11. fejezet

122 7 1
                                    

Anne

- Kössünk egy alkut, nem bántalak,most.- Mondtam,persze nem mondtam el a másik feltételt,ami a lelke. Sejtettem,hogy nem tudja,hogy mi a szabály és a folyamat itt,szóval erre végképp nem láttam esélyt.
- Rendben.- Mondta boldogan,majd kezet fogtunk és egy fekete lánc hozzám kötötte.
- Ez még mi a fasz volt?- Kérdezte,de most már látszott,hogy nagyobb lett az erőm.
- Enyém a lelked és ezt semmivel nem tudod megtörni.- Mondtam.
- De nem bánthatsz.- Mondta,mire felnevettem.
- Most,de később igen.- Mondtam elégedetten.
- A barátnőd lelkét is uralom. Luteét.- Mondtam,mire nyelt egyet.
- Gyere biztosan van számodra egy szoba.- Mondtam,majd Voxxal neki adtuk a vendég szobát.
- Megszereztem a lelkét,cserébe a semmiért.- Mondtam mosolyogva.
- Jobb lezs,ha figyelek,mikor veled beszélek.- Mondta,mire megcsókoltam.
- Igen,meglehet.- Mondtam,mire kinyilt az lift ajtaja és Val lépettbe.
- Nem akarjuk hármasban csinálni?- Kérdezte,mire a fejemet fogtam.
- Lesem feküdtünk,jesszusom.- Mondtam,mire Vox és én is elpirultam.
- Gyáva. Azt hittem,hogy te vagy a kelendőbb a nők körében.- Mondta a strici,majd kiment.
- Megbaszott?- Kérdeztem,mire megvonta a vállát.
- Csak majdnem. - Mondta,mire a fejemet fogva kiszalltam a liftből. Bementem a szobámba,de amint kinéztem az ablakon egy ismerőst láttam meg. Alastor egyenesen a szobámba nézett. Tudta,hogy ott vagyok,de nem láthatott. Belekortyoltam az asztalomon lévő üvegbe,majd mire visszanéztem Alstor eltűnt. Érzem,h9gy minden megfog változni. Egy bukott angyalt és egy angyalt tartok szó szerint láncon, ez nem jön rosszul.

1 év múlva

Ez az egy év eseménytelenül telt, nagyjából. Vox és én járunk, Alastort néha látom elsétálni az ablakom előtt, Adam a stúdióban van. Eljött az újabb népírtás,de eszemben sincs Charlienak segíteni. Vox és a többi V a kamerákon át nézik a műsort. Én pedig Lutot akarom megtalálni és ezúttal itt tartani. Persze ehhez felhasználom Adamot. 
- Merre van a....- Kezdtem bele,de mikor Voxxal leértünk Valentino szintjére azonnal rájöttem.
- Mi a faszt művelsz vele?!- Kérdeztem magamból kikelve,mikor megláttam,hogy Valentino az egyik filmjére akarja előkészíteni. Vox a hátam mögött kuncogott és szinte éreztem,hogy Velvet valahol kameráz.
Adam kétségbeesetten nézett.
- Hogyha nem vagy buzi,teljesen,akkor gyere,mert a kisbarátnőd hamarosan megérkezik.- Mondtam.
- Teljesen más vagy,mint a bátyád.- Mondta,mire előjött a lánca.
- Ha még egyszer ezt mondod,akkor teszek róla,hogy ne emlékezz se a bátyámra,se a nyomorult életedre.- Mondtam,majd kimentünk az utcára. A kapu megnyílt és az angyalok csak úgy özönlöttek. Újra megjelent a lánc és pár perc múlva itt volt az angyal.
- Lute!- Mondta Adam és azonnal hozzá akart szaladni.
- Visszatudod juttatni a mennybe?- Kérdeztem,mire megrázta a fejét.
- Nem.- Mondta,mire felsóhajtottam.
- Remek. A rád szabott feladatom,hogy értesíts arról,hogy mi folyik a menyben. Titkos úton. - Mondtam,majd elengedtem a láncát és elment. Egy belső ember mindig jól jön. Így sikeresebb híreket is adhatnánk le a műsorban. Ekkor egy másik angyal akrt megtámadni,de az egyik árnyék megölte. Adammal is nagy terveim vannak.  Visszamentem a toronyban,majd Voxxal felmentünk a tárgyalóba.
 

Elvesztettél? ( hazbin hotelff.)Where stories live. Discover now