"I still remember the nights I prayed for the things I have now." -" Emlékszem hogy esténként olyan dolgokért imádkoztam amik most megvannak."
★Jimin pov★
Ha valaki megkérdezné hogy hogy érzem most magamat a válaszom az lenne hogy : szarul. De rohadt szarul.
Igazából magam sem tudom miért, de nem érzem magamat komfortosan és pár napja már bevagyok zárkózva a szobába hiszen erre vágyok. Persze nagyon szeretem a gyermekeimet és ők is engem ezért próbálkoznak mindennel hogy kimenjek. Yoongi pár napja haza sem jött, hiszen mondtam neki hogy szarul vagyok és ő elkezdett velem veszekedni.
De meg kell neki mutatnom hogy nélküle is elég erős vagyok. Szóval a mai nap már kikeltem az ágyból és elkezdtem készülődni a munkába, boldogan. Őszintén boldogan. Táncoltam és énekeltem miközben öltöztem és végre megint tényleg boldog és erős voltam.
Lementem elkészíteni a gyerekeknek a kaját, akik nem sokkal később le is jöttek felöltözve és ahogy hallottam éppen bestélgettek.
-Jó reggelt kincseim! -köszöntem nekik mosolyogva mire mindegyikük egy meglepődött tekintettel néztek engem. -Na mi az, még sosem láttatok egy férfit palacsintát csinálni? -kérdeztem nevetve.
-Anyaaaaa!!! -futott ide hozzám Jaehyun és felkapott majd megpörgetett ölelve engem. -Nagyon hiányoztál anya. -ölelt még jobban engem, mire én is jobban öleltem őt. A többiek is csatlakoztak az ölelésbe.
-Sajnálom gyerekek, hogy anyátok nem volt mellettetek, de rosszul volt. -mosolyogtam szomorúan.
-Jajj anya, nem haragszunk rád. Inkább apára haragszunk és csalódtunk benne. -rázta meg a fejét Mina. -Pont most beszélgettünk róla hogy ahelyett hogy melletted lett volna, ahelyett inkább elment. -rázta meg mégjobban a fejét. -De mi történt hogy jobban lettél?
-Tudjátok kicsikéim, néha magunktól és pár nap alatt helyre jövünk. -mosolyogtam. -Itt a kaja. -tettem le eléjük a reggelit, mire azt elkezdték enni. -Ma csak délután találkozunk. -mosolyogtam rájuk. -De sietek haza. -mondtam. -És ma jönnek át a párjaitok ugye? -kérdeztem mire csak bólogattak. -Rendben akkor kivánságokat kérek kaja ügyileg. Majd bemegyek vásárolni haza felé. -mosolyogtam.
Megették a reggelijüket majd elindultak egy puszi és egy ölelés után az iskolába. Ezután én is beültem a kocsiba és elindultam a cég felé. Amikor beértem mindenki üdvözölt és meghajolt. Yoongi már bent volt gondolom az irodájába és mentem a papírjaimért.
Bekopogtam majd egy "gyere" után, bementem.
-Szia. Csak a papírjaimért jöttem. -mondtam.
-Ó, szia Jimin. -állt fel Yoongi és ölelt meg volna, de hát arrébb léptem. Ez a bosszú. Édes bosszú.
-Csak a papírok kellenek. Hol vannak? -kérdeztem mire a kanapéra mutatott és ott volt egy halom papír. -Köszi, most megyek. Szia. -mentem ki az irodából.
Délután
Family csoport:
Mimike: Anyaa, Eun-Ji spagettit enne.
Jaehyun: Alex Ráment szeretne:P
Seungmin: Minhonak minden jó.
Felix: Woojinnak is minden megfelel.
Anya: Rendben kicsikéim! Otthon tali, majd egyszer érkezem.
Ezután elindultam bevásárolni.
Otthon
-Haza értem!! -kiabáltam, de senki sem válaszolt. Ó édes istenem.
Beljebb mentem ahol a kanapén a gyerekeim ültek a velük szemben lévő fotelbe pedig az apjuk. A párjuk vagy az ölükbe ültek, vagy fordítva. A gyermekeim ültek az ő ölükbe. Amikor ezt megláttam csak kitört belőlem a röhögés. Mindenki hátra fordult, de senki sem értette mi a bajom.
-Mi az anya, mi ilyen vicces? -kérdezte Jaehyun.
-Sajnálom babáim, de apátok úgy ül ott veletek szembe mint valami rab, ti meg a felügyelők vagytok. -nevettem továbbra is. -Na de, miért is van ez a kialakult helyzet? -kérdeztem, hiszen tényleg nem értettem.
YOU ARE READING
Szeretni nehéz.
Romance~Femboy ~Yoonmin ~BTS ~Mellék szereplők: Lee Felix (StrayKids), Han Jisung (StrayKids), Kim Sunoo (Enhypen), Choi Beomgyu (TXT) ~Az ötlet kitalált, a saját képzeletem szerint íródott. ~2024.03.31