"An open window in Paris, is all the world I need." -"Egy nyitott ablak Párizsban amire az egész világon szükségem van." (javítsatok ki ha nem)
★Jimin pov★
Elfelejtettem mondani hogy amellett hogy egy kávézóba dolgozom, tánc tanár vagyok egy egyetemen.
Kis koromban is nagyon szerettem táncolni és úgy döntöttem hogy majd ezzel is szeretnék foglalkozni. A diákjaim előtt nem mindig viselek szoknyát, de érdekes mert ahhoz képest hogy lányosan öltözködöm nagyon aranyosak.
Valamikor a fiúk megdicsérnek és néha a lányok is. Igazán jól esik. Főleg az osztályomtól.
Tegnap nem tudtam bemenni, ezért helyettesítés volt, viszont ma már muszáj. Mindegy. Az első órám úgyis az osztályommal van.
Gyorsan megcsináltam mindent. Pl. fürdés, evés, fogmosás, öltözködés és smink.
Ma nem kaptam magamra semmi extrát, csak egy fehér női rövid nadrágot és pulcsit.
Ezután beültem a kocsiba amit egyik barátom hozott el még tegnap este a szerelőtől.
Az egyetemen
Mikor becsöngettek mindenki bejött a terembe.
-Na ha már mindenki itt van, akkor beszéljük meg a jövő heti tánc versenyt. Ki akar menni és ki nem? -kérdeztem mosolyogva.
Én is néha elmegyek felnőtt tánc versenyekre mert még mindig szeretem csinálni és nem csak tanítani.
Kb. 7 gyerek jelentkezett. Hát jó. Az osztályomba összesen 14-en vannak.
-Oké. -mondtam és bólintottam le írtam a neveket mikor is bejött a másik tanár.
-Szia Jimin. -köszönt mosolyogva Jungkook. -Sziasztok. -nézett a többiekre.
-Szia Jungkook. -mondtam és vissza néztem az osztályomra. -Na szóval még annyi hogy mivel jövő héten van az osztálykirándulás is, ezért mindenki megy Párizsba. -mondtam mosolyogva.
-Tanár úr. -jelentkezett az egyik gyerek. -Miért nem Olaszországba megyünk? -kérdezte.
-Jövőre oda megyünk. -sóhajtottam. -De kérlek jelentkezzen az aki nem tud jönni az osztálykirándulásra. -mindössze egy gyerek jelentkezett. Majd beszélek vele. -Jól van. Akkor jövő héten, majd még beszélünk. Hétfőn mindent megbeszélünk rendben? -kérdeztem mire mindannyian bólintottak. -Jól van, gyakoroljátok a táncot. -mondtam kedvesen. -Taehyung kérlek gyere ide. -ültem le a padra. Szegénykém remegve de idejött. -Miért nem tudsz eljönni a kirándulásra?
-T-t-tanár úr.. tudja.. a családomnak nagyon szűk anyagi helyzete van. -könnyesedett be. -Nem szeretnék nekik gondot okozni.
-Figyelj Tae -sóhajtottam -Valahogy megoldom hogy te is el tudj jönni rendben? Gondolkoztál azon hogy keress munkát? -kérdeztem mire bólintott. -Rendben. Van egy kávézó a közelbe, megkérdezem a főnökömet hogy tudsz-e ott dolgozni. Ne szomorkodj Taehyung. -mosolyogtam rá nyugtatóan. Ekkor elkezdett csörögni a telefonom. -Sajnálom ezt fel kell vennem. Addig kérlek Jungkook maradj velük. -mondtam nekik, majd kimentem. -Haló?
-Szia Jimin. -köszönt a telefonba bele Yoongi.
-Szia Yoongi. Miben segíthetek? -kérdeztem tőle.
-Jövő héten rá érsz? -kérdezte.
-Nem, viszem az osztályomat kirándulni. -húztam el a számat.
ESTÁS LEYENDO
Szeretni nehéz.
Romance~Femboy ~Yoonmin ~BTS ~Mellék szereplők: Lee Felix (StrayKids), Han Jisung (StrayKids), Kim Sunoo (Enhypen), Choi Beomgyu (TXT) ~Az ötlet kitalált, a saját képzeletem szerint íródott. ~2024.03.31