"A pretty face, doesn't mean a pretty heart." -"Egy szép arc, nem szép szivet jelent."
★Jimin pov★
Az orvosnál kiderült hogy ikreket várok.
Megkaptam az ultrahangos képeket, illetve csináltam egy terhességi tesztet. Már tudtam hogy, terhes vagyok, de úgy gondoltam így személyesebb. Raktam bele 2 pár cipőt, ez lett Yoongi ajándéka.
Még vissza mentem apáékhoz, hiszen haza kellett volna vinnem amúgy is, de még Hysunsuknak is elmondtuk az öröm hírt.
Ezután haza mentem és mivel lassan délután volt, így nem mentem be, amiről tájékoztattam Yoongit is.
-Szia szerelmem. -köszöntem bele a telefonba.
-Szia kisbaba, mi az? Baj van? -kérdezte aggódva.
-Nem, csak annyi hogy ma nem megyek be és kérlek te is gyere hazaaa!! -kérleltem.
-Mm.. rendben. Nemsokára otthon vagyok. Csókollak addig is. -mondta majd lerakta.
Addig megterítettem, illetve a meglepetést is kiraktam. És habár a babák nem értették mit mondok, én igenis beszéltem nekik.
-Szerintetek apu örülni fog nektek? -simogattam a pocakomat. -Anyu nagyon örül nektek, ne aggódjatok.
-KICSIM ITTHON VAGYOK! -kiabált Yoongi, mire kilépkedtem az előszobába ahol kaptam egy csókot. -Szia.
-Szia. -mosolyogtam. -A konyhába megvan terítve.
-Rendben. -mosolygott ő is.
Bementünk, ahol már az ebéd ott volt.
Miután elfogyasztottuk az ebédet, azután beraktam a cuccokat a mosogató gépbe.
-Yoongs, mindjárt jövök várj meg itt. -mondtam és felmentem a szobánkba ahol elrejtettem Yoongi ajándékát.
Elővettem, majd lementem ahol Yoongs még mindig ugyanott ült.
-Tessék ez a tied. -adtam oda neki a kék szalaggal ellátott dobozt.
-Köszönöm, de ezt miért kapom? -kérdezte.
-Mert, majd megtudod. -mondtam és megcsókoltam.
Kinyitotta Yoongi az ajándékát. Először a tesztet nézte meg, majd az ultrahangos képet.
-Az ott? -mutatott a két kis úgymond babra. Hiszen nagyon picik voltak még.
-Azok a babák. -mosolyogtam.
-Babák? -lepődött meg még jobban.
-Igen 2 kisbaba. -pusziltam meg.
-EZ CSODÁLATOS!! -ugrott fel örömében, majd megpörgetett, és futott 3 kört a ház körül azt ordítozva hogy: "PARK JIMIN TŐLEM VÁR GYEREKET!! TŐLEM!!!"
Én meg csak álltam és röhögtem mert imádtam hogy ilyen. Jót röhögtem, de ugyanakkor kurva cukinak találtam.
YOU ARE READING
Szeretni nehéz.
Romance~Femboy ~Yoonmin ~BTS ~Mellék szereplők: Lee Felix (StrayKids), Han Jisung (StrayKids), Kim Sunoo (Enhypen), Choi Beomgyu (TXT) ~Az ötlet kitalált, a saját képzeletem szerint íródott. ~2024.03.31