2. fejezet

199 7 0
                                    

Anne

Bejutottam a legfelső emeletre,ahol mondhatni kacatokat tároltak persze itt is voltak kamerák,amiket kikapcsoltam. Minden tagnak saját emelet lehet,felül biztosan Voxé van,hisz ő az alapító. Ha ott van,talán meg is ölöm. Lementem a következő szintre,ahol egy stúdió volt,ment a forgatás,így gyorsan végig mentem a szobán. Sötét volt,így semmit nem lehetett látni. Nem Vox volt az adásban,így egy percre megálltam,ha megölném,az világos üzenet lenne. A szereplő elkezdett fulladozni,eleinte azt hitték,hogy csak vicc,de ekkor kitört a nyaka. Ordítás hallatszott,majd elindultam a lépcső felé,abban a reményben,hogy senki nem jön erre,hisz mindenki liftet használ. A gyilkosság élő adásban történt,az én módszereimmel ez egyértelmű volt. Nyugodtan lesétáltam a lépcsőn,majd leértem a következő szintre,ahol Vox irodája volt és lakása. A következő szinten egy újabb stúdió volt. Ez lehet Valentinoé ahol szintén ment a forgatás. A nagy pornó sztárokkal, nem akartam gyorsan megölni a vezetőket,így tovább mentem,ahol két szint volt egybe nyitva. Felül kisebb szobák volt,alul pedig egy pláza szerű tér,de semmit nem árultak. A következő szinten egy újabb stúdió volt. Gondolom ez lehet Velvetté, ez alatt pedig egy lakosztály,majd egy ízléses földszint volt. Kisétáltam a fő ajtón,ahol belemosolyogtam a kamerába,majd elmentem sétálni.  Megbánják még azt a napot,mikor kicsesztek velem. Zestial jött velem szembe.
- Micsoda véletlen.- Mondtam.
- Holnap gyűlés lesz. A pokol urai között,mint mi. Gondoltam személyesen szólok.- Mondta.
- Tehát a drága bátyám is ott lesz,igaz?- Kérdeztem.
- Talán összevesztetek?- Faggatott.
- Nem,még nem. Köszönöm a meghívást, holnap látjuk egymást.- Mondtam,majd visszamentem a hotelbe.  Zestial a legősibb nagyúr és ha akar valamit tőlem,akkor azt meg is szerzi,így szeretek távol maradni tőle.  A legelső jelenleg,hogy megöljem a V-ket. Leültem a kandalló elé és ekkor jelent meg Niffty.
- Niff? Még te is itt vagy?- Kérdeztem,mire átölelt.
- Hiányoztál.- Mondta.
- Te is nekem.- Mondtam,de a pillanatunkat a kis hercegnő szakította meg.
- Te is kezdesz a javulás útjára térni.- Mondta vigyorogva.
- Nem ezért jöttem ide,ha pedig a bátyám ezért jött ide,akkor elkezdek aggódni a lelki állapota miatt.- Mondtam.
- Várj...te is a hotel vendége vagy.- Mondta,mire sóhajtottam egyet.
- Igazad van. Tudok tenni valamit érted?- Kérdeztem egy hamis mosolyt mutatava.
- Nem,köszi.- Mondta.
- Remek. Akkor most mennék.- Mondtam,majd felmentem a szobámba. Bekapcsoltam a Tv-t ami egy őskövület volt. Alastor nagyon figyel arra,hogy Vox ne jusson információhoz, ami jó. Átkapcsoltam a hír csatornára,ahol beadták az élò adásban történő gyilkosságot.
- Az elkövető valószínűleg a rádiódémon vagy a húga lehetett.- Mondták,mire eldobtam a távírányítót,ami szétesett. Elegem van,hogy a bátyám árnyékában élek. Sosem leszek olyan híres vagy félelmetes,mint ő. Elővettem a meghalt szövetségesem képét. Halála előtt alkut kötöttünk és birtokoltam volna a lelkét,ha nem ölik meg,ami egyenes út lett volna ahhoz,hogy meggudjam ki is az anyám. Alastor nem mondott róla semmit, én pedig nélküle nőttem fel egy árvaházban.
- Egy új vendég érkezett!- Kiálltott fel Charlie.

Elvesztettél? ( hazbin hotelff.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin