9Anne
- Rég nem szórakoztam ilyen jól.- Mondta,mire Lucifer megfogta a vállát.
- Azra ne csináld.- Mondta,mire Michael megvonta a vállát. Vox ekkor érkezett meg. Kiszállt az autóból és benyitott,mire megfagyott a levegő.
- Ha nem pótoljátok be a népírtást,akkor én fogom.- Mondta Azrael és mellém sétált.
- Csak hagytam,hogy legyőzz,minden esetre szívesen kiállnék ellened újra.- Mondta,majd kiment. Még mielőtt elmentek volna megállt Vox előtt is.
- Veled kezdem,majd a gyilkolást.- Mondta Voxra nézve,aki egyből visszavágott.
- Még is ki a faszom vagy te,hogy nekem parancsolgass?- Kérdezte,mire a halál angyala elnevette magát.
- Igazán szemre való a barátnőd,lehet,hogy majd eljátszadozok vele.- Mondta és nevetve kiment. Még is mi a.... Azonnal kimentünk és elhajtottunk innen. Sokkoltan mentünk fel a szobába.
- És most mi legyen?- Kérdeztem és tanácstalanul leültem. Adam ekkor sétált be.
- Mi a probléma?- Kérdezte,de biztos vagyok benne,hogy a lehető összes rágalmat rám aggata magában.
- A menny nem hagyta annyiban és ide küldött két angyalt....- Kezdtem bele,mire Adam döbbenten nézett,majd ijedten közbe vágott.
- Ugye nem Azraelt?- Kérdezte ,mire összenéztünk.
- Akkor nagy a baj. Bújunnk el!- Kiáltotta,majd eltűnt.
- Kezdetben csinálhatnánk lent egy bunkert. Ha tényleg megakar minket találni,akkor...- Kezdtem bele,de Charlie és Lucifer jelent meg a földszinten.
- Ez egyre jobb,Charlie egy háborút robbant ki.- Mondtam,majd lementünk.
- Faszom...- Mondta Vox,amint meglátta,hogy Alastor is itt van.
- Mit akartok?- Kérdezte.
- Szükségünk van a húgom segítségére.- Mondta Al,mire Vox megfogta a kezem.
- Nem viszitek sehova.- Mondta.
- Erről én döntök.- Mondtam,mire Alstor hümmögött,Lucifer pedig előre lépett.
- Háború lesz és mindenki segítsége kell.- Mondta. Voxra néztem jelezve,hogy nagyjából ráhagyom a döntést.
- Rendben,de ennyien nem leszünk elegen, a többiek is kellenek.- Mondta.
- Igen,már szinte mindenki a hotelnél várakozik.- Mondta Lucifer,mire összeszedtük a többi V-t és elmentünk a hotelhez. Még a pokol fő urai is ott voltak,mint Asmodeus, Mammon és persze a többi hozzánk hasonló is itt volt. Zestial, Carmilla, Rosie is és persze ott voltak a bűnösök is. Még volt egy kis időnk a harc előtt,így Vox félre hívott.
- Szeretlek.- Mondta és megcsókolt,úgyhogy szóhoz sem tudtam jutni. Mindenki félt ettől a harctól,ki tudja,hogy túl éljük- e,szóval jobb most,mint soha.
- Én is,téged.- Mondtam.( na, jó ez már egy kicsit nyálas,nem?) Visszamentünk a hotel előtti részre a többiekhez. Valentinot néztük,aki Asmodeusnál próbálkozott.
- Megkellene nézned az egyik filmemet...- Fűzte őt,de úgy sem sikerült neki,minden esetre szórakoztató műsor volt.
- Köszönöm,hogy eljöttetek. - Kezdte a beszédét Lucifer,így mindenki elhallgatott.
- Megkell akadályoznunk a népírtást és ehhez mindenki segítsége kell. A fivéreim jönnek ide,de együtt legyőzzük őket és...- Folytatta volna,mikor megjelentek az angyalok.
VOUS LISEZ
Elvesztettél? ( hazbin hotelff.)
FanfictionAlastor húga szintén felbukkan a pokolban,aki a V-én akar bosszút állni egy megbocsájthatatlan bűnért. De terve közben kiderül,hogy ki az igazi bűnös és további titkok is fényre kerülnek. ( trágár szavakat, káromkodást,18+ os utalásokat és jelenete...