7.

71 4 14
                                    

"Every single day is a new chance to try again." -"Minden egyes nap egy új lehetőség az újrapróbálkozásra."

★Jimin pov★

Miután beszéltem Tae-vel vissza mentem Yoongi-hoz. Éppen beszéltük a programokat mikor valaki a hátamra ugrott.

-Szia Jiminshi~ -suttogta a fülembe Hannie.

-Szia Hannie. -mosolyogtam el. -Szállj le légyszi. -kértem mire tette amit mondtam és megöleltem. -Jó hogy itt vagytok.

-Igen. -mondta.

-Han, ő itt Min Yoongi. Yoongi ő itt Han Jisung. -mondtam. -És hol van Minho?

-Mi? Előbb még itt volt. -nézett szét. -Istenem. -fogta meg a fejét.

Én csak el nevettem magam, és vissza mentem Yoongihoz, aki át karolta a derekamat. Én csak oda bújtam az oldalához.

-MINHO HOL A FÉSZKES FENÉBE VAGY? -üvöltött bele Han a telefonba mire oda nézett mindenki. -Istenem.. siess vissza. -mondta és lerakta.

-Mit csinált már? -mosolyogtam.

-Kiderült hogy anyánál hagyta a mókusos plüssét, tudod ami rám emlékezteti. És megkérte az anyát hogy hozza el neki és most azt várja bejárat előtt. -fogta a fejét mire belőlem kitört a röhögés. Egyébként Han apja és anyja el váltak. Az anyja itt él Párizsba, az apja pedig Koreába. Éppen nem rég voltak Párizsba szóval lehet itt hagyta és most eszébe jutott.

-Jajj istenem.. -törölgettem a könnyeimet. -Hát ez geci jó. -mosolyogtam. -Yoongi!! -öleltem meg. -Hisztis vagyok és fáradt!! -dönnyögtem a mellkasába.

-Sziasztok fiatalok! -jött ide Mrs. Lee -Ma már a gyerekeknek szabad foglalkozás van, ahogy nekünk is. -mosolygott kedvesen a nő. -Jimin és Yoongi Kedden és Szerdán ti mentek a tánc versenyre délelőtt 10-től délig. Utána lehet kirándulni. Csütörtökön és Pénteken pedig mi leszünk a tánc versenyesekkel. -mondta.

-Rendben, köszönjük. -hajoltam meg. -NA GYEREKEK MINDENKI IDE! -kiabáltam mire mindannyian körém gyültek. -Ma már szabad foglalkozás, este 8-ig. Kérlek titeket hogy este 8-ra legyetek itt. Nem muszáj aludni, nem is kell, csak legyetek itt. -mosolyogtam kedvesen. -Nem fogunk titeket ellenőrizni, de kérlek érjetek vissza időben. -mondtam nekik mire páran bólogattak. -A tánc versenyesek holnap 9.20-kor álljanak kint a busznál. A kirándulósok pedig 8.30-kor indulnak el. -mondtam az információt. -Jó kirándulást. Mehettek. -erre bizony mindenki elment gondolom a szobájába.

-Itt vagyok. -lihegett Minho a mókus plüssel a kezébe. Belőlem csak kitört a röhögés mire a többiek egy igen fura nézéssel ajándékoztak meg.

-Na jól van mi megyünk. Majd találkozunk később. -indultak el. -Chim azért még holnap tudj járni. -kacsintott.

-SZOPJ FASZT RIBIKÉM! -üvöltöttem utána mire csak fel kuncogott.

-Én is szeretlek. -mondta majd elhúztak.

~~~

V

OLTAM FODRÁSZNÁL!!

Szeretni nehéz.Where stories live. Discover now