"Az emberek miért nem mondják el, hogy éreznek a másik iránt?"
★Jimin pov★
Sziasztok Park Jimin vagyok, 20 éves femboy am annyit jelent hogy imádok lányosan öltözködni és nagyon ritkán öltözködök fiúsan.
Egyedül élek, hiszen most költöztem Seoul-ba. Anyukám Busan-ba lakik, apukám kiskoromba elhagyott minket.
De mindenek előtt nézzük a gyerek koromat.
8 éves Jimin
Mindig is tudtam hogy a gyerekek gonoszak de hogy ennyire.. azt nem.
Folyamatosan basztatnak az iskolába, mivel egy kicsit húsosabb vagyok a többiekhez képest. Mindig mondtam anyának hogy jobban szerettem volna lánynak születni, hiszen imádom a lányos cuccokat. Persze anya erre mindig azt mondta hogy fiú vagyok és hogy nem hordhatok lányos dolgokat. Van egy legjobb barátom Chaeryeong, ő is tudja hogy imádom ezeket és néha megengedi hogy felvegyem 1-1 szoknyáját.
14 éves Chim.
Idén kezdem a nyolcadikat és hát mit is ne mondjak a nyári szünetben eléggé lefogytam.
Jártam sportolni stb.. és nagyon sok felesleges kilót leadtam. Remélem mostantól nem fognak cikizni.
Mint mindennap ma is felvettem azt az undorító gatyát és inget. Nem értem miért nem vehetek fel szoknyát..
Éppen indultam suliba mikor nekem csapódott legjobb lány barátom aki sosem ítélt el semmiért sem Chaeryeong.
-Szia Chae. -öleltem meg a lányt.
-Szia Chim. -ölelt vissza. -Megint gatyába? -sóhajtott. Tudja mennyire utálom.
-Igen.. anya nem vett nekem egy szoknyát sem, mert fiú vagyok és szerinte fiúként kell öltözködnöm. -sóhajtottam.
-Szegénykém. Azt tudja hogy meleg vagy? -nos igen.. meleg vagyok és femboy.
-Nem. -mondtam szomorúan. -Valszeg páros lábbal rúgna ki otthonról ha megtudná. -mondtam szomorúan.
-Nem baj. Gyere Chimmie. -mondta és tovább mentünk az iskola felé. Utána már csak hétköznapi dolgokról beszéltünk. Fiúk, lányok stb..
Suliba
Mikor be értem az osztályba mindenki tátott szájjal figyelt, amit nagyon nem értettem.
-Elnézést eltévedt? -kérdezte az osztályfőnök.
-Nem Park Jimin vagyok. -kuncogtam. A tanár csak kínosan elmosolyodott.
-Lefogytál, nem fognak felismerni. -suttogta a fülembe Chae.
~~~
YOU ARE READING
Szeretni nehéz.
Romance~Femboy ~Yoonmin ~BTS ~Mellék szereplők: Lee Felix (StrayKids), Han Jisung (StrayKids), Kim Sunoo (Enhypen), Choi Beomgyu (TXT) ~Az ötlet kitalált, a saját képzeletem szerint íródott. ~2024.03.31