18.

32 3 7
                                    

"Make memories whit the right people." - "Csinálj emlékeket a megfelelő emberrel."

★Yoongi pov★

-Nos ugyebár sosem meséltem anyádról. -nézett rám mire bólintottam. -Ez azért van mert anyád nem egy lány volt. -húzta el a száját.

-Mi? -kérdeztem értetlenül.

-Nem te vagy az egyetlen meleg a családba fiam. -sóhajtott. -Én is az vagyok. -mondta ki. -Tudod.. közép iskolában volt egy szerelmem. -mosolyodott el. -Nagyon kedves volt és nagyon aranyos. -gondolkodott el. -Belé szerettem, és elmondtam anyáméknak hogy meleg vagyok és bemutattam a párom. Ugyan ezt megtette ő is és a szüleink rosszul reagáltak. Mindkettőnket hozzá adtak egy nőhöz. Engem Jisoo-hoz, őt pedig valami Jennie-hez. Nos.. apádat annyira szerettem hogy örökbe fogadtunk téged. Viszont.. a szülei, azt mondták hogy teherbe kell ejteni-e azt a nőt, mert különben téged is és engem is kivégeznek. Akkor az tűnt a legjobb megoldásnak, ha hallgat a szüleire. -mondta el a történetet.

-Mi volt Jennie teljes neve? -kezdtem el gyanakodni.

-Kim Jennie asszem. -mondta ki szomorúan a nevet.

-Azt hiszem ismerem. -nem vagyok benne teljesen biztos, de mintha Jimin anyjának a neve Kim Jennie lenne.

-Tényleg? -nézett rám nagy szemekkel mire bólintottam. Gyorsan felhívtam Chimet, elmondtam neki hogy mit mesélt apám, mire azt mondta hogy rögtön indulnak.

★Jimin pov★

Éppen be értem a házba, mikor is senki nem volt a nappaliba, pedig anya ilyenkor a tévét nézi, szóval mentem a konyhába ahol Jennie ott ült egy férfival.

-Szia anya. -sóhajtottam.

-Szia fiam. -húzta el a száját.

-Ő ki? -kérdeztem rá.

-Ő az apád. Park Jihoon. -mondta ki a férfi nevét.

-Az lehetetlen. -ráztam a fejemet. -Valami Park Dohyun írt nekem hogy ő az apám.

-Jimin.. Dohyun ő apád öccse. -nézett rám furán.

-Akkor miért hiszi azt hogy az ő gyereke vagyok?

-Mert annak idején vele is lefeküdtem.. -mondta halkan.

-Mi a fasz.. -nevettem fel. -Na de mindegy, kérlek Jihoon gyere el velem valahova. -néztem rá kérlelően mire ő bólintott, majd majd elindultunk. Beültünk a kocsiba és Yoongiék felé vettük az irányt. -Mesélj magadról hogy legalább jobban megismerjelek.

-Hát.. amikor te meg születtél én nem szerettem anyádat. Már akkor is mindegy csávóval le akart feküdni és én másba is voltam szerelmes. -sóhajtott. -Meleg vagyok. Volt egy csodálatos barátom Choi Hyunsuk és egy örökbe fogadott fiam Min Yoongi. Nagyon szerettem őket és nem akartam elhagyni, de anyám megfenyegetett. Hozzá mentem anyádhoz, majd kb. 1 év múlva elváltunk és én elköltöztem Japánba. Onnan nem akartam vissza jönni hosszú ideig.

-Értem. -mondtam és megálltam. A táskámat magamhoz vettem előre és elkezdtem keresni a telefonomat. Mikor megtaláltam feloldottam, és bementem a galériába azon belül pedig a "Yoongi baba" mappába. Ebbe vannak közös képek, de van olyan amin csak Yoongs van. Odaadtam neki a telefonomat mire ő csak értetlenül nézett. -Yoongs az én párom. Azokon a képeken vagy együtt vagyunk, vagy egyedül van. Látom rajtad hogy hiányoznak neked, úgyhogy most oda tartunk. -mosolyogtam.

-Mi?? -kérdezte ijedten. -Jimin, biztos hogy ki fognak minket onnan dobni.

-Jajj apa.. dehogyis fognak. Yoongi lassan a párom lesz, az apját pedig ismerem. Jó fej ember. -mosolyogtam és mentünk tovább.

~~~

Még ma lesz egy rész!

Milyen dolgok derülnek itt ki...

Szeretni nehéz.Where stories live. Discover now