Anne
A tükörnél vettem észre,hogy mi történt.
A nadrágon volt egy kivágás és így kilátszot a.....farkam. Erre nincs jobb szó. Összevartam a lyukat,majd lemntem Voxhoz,aki szórakozottan nézte a megalázott arc kifejezésem.
- Nem is tudtam,hogy van...- Kezdett bele,de a szavába vágtam.
- Ha bárkinek megemlíted megkínozlak,majd megöllek.- Mondtam,mire röhögő görcsöt kapott. Én pedig elterültem a kanapén.
- De annyira cuki.- Mondta,mire még jobban nevetni kezdett.
- Ha ennyire cuki,akkor miért volt vörös a képernyőd?- Kérdeztem,mire abbahagyta a nevetést.
- Bazd meg.- Mondta.
- Csak veled ,,édes".- Idéztem,mire megfordult és megcsókolt.
- Ahogy akarod.- Mondta és a kanapéra lökött.
- Csak egy poén volt.- Mentegetőztem,de ekkor kattant a lift és Valentino jött be.
- Akár rólatok is csinálhatnék egy filmet.- Mondta elgondolkodva.
- Meg ne próbáld.- Mondtuk egyszerre Voxxal.
- Most már tényleg ne mozdulj rám ennyire.- Mondtam.
- Jöttök megnézni az új filmet?- Kérdezte.
- Ja.- Mondta Vox,majd a behúzott a liftbe és lementünk. A stúdióban pedig Angel volt.
- Faszom....- Mondtam,majd ő is valami hasonlót motyogott,mikor meglátott.
- Ismeritek egymást?- Kérdezte Vox.
- Igen.- Mondtam,de nem kérdezték többet.
- Kell egy kis szünet,ne várjatok rám.- Mondtam,majd kimentem az utcára levegőzni. Ha Angel elmondja a bátyámnak....nem érdekel. Lehet,hogy nem is a bátyám. Visszamentem a szintemere,majd lementem Voxhoz,aki most már visszajött.
- Szóval....értek a könyv íráshoz és a hírekhez. Régen én voltam a hír bemondós és az újság író.-Mondtam.
- Hallottam rólad. Emlékszem,mikor régen láttalak a tv-ben és Alastor rádió műsorában.- Mondta.
- Írok regényt és ....- A szavamba vágott.
- Én is hír csatornát vezetek,beszállhatsz és kiadom a regényed.- Mondta.
- A családomról is mondj valamit, kérlek.- Mondtam.
- Rendben,de ha te is állod a szavad.- Mondta,mire bólintottam.
- Itt vannak a bizonyítékok,de elmondom. Az anyád Roo, a barátod gyilkosa Alastor. Alstor Roo val kötött egyezséget,még mikor ember volt.
Az anyád is a földön volt ilyenkor és összefutott az apáddal,a többit tudod. Az egyezségről nem tudok semmit. A barátodat az anyád parancsára ölhette meg,legalábbis gondolom.- Mondta,mire magam elé nézve gondolkodtam.
- Ki az a Roo?- Kérdeztem.
- Egy ősi lény,mi sem tudjuk,hogy mi,de hatalmasabb lehet Lucifernél és gonoszabb. Van róla egy kép,de ennyi.- Mondta,majd megmutatta a képet.Roo
- Segítenem kell Al.- nak.- Mondtam,mire Vox kissé ideges lett.
- Nem. Most rajtad áll csak az alkunk másik fele és azt mondtam,hogy nem.- Mondta idegesen.
- Amúgy sem tudnál semmit tenni egy ilyen alku ellen, pláne,amit még életében kötött. Még nem mesélted el,hogy miért tűntetek el hét éve.- Mondta,mire felsóhajtottam és idegességemben zölden lángolt a kezem.
- Alastort kerestem.- Mondtam,ami nem is volt olyan nagy hazugság.
- Pff. Ki keresné őt?- Kérdezte és éreztem,hogy ezt már csak puszta szórakozásból csinálja. Felmentem a szobámba,majd leültem gondolkozni. Ha ez igaz,akkor segítenem kell a bátyámon.
YOU ARE READING
Elvesztettél? ( hazbin hotelff.)
FanfictionAlastor húga szintén felbukkan a pokolban,aki a V-én akar bosszút állni egy megbocsájthatatlan bűnért. De terve közben kiderül,hogy ki az igazi bűnös és további titkok is fényre kerülnek. ( trágár szavakat, káromkodást,18+ os utalásokat és jelenete...