25.

36 3 9
                                    

"Life is the most difficult exam. Many people fail because they try copy others, not realizing that everyone has a different question paper." -"Az élet a legnehezebb dolgozat. Rengeteg ember megbukik, mivel másokat akar másolni, de nem realizálja hogy mindenkinek más kérdés van a papírján."

★Yoongi pov★

Mikor reggel felkeltem Chim, még aludt. Úgy döntöttem hogy nem most rakok rendet, hanem először megcsinálom a reggelit.

Úgyhogy le is mentem és elkezdtem a reggelit. Rántottát csináltam, zöldséggel mivel Chimnek is és a babának is kell az étel.

Miután készen lettem felmentem Chim-et felkelteni.

-Kis szivem, jó reggelt. Ideje felkelni. -puszilgattam pofiját.

-Jó reggelt. -ült fel kócosan. -Mi ez a jó illat?

-Reggelit csináltam, menjünk le enni. -mondtam és felhúztam. Lementünk enni. Pár perc múlva természetesen el is kezdtük enni a reggelit. -Miért van olyan nagy kupi a szobába? Nem baj, majd rendet rakok, csak kérdezem.

-Én csináltam. -mosolyodott el. -A ruháid biztonságot nyújtanak nekem, ahogy a babáknak is. Nem kell rendet rakni. -mondta.

-Rendben kicsim. -pusziltam meg. -Van mára program?

-Hát én majd Lix-el és Hannal fogok elmenni vásárolni a holnapi ebédre, mivel ugyebár a szülők akkor tudják meg a baba nemét. Majd kicsit ki díszítem kint az udvart, mivel jó idő lesz és kint fogunk kajcsizni. Majd beszélj kérlek apáékkal, én meg majd beszélek valahogy anyával hogy eljöjjön. -mondta.

-Rendben szerelmem. -csókoltam meg. -Nekem mennem kell munkába. Bármi baj van hívj, ebéd szünetbe pedig majd haza jövök. Nem leszek bent sokáig kicsim rendben? Ha kell valami szólj, beugrok a boltba. Vigyázz magadra, imádlak. -öleltem meg és megcsókoltam.

-Én is imádlak. -mondta. Még ki kísért a kocsiig, majd ott megállt és még integetett. -Szia!!!

-Szia baba.

★Jimin pov★

Miután Yoongs elment azután én is elkezdtem készülődni, hiszen nemsokára én is megyek.

Gyorsan elmentem fürdeni, fogat mosni majd felöltözni.

Egy farmer volt rajtam illetve Yoongs pulcsija.

Egy farmer volt rajtam illetve Yoongs pulcsija

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Ilyesmi -író)

Miután készen lettem elindultam a pláza felé, ahol már Lixie illetve Hannie ott állt.

-Sziasztook! -öleltem meg őket.

-Szia Chimie. Mizujs?

-Semmi. -mosolyogtam.

-Milyen neműek a kisbabák? -csillantak fel Han szemei.

-Két kisfiú.

-AWWW!!! -ordított az Ausztrál.

-Egyébként mizu mostanában Hyunjinnal és Minhoval? Semmit sem lehet róluk tudni. -kérdeztem érdeklődöen miközben mentünk be a plázába.

-Hyunjin amúgy jól van, csak nagyon sokat dolgozik, de már mondtam hogy ne dolgozzon ennyit. -sóhajtott Lixie.

-Minho meg az anyjánál van, mivel össze vesztünk. -húzta el a száját.

-Mi történt? -kérdeztem..

-Minho múltkor vitte a cicáját állatorvoshoz, mivel beteg lett. Segíteni akartam neki, de nem engedte. Elmentem vele az állatorvoshoz, ott pedig volt egy ribanc. Én meg fogtam a kezét és amikor be értünk Minho elengedte a kezemet. Aztán odajött az a ribanc hogy szivesen randizna Minhoval és én csak kussba ültem. Minho azt mondta szivesen elmegy a csajjal randizni.. -mondta ki már szipogva.

-Istenem Hannie és ezt miért nem mondtad? -ölelgettem. -Szeretnétek ma nálunk aludni? Holnap úgyis jönnötök kellene nektek is a bulira. -mosolyogtam mire bólogattak.

Vásárlás után

Miután bevásároltunk haza mentünk, majd otthon lepakoltunk. Estig filmet néztünk a kanapén majd miután meguntuk elkezdtünk pizzát készíteni.

-ITTHON VAGYOK KISBABA!! HOZTAM EGY VENDÉGET IS. -megijedtem és elvágtam a kezemet. Tulajdonképpen a tenyerem közepén van egy vágás. Kimentem a véres kezemmel és késsel az előszobába ahol Minho és Yoongi ott állt.

-TE! -ordítottam Minhora. -KI FOGLAK NYÍRNI ÉRTED? -ordítoztam vele.

-Mi történt kincsem? -kérdezte ijedten Yoongi.

-NEM TUDOM KÉRDEZD MEG EZT A FASZT!! -üvöltöttem tovább mire kijöttek a többiek a konyhából.

-Sziasztok. Tudja valaki mi történt? -kérdezte Yoongi.

-Az hogy Jimin ideges és vagy megakarja ölni Minhot vagy csak levágni a faszát. -rántotta meg a vállát Lixie miközben át karolta Hant.

-VAN 3 MÁSODPERCED FUTNI!! UTÁNA HA MEGTALÁLLAK KINYÍRLAK! -mondtam, majd Minho el is kezdett rohadt gyorsan futni.

-Kincsem nyugodj le. -mondta Yoongs. Elkezdtem futni a késsel a kezemben Minho után. Már a harmadik kört futjuk le amikor véletlenül a lábamon is lesz egy seb és mivel már gecire fáj nem futok tovább utána inkább csak leülök a kanapéra.

-Később kinyírlak. -mutattam Minhora. -Hannie ide hozod a kötszerest dobozt? -kérdeztem mire csak bólogatott és elment érte.

-Valaki meg magyarázná hogy itt mi a fészkes fene történt és hogy miért kergetett Chim egy késsel? -kérdezte Minho.

-TE CSAK KUSSOLJ! ELVITTÉL EGY CSAJT RANDIZNI, MIKÖZBEN OTT ÜLT MELLETTED HAN! -üvöltöttem.

-MIT TEHETTEM VOLNA?

-AZT HOGY AZT MONDOD A CSAJNAK HOGY BOCS TE HÜLYE PICSA VAN PÁROM ÉS UTÁNA LESMÁROLOD HANNIE-T TE NYOMORÉK! -üvöltöttem továbbra is.

-Ő A NAGYBÁTYÁM CÉGJÉNEK AZ EGYIK ALKALMAZOTTA VOLT ÉS HA NEM VISZEM EL AKKOR RANDIRA AKKOR FELMOND ÉS A NAGYBÁTYÁM CÉGJE A CSŐDBE MEGY!!

-FOGD BE A POFÁDAT MINHO MERT MÉG EGYSZER MEGSZÓLASZ ESKÜSZÖM NEKED, NEM ÁLLOK JÓT MAGAMÉRT! -üvöltöttem mire leült és befogta a pofáját.

-Ne idegeskedj, a babáknak baja esik.

-Rendben. Lenyugodok de csak a babák érdekébe.

Szeretni nehéz.Where stories live. Discover now