14. fejezet

115 7 1
                                    

Anne

- A menny nem fogja ennyiben hagyni a népírtásokat.- Mondtam,mire Vox felhúzta a szemöldökét.
- Még is mit tudnának tenni,az összes nagy hatalmú angyal lejönAnne

- Szép volt,nem hittem,hogy belemegy valami hasonlóba.- Mondta,mire elmosolyodtam.
- És most már az adósunk.- Mondtam.
- A te adósod.- Mondta.
- Te is lehettél volna bátrabb,amúgy nem tervezlek elhagyni,se téged,se a V ket.- Mondtam,mire megcsókolt és elmentünk dolgozni.

Egy hét múlva

Elérkezett a népírtás napja. Vox,Val, Velvet és én a Hazbin Hotel felé tartunk. Csak reménykedni tudok,hogy Val nem öli meg Angel Dustot,vagy Vox nem harcol Alastorral és még sok lehetőség van egy nagyobb konfliktusra. A hotel előtt Adam, Angel Dust és persze Alastor állt. Vox nem nézett Alstorra,inkább Adamat nézte,de Valentino Angelre nézett. A levegőben   érezni lehetett a feszültséget. Alastor és én is szemeztünk. Adam egyetlen szerencséje,hogy továbbított információkat a hotelről,így nem adom a stricinek. Charlie is kijött és persze az apja.
- Üdvözöllek a Hazbin Hotelben.- Mondta,de a hotel már sokkal modernebb  volt,ami bosszantotta Voxot.
- Hogy tudunk segíteni?- Kérdeztem. Velvet a telefonját bámulta, Vox és én figyeltünk igazándiból. 
- Felmehetnétek a tetőre,mindig ott támadnak először. Alastorral már kitaláltunk egy haditervet.- Mondta Vaggie.
- Én, An és te felmegyünk a tetőre,a többiek pedig alul védik a hotelt.- Mondta a rádiódémon lekezelően Voxnak,aki próbálta nem kimutatni az idegességét. Természetesen beleegyeztünk,majd felmentünk,de Vox nem bírta megálni. Amint beszálltunk a liftbe átölelte a derekamat,,mire Alstor fenyegetően nézte. Vox pedig élvezte,hogy idegesítheti. Kiértünk a tetőre,de nem bírta megállni,hogy ne folytassa.
- Megdugtam a húgodat.- Mondta,mire én is és Alastor is gyilkos szemekkel néztük.
- Ez esetben kicsontozlak és darabokra tépem a mocskos lelked.- Mondta,majd előjöttek a szarvai.
- Érdekes,hogy most ennyire aggódsz értem.- Mondtam,mire visszaakart vágni,de ekkor megjelentek az angyalok. Elkezdtünk harcolni és persze mindenki beleadott mindent,majd mikor végeztünk lementünk a hotel előterébe. Valentino épp elszívott valamilyen drogot,Velevet persze a telfonjával csinált képeket.  Lucifer és Charlie jött hozzánk.
- Köszönjük a segítséget.- Mondta Charlie,mire az apjára néztem.
- Megérte,hidd el.- Mondtam neki,majd elmentünk. Mindenki fáradtan ment a szobába,de ekkor Voxból kitört a nevetés.
- Láttad a fejét?- Kérdezte és majdnem megfulladt a röhögéstől.
- Nem tagadom,kissé vicces volt.- Mondtam,mire megcsókolt.
- Eléggé kínos volt,legalábbis számomra. Nem mindenki mond ilyet a bártnőjének a bátyának.- Mondtam,mire még jobban nevetett.

Másnap

Még mindig kimerültek voltunk a tegnapi harctól, Adamtől pedig folyamatosan kapom az információkat, lehet,hogy több embert kellene fenyegetnem Valentinoval. Kissé szórakoztató,hogy ennyire nem kedveli a stricit. Ekkor egy hatalmas durranás rázta meg az alattunk lévő szintet. Lesiettünk és láttuk,hogy ismét Valentino tombol.
- Az a kis ribanc csak állt ott és nézett,ma bosszút állok rajta és élete legkínosabb filmjét forgatom.- Mondta,majd lehúzott egy pohár alkoholt. Voxxal csak néztünk egymásra,még is hogy válaszolunk erre,hisz nem érint minket ez az ügy.
- Oké,de próbáld ne tönkre tenni a stúdiót.- Mondta Vox,majd felmentünk a lifttel.

Elvesztettél? ( hazbin hotelff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora