"You can't judge my choices, without understanding my reasons." -"Nem tudod megítélni a döntéseimet anélkül, hogy megértenéd az indokaimat."
★Jimin pov★
2 hét telt el mióta Yoongi megkérte hogy legyek a párja. Néha azt mondja hogy rosszabb vagyok mint egy nő, amivel egyet is értek NÉHA!
A cég nagyon jól megy és sokszor a nagyapám azért bele néz a dolgokba, de ez így van jól. Évekig irányított egy céget.
Éppen nálunk lesz egy ebéd mivel a nagyapámnak, ma van a szülinapja és meg kell ünnepelni. Anyát is meghívtam már ez nem tudom mennyire volt jó ötlet.
Mikor készen voltam a főzőcskézéssel, elment fürdeni, fel öltözni és sminkelni.
Soobin-nal azóta beszéltünk, ő is megvan hívva az ebédre, ahogy a nagybátyám is. Dohyun bocsánatot kért, amit értékeltem hiszen lehet tényleg azt hitte hogy a gyereke vagyok.
-Papa!!! -futottam ki papámhoz aki átölelt amint oda értem. -Hogy vagy?
-Jól Chim. -mosolyodott el.
-Boldog születésnapot papa! -pusziltam meg.
-Köszönöm Chimie. -kuncogott.
Mindig is papás voltam. Persze nagymamát is szeretem, de papáért mindig éltem, haltam.
-Szia mama. -öleltem meg őt is.
-Szia Chimem. -ölelt vissza. Kimentünk a hátsó kertbe, mivel hogy ott lesz az ebéd illetve a szülinap ünneplése. -Tényleg hol van Yoongi?
-Yoongi éppen elment virágért, meg elhozza papa tortáját. -mondtam mosolyogva.
-Kedves tőle. -mondta papa mosolyogva.
-Az. -mosolyogtam én is. -Apáék is jönnek remélem nem probléma.
-Az apád? -nézett nagy szemekkel papa. -Mármint Park Jihoon?
-Igen. -mondtam. -Illetve Yoongi apja. Tudtátok hogy melegek és hogy együtt voltak? -kérdeztem.
-Igen.. -mondta mama. -Tudod mi egyáltalán nem akartuk a házasságot, de Jennie elfogadta, mi meg nem tudtunk mit mondani. Már akkor sem itéltük el a melegeket. -sóhajtott.
-Nem a ti hibátok. -mondtam. -De apa úgy döntött hogy eljön papa miatt hiszen régen olyan jóba voltak, Yoongi apja meg amúgy is eljött volna. -rántottam meg a vállam.
-Sziasztok. -jött meg Yoongi is. Megcsókolt engem, majd mamának és papának is adott egy puszit. -Mikor érkeztetek?
-Nemrég. -mondta papa. -Örülünk hogy jönnek. Anyád is jön?
-Meghívtam, de ha jön és botrány lesz abban a pillanatban elküldöm. -sóhajtottam. -Jisoo-t meg nem hívtam meg, de szerintem se Hyunsuk, se apa. -nevettem.
Erre elkezdett kuncogni mama és papa is.
-Sziasztok. -jött meg anya. Papa és mama megpuszilta őt, de én nem is köszöntem neki. -Jimin, már köszönni luxus?
-Minek köszönjek egy olyan embernek aki elítél engem? Hidd el ha rajtam múlt volna, nem is lennél meghívva. Csak papáék miatt teszem. -rántottam meg a vállam. -De előre leszögezem; ha botrányt csinálsz, kiváglak innen. -néztem rá komoly fejjel.
-Rendben.
-Haliii. -jött be sok aktivitással apa.
-Te még mindig nagyon aktív vagy fiam. -mondta papa és felállt majd megölelte apát.
-Én? Mindig az is leszek. -mosolyodott el.
-Ebben rád hasonlít Jimin. -nevetett Yoongi.
-HÉKÁS!! ÉN NEM IS VAGYOK ILYEN AKTÍV! -mondtam.
-Ó dehogynem kicsi babám. -ölelt át. -De én így szeretlek. -puszilt meg, mire vissza pusziltam.
-Szia apa. -mentem hozzá is oda. Megöleltem, megpusziltam, majd leültem.
-Sziasztok. -jött be Hyunsuk is. -Ne haragudjatok hogy én később jöttem be, de nekem nem volt kedvem sietni mint Jihoon-nak. -kuncogott, majd megpuszilta apát a száján. -Szia Jimin. -ölelt át, majd megpuszilt. Ugyan ezt megtette mindenkivel, kivéve Jennie-vel.
Miután mindenkinek sikerült leülnie, bementem a levesért illetve a többi kajáért.
Miután sikerült kirakni, mindenki neki kezdett az ebédnek és közbe jókat nevettünk.
Mert ilyen egy igazi család.. persze anyát kivéve.
YOU ARE READING
Szeretni nehéz.
Romance~Femboy ~Yoonmin ~BTS ~Mellék szereplők: Lee Felix (StrayKids), Han Jisung (StrayKids), Kim Sunoo (Enhypen), Choi Beomgyu (TXT) ~Az ötlet kitalált, a saját képzeletem szerint íródott. ~2024.03.31