Kapitola 14

193 17 0
                                    

Luke

Už to bolo niekoľko mesiacov, som nemal sex.

Viem, nie je to priorita číslo jedna a na svete sú oveľa dôležitejšie veci ako vyprázdniť si vajcia. Ale buďme úprimný, bol som iba chlap a ako chlap mám svoje potreby. Nuž a masturbácia nebolo to pravé orechové.

Čo som ale dopekla mohol robiť? Cedar Falls bolo malé mesto, kde každé súce dievča bolo niečia dcéra alebo sestra. No a keď sa objavila nejaká žena, ktorej na tom nezáležalo, tak sa z nej vždy vykľul niekto taký otravný ako Rose, ktorá stále nedokázala pochopiť, že medzi nami nič nebude.

Bože, urobil som strašnú chybu, že som sa s ňou vtedy vyspal. Ale bol som už dlho sám, chýbalo mi ženské teplo a mal som v krvi viac alkoholu, než by sa patrilo. Doteraz som tú súlož ľutovať, pretože jednak stála za prd a jednak som sa Rose odvtedy nemohol zbaviť.

Rovnako aj teraz.

Mal som voľné poobedie, tak som natieral svoju novú lavičku ochranným lakom, keď sa z ničoho nič objavila. Opäť mala na sebe bežecký úbor, ryšavé vlasy vypnuté na vrch hlavy a koketne sa na mňa usmievala, keď som ju zbadal.

Mal som chuť si odfrknúť a prevrátiť oči.

„Čo to robíš?" spýtala sa ma lenivým hlasom a zľahka mi prešla prstom po nahom ramene. „Och, riadne si sa spotil."

„Pri práci sa väčšinou ľudia potia," odvetil som sarkasticky a narovnal som sa. „Čo tu robíš, Rose?"

„Išla som okolo a napadlo ma, že ťa pozdravím," usmiala sa na mňa. „Nechcem ťa obťažovať. Chcem s tebou len kamarátsky vychádzať."

To určite.

„Ale ja nemám teraz čas," namietol som nie práve slušne. „Chcem to mať hotové, kým je teplo, aby mi to uschlo, než príde dážď."

Vyzerala, že ma nepočúva, pretože si ma stále prezerala takým tým hladným pohľadom, vďaka čomu som presne vedel, na čo myslí. A hoci môj vták skutočne nesmierne túžil po ženskom tele, s Rose by som to nikdy v živote nezopakoval.

„Nuž a čo by si povedal na to, keby som ti pomohla a potom by si sa mi mohol venovať?"

Sarkasticky som sa na ňu zaškľabil. „Nehovorila si, že si sa prišla iba priateľsky pozdraviť?"

Na tvári sa jej objavili rozpaky a krátko sa zasmiala. „Vlastne hej. Dobre teda, tak pôjdem, aby si mohol pracovať. Keby si sa chcel niekedy zastaviť, môžeš."

„Jasné," zamumlal som, nevenujúc jej pozornosť a opäť som si kľakol k lavičke. Kútikom oka som sledoval, ako pomaly odchádza a popritom provokujúco krúti zadkom. Musel som uznať, že v tých obtiahnutých legínach mala naozaj sexy krivky, ale inak nestála za nič. Vôbec ma nezaujímala a nechcel som ju.

No a tá, ktorú by som chcel, tu nebola.

Grace Smithová.

Čo asi teraz robila? Bola v práci? Alebo mala voľný deň? Často som nad ňou premýšľal, aj keď by som nemal. Stokrát som si povedal, že je na mňa príliš mladá a že som príliš zdevastovaný, aby som si s niekým seriózne začínal. A Grace vyzerala ako typ, ktorý nie je len na náhodný sex. Stavil by som sa, že po intimite sa tiež na muža upne a to som nechcel. Niežeby mi to vadilo, pri nej nie. Ale bál som sa, že by som jej potom zlomil srdce.

Vôbec totiž netušila, čo všetko vo mne bolo a aké traumy ma trápili. Nechcel som, aby bola ich svedkom či obeťou. Avšak nech som sa snažil akokoľvek, nedokázal som ju vyhnať z hlavy.

Objavená (Iowa 3)Where stories live. Discover now