15. fejezet

111 9 5
                                    

Anne

- A menny nem fogja ennyiben hagyni a népírtásokat.- Mondtam,mire Vox felhúzta a szemöldökét.
- Nem érdekel egyszeri szivesség volt és a pokol ura tartozik nekünk,ami kibaszott jó.- Mondta.
- Vox,basszameg te nézed a kamerákat?- Kérdezte Velvet idegesen.
- Persze.- Mondta.
- Bizonyára látod,hogy Valentino mire készül.- Mondta Velvet.
- Miért,mire?- Kérdezte.
- Épp most tölti a fegyvereit és....- Kezdett bele,mire Voxxal Val szintjére teleportáltunk.
- Mit művelsz?- Kérdezte Vox Valtól.
- Alastor kisvakaréka kihívott egy kártya partira,magas tétben. - Mondta.
- Várj,mi van?- Kérdeztem.
- Alastor életét kapom meg,ha veszítenek,de ha ők nyernek,akkor viszik Angelt.- Mondta.
- Alstor nem menne bele ilyen be.- Gondolkodtam hangosan.
- Veled megyünk,hol van a találka?- Kérdezte Vox.
- A közeli kocsmában, Alastor,Angel és a macska is ott lesz.- Mondta.
- Remek három, három ellen, ez fernek tűnik.- Mondtam,majd a lehető leggyorsabban oda mentünk. Az ideg állapotunk az egekben volt. Vox megakarta nyerni, Valentinot a büszkesége miatt  érdekelte ez az egész.....én pedig Voxxal vagyok. Alastor hazudott, ellenem fordult és nem érdekelte,hogy mi van velem. Megérkeztünk a büdös porfészekbe,ahonnan kimenekültek az emberek. Alastor,Angel Dust és Husk is ott volt. Husk bizonyosan összejött a pókkal,akin így akar segíteni. Aranyos megkell hagyni, elnyeri kártyán az életét.
- Eljöttél.- Mondta Husk kizárólag Valentinonak.
- Ez az ajánlat megéri.- Mondta,majd leültünk az asztalhoz.  Én Alatorral szembe, Husk Valentinoval, Vox pedig Angellel szembe.
- Jó újra látni,húgom.- Mondta.
- Féltestvérem.- Mondtam,mire elnémult. Nem hitte,hogy ennyit tudok.  Husk ismertette a szabályokat,majd elkezdtek Valentinoval játszani. Val állt nyerésre,de az utolsó pillanatban Hisk nyert.
- Csalók!- Üvöltötte,mire Alastor elmosolyodott.
- Szerinted igazi veszélybe helyeztem volna a lelkem?- Kérdezte,mire felé fordultam.
- Amit már eladtál?- Kérdeztem,mire megállt.
- Nem tudom,hogy miről beszélsz.- Mondta,majd elteleportált. Nem akarta magát leleplezni,így inkább elfutott.
- Ennek amúgy sem lett volna semmi haszna,ha pedig nagyon kell valaki,akkor úgy is megszerzed.- Mondtam Valnak,majd a V toronyba mentünk.  Mindenki dühöngött és ideges volt. Valentino ereje gyengült,hogy eggyel kevesebb adósa van.  Vox és én csalódottak voltunk.
- Csaltak.- Mondtam.
- Láttam,hogy segítesz neki.- Mondta Vox Valra utalva.
- Persze,azt akartam,hogy nyerjünk,de egy élet nem számít. Megérdemli a szabadságot ennyi gyötrelem után.- Mondtam,mire bicentett.
- És amúgy biztosan van fonto...várjunk Lucifer jön nekünk egy szivességgel,hogyha azt kérnénk,hogy szerezze meg Alastor lelkét?- Kérdeztem,mire elmosolyodott és épp megakart szólalni,de közbe vágtam.
- De mi van,ha máskor nagyobb szükségünk lesz a segítségére?- Kérdeztem.
- Ha a lányából kicsikarnánk egy szivességet úgy szintén,akkor biztosan megszerezhetnénk a pokol urának lelkét.- Mondtam gondolkodva,mire Lute jelent meg.
- Újabb hírek. A menny egy éjszaka bejelentés nélkül fog támadni és most már teljesen mindegy,hogy kit,szóval bújatok el.- Mondta,majd eltűnt.
- Egyre gondolunk?- Kérdezte Vox.
- Hogyha arra gondolsz,hogy ezért az információért cserébe Charli lelke,de minimum egy szívesség,akkor igen.- Mondtam.

Elvesztettél? ( hazbin hotelff.)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt