Anne
Egy sötét helyen ébredtem. Egy valami világított már pedig a rajtam lévő bilincs. Angyal fegyverből készült és az erőmet sem tudtam használni.
- Meggondoltad magad?- Kérdezte az előttem álló Vox.
- Nem.- Mondtam,mire megemelte az állam.
- Hiba volt idejönnöm.- Mondtam.
- Túl akarod szárnyalni a bátyád akárcsak én. Elmondanék mindent amit tudok a családodról,biztonságban lennél és kétszer olyan híres,mint a bátyád.- Mondta.
- Milyen nap van?- Kérdeztem.
- Éjfél múlt pár percel. Egy vagy két órát aludtál. És megjegyzem,hogy aranyosabb voltál miközben aludtál.- Mondta,mire megrúgtam.
- Te kis...- Kezdett bele.
- Azt hiszed,hogy fogva tarthatsz?- Kérdeztem megvetően.
- Úgy tűnik.- Mondta,mire elkezdett vibrálni az egyik kamerája,nem hat sokáig ez a terve.
- Kössünk egy alkut. - Mondta.
- Ennyire hülyének nézel?- Kérdeztem,mire idegesen kiment. Én pedig próbáltam kiszabadulni ebből az átkozott bilincsből. Lassan elkezdett szétrepedni a burkolata,de semmi egyéb. Feladtam. Hátradőltem és azon gondolkoztam,hogy még is mennyi idő alatt halok éhen vagy szomjan. Érdekel valakit az eltűnésem? Éreztem,hogy figyelnek,de ezt nem tudom,hogy honnan.
- Bazd meg, Vox!- Mondtam,majd felültem és folytattam a kiszabadulási hadműveletet. Miért jöttem ide,én hülye. Lehet,hogy sosem fogom megtalálni a családom,már ha létezik számomra olyan. Egy könnycsepp csúszott ki a szememből,amit persze nem tudtam letörölni.
- Adok még egy lehetőséget.- Mondta,mire komolyan fontolóra vettem.
- Nem vehetek részt ebben.- Mondtam.
- Kössünk egy alkut. A te lelked és a családod titka.- Mondta,mire megráztam a fejem.
- Akkor mit akarsz?- Kérdezte.
- Te ennyire beindultál a bátyámra? Ez már fanatikus.- Mondtam mosolyogva,mire felhúzta magát és megfogta a nyakam,de nem ölt meg,hanem megcsókolt.
- Mi a.....- Kezdtem bele,mire eldobott és kiment a bilincs pedig letört a kezemről. Azonnal visszateleportáltam a hotelbe,ahol elaludtam.Másnap Este
Hát persze,hogy lekéstem a tárgyalást,de most már hidegen hagy Alastor elmondta a nagy részét és ennyi. Ami érdekes,az a démon írtás közeledése. Alig maradt időnk arra,hogy összeszedjük magunkat.
- Mi ez az egész?- Kérdeztem leérve az előtérbe. Fel volt díszítve az egész, na jó szinte az egész hotel.
- Kit vártok?- Kérdeztem Alastortól.
- Lucifert.- Mondta.
- A pokol ura egy ilyen helyre jön?- Kérdeztem.
- Charlie a lánya. Ezek szerint.- Mondta,mire a nagy Lucifer fáradt be,persze először Charliet megölelve. Egy- két kedves szó után Alastor jött és persze,hogy elkezdte a műsort....
Amúgy nem is nézett rosszul ki a pokol nagy vezetője különösen alacsony vagyok,így még össze is illenénk. Fuck....még is mire gondolok,hisz felesége van....
- Végre jó egy arcot társítani a névhez, de sokkal kisebb vagy élőben.- Mondta a bátyám szórakozottan.
- És ő ki? Egy küldönc?- Kérdezte Lucifer.
- Én a hotel házigazdája vagyok. Talán hallottál a rádióadásonról.- Mondta Al.
- Nem,nem igazán. Biztosan ezért nevezte el Charlie Hazbin Hotelnek a helyet.- Mondta Lucifer.
- Ez az én ötletem volt.- Mondta Al.
- Ez nem túl okos.- Mondta,mire Alastor egészen közel hajolt hozzá.
- Bazd meg.- Mondta,ami nem igazán jellemző rá.
-Elég lesz,inkább bemutatom az embereket...öhm démonokat.- Mondta.
- Ő itt Niffty a takarítónk, Sir Pentious a vendégünk,Husk a bárban szolgál fel italokat. Angel Dust szintén a vendégünk és Alastor húga,aki mondhatni.- Mondta Charlie,maga mellé húzva Vaggiet.
- Megtiszteltetés.- Mondta Lucifer és kezet csókolt.
ESTÁS LEYENDO
Elvesztettél? ( hazbin hotelff.)
FanficAlastor húga szintén felbukkan a pokolban,aki a V-én akar bosszút állni egy megbocsájthatatlan bűnért. De terve közben kiderül,hogy ki az igazi bűnös és további titkok is fényre kerülnek. ( trágár szavakat, káromkodást,18+ os utalásokat és jelenete...