"I'm a nice person. ....I just hate everyone." -"Én kedves ember vagyok.. Csak utálok mindenkit."
★Jimin pov★
Már jó pár honap eltelt, asszem kb. 4 és most fogom majd megtudni a gyermekünk nemét.
Bár nekem bárki bármit mondhat, szerintem 2 fiú gyermekünk lesz én érzem.
Yoongi nagyon örülne 2 kisfiúnak, de 2 kislánynak is. Na majd meglátjuk.
Gyorsan felöltöztem, majd elmentem felhúzni a cipőmet, hiszen nem volt sok időm elkészülni.
Akit apa ajánlott orvos, nagyon kedves és megértő. Azt mondta ő lesz velem a szüléskor is.
Yoongi ma nem tudott velem jönni egy megbeszélés miatt, ami miatt a büntetése az hogy ki kell várnia a családi ebédet és ott tudhatja meg a nemét a gyermekeknek.
Habár Yoonginak ez egy szenvedés, nekem nem az, hiszen én kibírom.
Sajnos ezt a megbeszélést nem lehetett lemondani, szóval Yoonginak muszáj volt elmennie.
Apa vitt az ultrahangra hiszen úgy gondolom hogy ő tudhatja a baba nemét.
Gonosz vagyok?
Igen.
Érdekel?
Nem.
-Jó napot. -köszöntem mikor bementünk.
-Sziasztok. -köszönt Bae kedves mosollyal az arcán. -Jimin ülj le, nemsokára kezdjük. -izgult. -Egyébként szeded a vitaminokat amiket felirtam?
-Igen, ha akarja megkérdezheti majd Yoongit. Rá kényszerít. Addig nem kapok reggeli puszit, ameddig nem veszem be őket. -duzzogtam.
-Mivel nem eszel sok gyümölcsöt és zöldséget ezért muszáj. -mondta és leült mellém. Felkente a hideg zselés anyagot, majd a kis húzós szart is oda tartotta a hasamhoz hogy láthassuk a gyermekeket. -A babák egészségesek. -mosolygott. -Rendben, akkor a nemek. -nézte. -Az egyik az biztos hogy kisfiú. -mondta, majd tovább nézte a másik babát. -A másik baba is biztosan fiú. -mosolygott. -Egyébként ugyebár a születésüket olyan Augusztus körül írtam ki ugyebár Augusztus 11-re, de lehet kicsit tovább fog húzódni. A lányok szeretnek hamar megszületni, a fiúk már necesebbek. -mosolygott kedvesen. -Na jó, gratulálok. -ölelt meg.
-Köszönöm.
-Nincs mit. -mosolygott. -Jövő hónapban olyan Június 20-án találkozunk. -mondta.
Még mondott pár tanácsot, illetve írt fel pár vitamint, majd haza mehettem.
Amikor haza értem bedőltem az ágyba és Yoongi ruhájaiból, építettem egy nagy kupacot. (Aki olvasott már omegaverse-t az tudja hogy az omegák ott a terhesség idején kuckót építenek, ahova bebújnak, mert ott biztonságban érzik magukat. -író)
Mivel Yoongi itthon hagyta a pulcsiját, azt felvettem magamra és éreztem Yoongs illatát.
Majd valahogy elnyomott az álom..
★Yoongi pov★
Egy újabb "érdekfeszítő" megbeszélésen vagyok túl. Inkább lettem volna Jiminnel, de nem baj mostmár mehetek haza és úgyis elfogja mondani a baba nemét hiszen nem tartja magába.
Haza indultam, majd amikor haza értem csend volt. Hihetetlen nagy csend. Jimin általában a konyhába főz és ordibál vagy valami, de most semmi.
A kanapén nem volt, ahogy a konyhában sem. Benéztem a fürdőbe és ott sem volt.
Utána bementem a hálószobánkba ahol egy kurva nagy kupi fogadott. A ruháim a szeretett életem értelme mellett, de pár ruhámat magához ölelte.
A többi vagy a földön, vagy az ágy másik oldalán van.
Jimin aludt, de akkor sem értem hogy hogy itt ekkora kupi. Betörtek vagy mi a fasz? Mindegy, majd rendet rakok max holnap és megkérdezem Jimint hogy ez a nagy kupi miért van itt.
~~~
EEEEYYY!!! TEGNAP VETTEM ALBUMOOOT!!!!
EYYY!!!
Egyebkent az Oddinary albumot vettem meg a kovi a noeasy lesz, vagy az I am you.
Amugy Lix-et kaptam meg Bangchan-t. Poszterbe I.n-t, ID kartyaba pedig Hannie-t.
Csókollak titeket!!!
BẠN ĐANG ĐỌC
Szeretni nehéz.
Lãng mạn~Femboy ~Yoonmin ~BTS ~Mellék szereplők: Lee Felix (StrayKids), Han Jisung (StrayKids), Kim Sunoo (Enhypen), Choi Beomgyu (TXT) ~Az ötlet kitalált, a saját képzeletem szerint íródott. ~2024.03.31