"Success is the best revenge." - ""A siker a legjobb bosszú."
A rész elején mindenkinek felhívnám a figyelmét, hogy ez nem nevetség tárgya. Ha lehetőség adódik rá akkor adományozzatok. Nem azt mondom hogy pénzt vagy valamit, de már azzal is sokat segítetek másoknak, hogy ruhát, ételt adtok nekik. Köszönöm!
★Jimin pov★
Éppen csak haza értem a munkából, de sietnem kellett mivel ma megyek adományozni.
-Chimie haza értem. -csukta be az ajtót Yoongs.
-Szia Yoongs. -mentem oda egy gyors csókra, majd vissza mentem a konyhába.
-Szia Chim. -jött be ő is. -Mik ezek a dobozok? Miért vannak ebbe ruhák, kaják és gyerek játékok? -nézett furán.
-Mert ezek adományok. -mosolyogtam kedvesen. -Tegnap sütöttem is, és azokba a dobozokba sütik vannak. -mutattam rá. -Tudod, hónaponta adományozok, hiszen ezekre a dolgokra tényleg szüksége van valakiknek.
-Azta.. -tátotta el a száját.
-Segítesz kérlek bepakolni a csomagtartóba? -kérdeztem.
-Persze.
Útközben
-Chim.. kérdezhetek valamit? -kérdezte Yoon.
-Persze Yoon, mondd. -mosolyodtam el.
-Hogy jött az hogy adományozz? -kérdezte.
-Tudod.. 2 dologból is. -kezdtem bele. -Egyszer az utcán aludtam anyám miatt aki azt mondta nem mehetek haza és én is kéregetni kezdtem. -sóhajtottam. -A második dolog hogy egyszer anyával a mekinél jártunk, és bementünk kajálni. Egy srác ott ült az ajtónál és pénzt kéregetett. Annyira sajnáltam szegénykét. Anyát megkértem hogy adományozzunk neki, de nemet mondott. -néztem szomorúan. -Annyira sajnáltam szegényt.
-Ohh.. -mondta Yoongs lehajtott fejjel.
-Nos ezért.
Miután haza értek
-Láttad mennyire örültek neki? Ezért szeretem ezt csinálni. -mosolyodtam el.
-Aranyos vagy Chim. Tényleg. Szerintem te vagy a földre szállt angyalok egyike. -kuncogott.
-Aww köszönöm. -mosolyogtam. -Szerintem menjünk el fürdeni, aztán pedig tegyük el magunkat holnapra.
~~~
Rövidke rész, de fontos a mondani valója.
Képzeljétek el hogy a mekis eset az igazából velem történt meg, de fontosnak tartottam leírni nektek.
Annyira sajnálom a srácot és kár hogy nem tudok semmit sem csinálni. Na de majd ha nyáron még ott lesz akkor próbálkozni fogok.
Kérlek, ha tehetitek akkor adományozzatok!
Nagyon a szivemre tudom venni az ilyen dolgokat. Néha egyébként bunkó köcsög vagyok, de annyira tudom sajnálni ezeket az embereket.
Nagyon a szivemre tudok venni mindent. Kérlek segítsetek másoknak.
YOU ARE READING
Szeretni nehéz.
Romance~Femboy ~Yoonmin ~BTS ~Mellék szereplők: Lee Felix (StrayKids), Han Jisung (StrayKids), Kim Sunoo (Enhypen), Choi Beomgyu (TXT) ~Az ötlet kitalált, a saját képzeletem szerint íródott. ~2024.03.31