"Rule number 1:
Fuck what they think." -Az első számú szabály;
Szard le mit gondolnak."★Jimin pov★
Miután haza értünk az osztálykirándulásról, Yoongs a reptérről haza ment búcsú nélkül. Han haza, Minho Hannal ment haza, stb.. de mindenki haza ment az a lényeg.
Mindenki egészséges volt, mindenki jól volt, kivéve engem.
Ugyanis a hétvégén lázas, hányásos, köhögős vírust szedtem össze. Tiszta szarul voltam, napokig nem bírtam ki kelni az ágyból, annyira fájt mindenem.
Néha megnéztem hogy kik küldenek üzenetet meg ilyenek, és vissza is írtam, de ezen kívül nem ettem egy csomó napig.
És mint szokásosan ma is csak az ágyban feküdtem, mivel annyira fájt mindenem hogy nem bírtam felállni.
-Haló? -vettem fel a telefont.
-Szia Chim. Kinyitnád az ajtót? Itt állok már vagy 10 perce és kopogok, de senki nem jön. -mondta.
-Van az ajtó mellett egy növény. A földben van valahol egy kulcs azzal be tudsz jönni. -mondtam és leraktam a telefont.
Olyan 5 perc után Yoongi itt be is jött.
-Chiim megjöttem! -kiabált.
-Háló. -köhögtem.
Feljött és bekopogott majd bejött a szobába.
-Szia Chim. Mi történt hogy ilyen szarul nézel ki? -kérdezte Yoongi.
-Valamit elkaptam. -válaszoltam.
-Azt látom, de hallod mi a baj? Nagyon sokat fogytál ez innen is látszik. -jött közelebb.
-Hát mint mondtam ugyebár beteg vagyok és felállni sem bírok. -köhögtem. -Így hát napokon keresztül nem ettem. -sóhajtottam.
-Na akkor várj meg kis beteg, mindjárt hozok neked kajcsit. -mondta és kiment. Gondolom a konyhába ment.
Este
Yoon estig itt maradt és ápolt engem. Nagyon aranyosnak tartottam itt volt és segített.
-Köszönöm Yoon a mai napot. -mosolyogtam és megöleltem.
-Szivesen Chim. Estére is itt maradok rendben? -kérdezte kedvesen.
-Rendben. Az nagyon jó lesz. -mosolyodtam el még jobban. -De akkor inkább húzzuk át az ágy neműt. -mondtam.
-Miért?
-Mert napokon ebbe feküdtem betegen, biztos sok baci van rajta, inkább mossuk ki, húzunk egy újat. Utána pedig elmegyünk fürdeni. Vagyis először segítesz nekem fürödni, majd te is fürödhetsz. -mosolyogtam.
-Rendben. -bólintott bele egyezően.
Másnap
Nagyjából mára már rendbe jöttem. Sajnos holnap már megyek munkába.
-Jó reggelt. -jött be Yoongi a reggelivel a kezében.
-Jó reggelt. -ásítottam. -Hány óra van?- kérdeztem mire megnéztem az időt.
-11 múlt nem rég. -sóhajtottam. -Tényleg, baj van? Tegnap mielőtt lefeküdtünk elég rossz kedved volt. -néztem rá szomorúan.
-Ja hát ömm.. az történt hogy tegnap este a hugom nálam volt és felgyulladt az egész lakás és most nem tudok hova menni. -sóhajtott.
-A szüleidhez? -kérdeztem.
-A szüleim nem fogadnak el melegként és pont azért is lakok külön. -mondta.
-Jó barát?
-Van, de most nála is vannak.
-Akkor költözz hozzám. -mosolyogtam. -Én elég sokat keresek a tanári állásomból. Nem kell fizetned semmit. -mosolyogtam továbbra is.
-Na de Chim.. -kezdett volna bele.
-Nincs de Chim. Biztos neked is van állásod. Ameddig nem tudsz új lakást venni, addig itt maradhatsz én nem bánom. -mondtam.
-Biztos vagy te ebben? -kérdezte kedvesen.
-Nézd Yoongs, megbízok benned. Ha már akartál volna akkor ki tudtál volna rabolni. -nevettem. -Úgyhogy nyugodtan maradj. -mondtam.
-Köszönöm Chim. Aranyos vagy. -mondta mosolyogva.
-Szivesen. -mondtam.
~~~
Uno, dos
Voodoo baba vibe
Minden napom olyan, mintha te lennél a nyár
De még várok egy kicsikét
Még várok én rád
Hiszen vár az vágy ami már fellángolt bennem
Eltemetem a múltat
Nem telepedik rám minden ami fáj
Mert minden rólad szól itt
A szívem is úgy szorít
Ha nem látom a sztorit
I'll tell you imma sorry
Mert nincsen hasonló-ló
Nekem a fehér holló
Megadok én bármit
Hosszú még a nyárEskü nem szeretem Manut, de Morionest annál inkább.
Moriones része>>>>>>
YOU ARE READING
Szeretni nehéz.
Romance~Femboy ~Yoonmin ~BTS ~Mellék szereplők: Lee Felix (StrayKids), Han Jisung (StrayKids), Kim Sunoo (Enhypen), Choi Beomgyu (TXT) ~Az ötlet kitalált, a saját képzeletem szerint íródott. ~2024.03.31