"Fuck love. I have music." -"Bazdmeg a szerelmet. Van zeném."
★Jimin pov★
Miután lenyugodott mindenki és sikerült nagyjából megbeszélni a dolgokat, azután már nem akartam senkit se megverni.
Minho és Jis kibékültek, de ettől nem jött helyre a kapcsolatuk, hiszen Jisung nem akart megbocsájtani.
Nem engedte hogy Minho megcsókolja őt, vagy megérintse öleléseken kívül és az ölébe ülésen kívül.
Láttam hogy Jis vágy az érintésére, de nem akarta magát ilyen könnyen adni.
-Tényleg ma itt aludna Jis és Felix. Baj? -kérdeztem Yoongit.
-Nem, de ugye attól alszol velem? -kérdezte boci szemekkel.
-Ne aggódj szerelmem, persze hogy veled alszok. -csókoltam meg.
-Minho, ne aggódj. Ha akarsz te is itt aludhatsz. -mondta Yoongs.
-Nem akarok zavarni, ráadásul lehet Hanniet is zavarnám, azt pedig nem akarom. -mondta Minho.
-Engem nem zavarsz. -mondta Hannie. -De nem fogok veled egy szobába aludni. Egyenlőre nem. -szögezte le.
-Rendben akkor alszok a kanapén ti meg tudtok aludni Felix-el a vendég szobába.
-Rendben. De ha valami baj van nyugodtan jöhetsz. -mosolyodott el.
Néha agresszív vagyok, de a szívem a helyén van, és mivel emberből vagyok elkezdtem sírni. Yoongi próbalt nyugtatni, de nem igazán jött neki össze. A többiek nem értették min sírok, de nem baj, ez így van jól.
Ekkor bizony 4 hónapos gyermekem rugott egyet, ami írtó aranyos volt.
-Au! -kiáltottam fel és utána még rugott párat amin én csak sikítottam. -Yoongi a gyerekeid szerintem focisták lesznek, annyit rugdosnak. -mosolyogtam el. Yoongi csakmmegérintette a hasamat és elkezdett sírni. Néha úgy gondolom hogy ez a terhesség őt viseli meg jobban és nem engem. Pedig ha bele gondolunk ezek a gyermekek, az én hasamba vannak nem az övébe.
De örülök hogy ő a gyermekeim apja, hiszen biztos vagyok benne hogy nála jobb apukát nem is kívánhatnának. Én pedig nagyon szerencsés vagyok Yoongival, hiszen nem hálátlan és mindig megköszöni ha főzök neki valamit mire haza ér.
Valljuk be, a mostani generációba egy ilyen embert találni -mármint aki mindenért hálás- olyat nem igazán találni. Szerencsés vagyok, hiszen nap mint nap mellettem van, meghallgatja a problémáimat. Köszönöm istenem, hogy ilyen párral áldottál meg mint Yoongi. Nála jobbat soha nem találnék -nem mintha akarnék.-
Nekem van a legtökéletesebb férfi az életemben. Hálás vagyok érte és azért hogy kaptam őt. Mindig is szeretni fogom őt és nem lesz más férfi az életemben. Csak őt akarom. Nem érdekel más férfi. Szeretni fogom halálom napjáig és még után is.
Ha 50 év múlva vissza tekintek a múltamra, arra szeretnék emlékezni, hogy ő az életemben volt / van / lesz. Illetve arra hogy a férje vagyok. Szeretem őt mindennél és mindenkinél jobban.
Szeretlek Yoongi. Szeretlek, teljes szívemből.
~~~
Helyesírás hibákat elnézni. Az új notebookomon írtam. Remélem jó volt!!!!
ESTÁS LEYENDO
Szeretni nehéz.
Romance~Femboy ~Yoonmin ~BTS ~Mellék szereplők: Lee Felix (StrayKids), Han Jisung (StrayKids), Kim Sunoo (Enhypen), Choi Beomgyu (TXT) ~Az ötlet kitalált, a saját képzeletem szerint íródott. ~2024.03.31