15.

33 3 5
                                    

"Yeah, you beautiful don't have to try
Darling, you look divine
Eyes don't lie." - Igen, gyönyörű vagy nem kell próbálkoznod
Drágám istenien nézel ki.
A szemek nem hazudnak."

★Jimin pov★

Miután túl lettem a megbeszélésen haza mentem, ahol Yoongi kivételesen nem várt. A konyha pultra rakott egy üzenetet hogy;

"Chim elmentem a hugomhoz és a családomhoz. Majd pár nap múlva jövök. Szio! XOXO: Yoongs."

Mivel Yoongs nem volt itthon én meg halálra untam magam és este volt, ezért úgy döntöttem hogy miután elmentem fürödni, felöltözök, majd elmegyek motorozni, because why not? (mert miért ne?)

Miután végeztem a fürdésemmel elmentem motorozni és szerencsére épségben haza értem.

Másnap

Éppen az iskolában voltam, mikor is hívtak hogy be kellene mennem egy értekezletre. Mondtam hogy majd valamikor be érek.

15.00

-Jimin. -hajolt meg Yoora.

-Igen Yoora? -kérdeztem a lányt.

-Min Yoongi önt keresi. -mondta.

-Most nem igazán jó mondd meg neki. -mosolyogtam rá.

-Rendben uram. -mosolyodott el majd ment volna ki.

-Ja mondd meg neki hogy majd este felé vissza hívom. -mosolyogtam rá.

Este 20.00

Este 8-ra értem haza és miután haza estem, fel is hívtam Yoongs-ot.

-Szia Yoongs. -köszöntem a telefonba.

-Szia Chim. Jól vagy, minden rendben? -kérdezte aggódva.

-Persze, de valami baj van? -érdeklődtem hiszen nem szokott ilyen lenni.

-Semmi csak nem régen betörtek valakihez és féltem hogy te vagy az. -sóhajtott.

-Jajj nincs semmi bajom. -mondtam kifújva a levegőt. -Veled minden okés? Tegnap olyan hamar eltűntél.

-Ja igen hát a hugom lázas lett és aggódtam érte, úgyhogy haza jöttem. De már nemsokára megyek vissza. -mondta.

-Rendben. -mondtam.

-De amúgy jól vagy?

-Azon kívül hogy geci fáradt vagyok, igen. -kuncogtam. -Ha itt lennél most biztos hozzád bújnék.

-Cukizol Mochi? Muszáj leszek akkor így hamarabb haza menni a tervezettnél. -mondta ki kuncogva.-
-Mit főzöl holnapra asszony?

-Lehet téged. -nevettem. -Nem amúgy szerintem lesz rizs hússal, meg sütök palacsintát. -mondtam ki az egyszerű kaját és nasit.

~~~

Bocsanat hogy csak most jott az uj resz de basszus ugy faj a kezem.

Csutortokon es ma nem voltam 3 oraig mivel papir gyujtes vana suliba oszt egy csomot cipekedtem. Gyerekek ugy faj a karom.

Holnap anyaval palacsintat sutok.

Es amm elrontottam a gyomrom YEYY!

Szeretni nehéz.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant