19.

40 3 6
                                    

"Stars can't shine without darkness." - "A csillagok nem ragyognak, a sötét nélkül."

★Jimin pov★

-Apa nyugii! -nyugtattam le apámat. -Semmi baj nem lesz.

-Biztos? -húzta el a száját.

-Igen. -fordultam be. -Annyi hogy Hyunsuknak van egy felesége, Jisoo, de lassan válnak. -mosolyogtam. -Homofób, engem is utál. -nevettem.

-Hogy lehet ilyen erős az én fiam? -borzolta össze a hajamat.

-Túl sokszor voltam egyedül a bajban. -mosolyogtam. -És te is valszeg elég erős lehettél / lehetsz ha ennyi mindent kibírsz. Mamáék elválasztottak életed szerelmétől. -rántottam meg a vállamat. -Valszeg tőled örököltem.

-Lehet. -mosolygott továbbra is. -Ahogy a szőke hajadat is tőlem örökölted.

-Jajj de jó. -kuncogtam. Még beszélgettünk, amikor is odaértünk és megálltunk. Apa elkezdett remegni, mire megfogtam a kezét. Ahhoz képest hogy az apám, kicsit sem néz ki idősnek. -Apa, itt vagyunk. -mondtam és kiszálltam. Ő is kiszállt majd oda mentünk az ajtóhoz és bekopogtam. Yoongs nyitott ajtót. -Szia Yoongs. -köszöntem.

-Szia baba. -ölelt meg, majd megcsókolt. -Majd kérdezni szeretnék valamit, ha ezt megoldottuk. -suttogta a fülembe.

-Rendben. -mondtam, majd elengedtem. -Yoongs, ő itt az apám Park Jihoon. -mutattam be, mire Yoongs csak bemutatkozott és elmosolyodott.

-Örvendek. Min Yoongi. -hajolt meg.

-Yoongi, nem kell meghajolnod. Tudom hogy ki vagy. -mosolyodott el és megölelte őt.

-Oké. -mondta és vissza ölelt, bementünk.

-Hol van apukád? -fogtam meg apám kezét.

-A kertben van.

-Rendben. -mondtam. Kimentünk az ajtóhoz, ahol az apja ott nézegette a rózsákat. Yoongi apja is elég fiatalos. -Szia Hyunsuk. -öleltem meg őt.

-Szia Jimin. -ölelt vissza. -Ő ki?

-Ő az apám Park Jihoon. -mosolyogtam rá, mire lefagyott a mosoly az arcáról.

-Jihoon? -nézett kikerekedett szemekkel.

-Hyunsuk? -futott apa Hyunsukhoz.

-Hiányoztál. -csókolta meg.

-Te is nekem baba.

-Ez kicsit bizarr. -mondtam Yoongs-nak aki előbb jött ki. -De egyben aranyos is.

-Igen, mindkettő. -kuncogott. -De ez ebben a jó.

-Jogos. -mondta és átölelt, majd megcsókolt.

-Kisbaba, lennél a párom? -kérdezte meg hirtelen, mire csak bólogattam. -Ez egy igen?

-Igen. -mondtam, majd ő átölelt.

~~~

Szeretni nehéz.Where stories live. Discover now