"Karma Says; sometimes you need to stop saying, "sorry" and start saying, "yes I did it so what?" -"Karma mondta: Néha be kell fejezned hogy azt mondod "bocsánat" és azt mondani hogy, "igen megtettem, és mivan?"
★Jimin pov★
Mikor megérkeztünk és láttam hogy mindenkinek van szoba társa kivéve Taehyungnak, kicsit össze tört a szívem. Szegényke egy nagyon aranyos srác és mindent megérdemel.
Viszont támadt egy nagyon jó ötletem. Láttam már egy ideje hogy Jungkook nagyon figyelgeti őt.
-Yoongs mindjárt jövök. -pusziltam meg és Jungkook felé vettem az irányt. -Jungkook! -szólítottam mire hátra fordult.
-Á szia Chim! Segíthetek valamiben? -mosolygott kedvesen.
-Igen. -mosolyogtam én is kedvesen. -Nem lenne kedved Taehyung-gal egy szobába lenni? Mrs. Lee amúgy is szeretne egyedül aludni, és így nem kéne többet fizetnünk, meg legalább Tae nem lenne egyedül. -mondtam el neki ötletemet.
-Mm.. persze leszek vele egy szobába. -mondta és elmosolyodott perverzen. -Ne haragudj. -kért bocsánatot amikor meglátta hogy ezt mind végig néztem. -Tudom hogy a diákom de.. -kezdett bele.
-Előlem nem kell titkolnod Kook. Ezer éve ismerjük egymást. Tudom hogy szerelmes vagy belé. Pont ezért akartalak titeket egy szobába rakni. Egyébként.. a szerelem nem bűn. Úgyis nemsokára végez az egyetemen. -rántottam meg a vállamat. -Talán melletted jó helye lenne. -mosolyogtam kedvesen.
-Köszi Chim. Kedves vagy. -ölelt meg mire vissza öleltem.
-Megyek beszélek Tae-vel. Okés? -kérdeztem mire bólintott egyet és elengedett. Oda mentem Tae-hez aki éppen a telefonját nyomkodta. -Szio Taehyung. -mondtam mire rám kapta tekintetét.
-Jó napot tanár úr. -mosolygott.
-Figyelj Tae, nem lenne baj ha Jungkook veled lenne egy szobába? -kérdeztem kedvesen. Egy ideig gondolkozott, aztán elpirult, majd megrázta a fejét. -Szuper. Nemsokára itt lesz Mr. Jeon. Ne aggódj, nem lesz semmi baj. -simogattam meg a buksiját.
-Köszönöm Mr. Park hogy ilyen kedves velem. -ölelt meg, mire vissza öleltem.
-Ha ketten vagyunk csak Jimin. -mondtam neki kedvesen.
-Rendben Jimin. -mondta mire bólintottam egyet.
أنت تقرأ
Szeretni nehéz.
عاطفية~Femboy ~Yoonmin ~BTS ~Mellék szereplők: Lee Felix (StrayKids), Han Jisung (StrayKids), Kim Sunoo (Enhypen), Choi Beomgyu (TXT) ~Az ötlet kitalált, a saját képzeletem szerint íródott. ~2024.03.31