zamieril do domu, zatiaľ čo som ho vášnivo bozkávala. Neviem, ako nás dostal dovnútra, no o sekundu neskôr som už ležala na gauči a Luke sa nado mnou nakláňal s širokým úsmevom a žiarivými očami.
„Chcem ťa," dostala som zo seba bez dychu a zatlačila som ho dozadu, až sa posadil na gauč a vyšplhala som sa mu na kolená. Neustále sa usmieval, kým som mu vyzliekala tričko a potom mi jedným plynulým pohybom pretiahol šaty cez hlavu, až som tam ostala iba v nohavičkách a čipkovanej podprsenke. Dlaňami ma pohladil po zadku, ako mi siahol do nohavičiek a vášnivo sa zmocnil mojich pier. Takmer som nedýchala, pokožka mi horela a v lone som mala mokro z toho, ako som po ňom túžila. Zdalo sa mi, akoby to bolo veľmi dávno, čo sme sa naposledy milovali a náhle som sa rozhodla, že ho chcem mať v sebe každý deň.
Bol mojím požehnaním. Netušila som, čím som ho zaslúžila, ale bol tu a miloval ma.
Uvedomila som si, že napriek všetkému zlému, čo sa stalo, tak sa udialo aj veľa dobrého. Síce som prišla o mamu, ale našla som otca a získala som dve skvelé sestry. Rick ma takmer pripravil o život, no našiel si ma Luke, ktorý mi vtedy pomohol, keď som sedela na obrubníku zlomená a opustená.
Och, ako to bolo dávno! No doteraz som si živo pamätala, ako som tam sedela a Luke tam kľačal predo mnou, v očiach ten ustarostený výraz a snažil sa mi pomôcť. Bol to zásah osudu, že ma vtedy našiel a pomohol mi. Vtedy som ani len netušila, že by sa naše životy mohli zapliesť a mohla by sa medzi nami objaviť láska.
Ale teraz? Rástol vo mne nový život, ktorý mňa a Luka navždy spojí, pretože odteraz budeme rodina. Mal pravdu, keď vravel, že už ani jeden z nás nebude nikdy sám.
„Vieš čo?" zamrmlal, keď mi stiahol nohavičky a rozopol si džínsy. „Objednáme si na večeru niečo zdravé, aby si dieťatko dobre vykŕmila a potom ti o sebe porozprávam všetko, čo si chcela vedieť, dobre?"
Nadšene som prikývla a opäť som ho pobozkala. Cítila som sa úžasne – milovaná, v bezpečí a chcená. Tušila som, že v tom mala prsty moja mama, ktorá na mňa určite z neba dávala pozor.
Bola mojim strážnym anjelom a určite to bola ona, kto mi vohnal Luka do cesty.
Tým som si bola istá.
Vďaka, mamička.
THE END
YOU ARE READING
Objavená (Iowa 3)
RomanceGrace Smithová mala ťažký život. Vyrástla iba s mamou, ktorá jej na smrteľnej posteli priznala identitu jej otca a potom ju zanechala samotnú. Grace sa odhodlala opustiť Detroit, svojho priateľa a vydala sa do Iowy, aby našla Davida Smitha a prevrá...