"I care. I always care. That's my problem." -"Érdekel. Mindig érdekel. Ez a problémám."
★Jimin pov★
4-5 hét telt el a szülinap óta. 3 hete lefeküdtem Yoongival és azóta valami nem stimmel.
Eleinte csak étel mérgezésre tippeltem, hiszen hánytam, semmi sem maradt meg bennem mivel össze vissza ettem.
De már annak el kellett volna múlnia.
Szóval úgy döntöttem többé nem tartom magamban és beszélek apámmal. Így hát, miután Yoongi elment dolgozni -most a divattervező cégben dolgozik mint a titkárom- én elmentem apámékhoz.
Becsöngettem, majd Yoongi apja ajtót is nyitott.
-Szia Jimin, minek köszönhetjük látogatásodat? -kérdezte mosolyogva Hyunsuk..
-Szia Hyunsuk, apával kellene beszélnem. -mosolyodtam el én is.
-A kertbe megtalálod. -mondta kedvesen, majd elment a konyhába. Kimentem a kertbe ahol valóban ott volt apám.
-Szia apa. -öleltem meg hátulról.
-Szia fiam. -mosolygott, majd vissza ölelt. -Hogyhogy itt vagy?
-Beszélhetnénk? -kérdeztem mire bólintott és leült az egyik székre, én pedig a másikra.
-Miről van szó?
-Apa.. 3 hete lefeküdtem Yoongival, viszont kb. 2 hete rosszullétek gyötörnek. Először étel mérgezésre gondoltam, de akkor már elmúlt volna. Nem tudod ez mitől lehet? -kérdeztem.
-Ó.. -mondta apám. -Chim.. van olyan amit te nem tudsz. -sóhajtott. -Tudod miután anyádat feleségül vettem Hyunsukkal még azért néha össze jártunk romantikázni hiszen szerettük egymást. Egyszer velem is történt ilyen. Jimin, akkor én terhes voltam, nem tudom hogy vagy miért, de egy égi áldás volt. -mosolygott.
-És mi történt a gyermekkel? -kérdeztem érdeklődve.
-Elhunyt. -mondta. -Sajnos akkor nagyon sok stressz ért és elhunyt a gyermekem. -könnyezett be.
-Jajj apa, annyira sajnálom. -öleltem át .
-Nem baj. -sóhajtott. -1 perc és vissza jövök. -mondta majd elment. Pár perc múlva egy cetlivel a kezébe jött vissza.
-Az mi? -kérdeztem.
-Tessék ez egy magán orvos, ahova én jártam ultrahangra. Szerintem ajánlatos megnézetni vele. Nem dolgozik drágán és kedves is, illetve nagyon jól bánik a pácienseivel. -mondta. -Elkísérlek ha akarod.
-Az nagyon jó lenne. Szerinted mára megoldható az időpont?
-Beszélek vele, engem nagyon jól ismer, elintézem neked. -mondta. Elővette a telefonját és felhívta a számot majd kihangosította. -Jó napot, Kim Bae-vel beszélek?
-Nem, de egy perc és adom a doktor urat. -mondta a kedves női hang. Pár perc múlva egy férfi hang szólt bele a telefonba.
-Jó napot Kim Bae vagyok, miben segíthetek? -kérdezte kedvesen.
-Szia Bae, Park Jihoon vagyok. -mondta apa.
-Szia Ji. Miben segíthetek?
-A fiamnak van egy kis problémája. Lehet ugyanaz történik, mint velem. Teherbe esés. Nem tudnál segíteni nekünk?
-Dehogynem. Mikor jó neki a leghamarabb? -kérdezte továbbra is kedvesen.
-Ma lenne jó neki. -mondta apa.
-Rendben, akkor olyan 11.20-kor jó nektek? -kérdezte.
-Igen jó. -mondta apa. -Köszi Bae.
-Szivesen Ji. -mondta és lerakta.
11.20
Most hívtak be és mikor be értem apával az oldalamon a doktor úr fel is nézett.
-Sziasztok. -köszönt majd felállt és kezet nyújtott nekem. Elfogadtam. -Kim Bae.
-Park Jimin. -mosolyogtam.
-Rendben, akkor lássuk is. Kérlek Jimin feküdj fel oda. -mutatott a kis fekvő helyre, ami mellett ott volt egy monitor. -Mikor volt utoljára férfivel együtt léted?
-3 hete.
-Mióta vannak rosszul léteid?
-2 hete.
-A szex során használtatok gumit?
-Nem.
~~~
Nemsokára folyt. köv. csak először kajálok.
YOU ARE READING
Szeretni nehéz.
Romance~Femboy ~Yoonmin ~BTS ~Mellék szereplők: Lee Felix (StrayKids), Han Jisung (StrayKids), Kim Sunoo (Enhypen), Choi Beomgyu (TXT) ~Az ötlet kitalált, a saját képzeletem szerint íródott. ~2024.03.31