13. fejezet

104 7 3
                                    

Anne

- És mit kapunk érte?- Kérdezte Val,mire a Vox és én összenéztünk. Lucifer elmosolyodott,majd ránézett.
- Nem öllek meg titeket és a kötelességetek,hiszen én vagyok...a pokol királya.- Mondta,de többször is ránézett a kezére,egyértelmű volt,hogy valaki írt neki egy szöveget,amúgy nem tűnt ennyire határozottnak,de ki tudja?
- Rendben.- Mondtuk hárman,majd elsétált.
- Van egy olyan érzésem,hogy nem most volt itt utoljára.- Mondtam,majd elmentünk a V kell beszélni.
- Szóval vagy elmegyünk és az angyalok ölnek meg,vagy ő.- Vázolta Vox a tervet. Van egy elképzelésem évvel az állításaal kapcsolatban,de azt majd négyszemközt akarom vele megbeszélni.
- Ezek szerint együtt kell dolgoznunk Alastorral,Charlival,Angel Dusttal és vele.- Mondtam,miközben rájuk néztem.
- Vajon a többi démon úr( overlord) is ott lesz?- Kérdezte Velvet,de Vox és Valentino is a nem létező haját tépkedte.
- Lehet,hogy azt hiszi,hogy ennyien visszatudjuk verni a több ezres angyal sereget.- Mondta Val.
- Szinte van egy évünk addig,még sok minden történhet,a kémeink megteszik a hatásukat és....- Kezdtem bele,mire egy pentagramm jelent meg az asztal végén és Lute jelent meg.
- A menny nem akarja visszafogadni Adamet,de újabb támadást indít,talán korábban és félnek valamitől,talán a lázadástól.- Mondta,mire bólintottam,majd eltűnt.
- Ha tényleg fellázad a pokol...- Kezdtem bele félve,mire a homok órára pillantottam. Most pár hétet mutatott a kiírtásig.
- Faszom....- Mondta elkeseredetten Vox.
- A mai gyűlésünknek,szerintem vége.- Mondtam,mire mindenki bólintott és felmentünk a szobánkba,én Vox szobájába mentem.
- Talán megtudnánk ölni Lucifert. Ha mind a négyen rátámadunk,és angyali fegyvereket használunk, a probléma,hogy ott van Charlie és Alastor a közelében.- Mondtam,de ekkor megláttam Vox újabb bögréjét.
- Neked tényleg az van rá írva,hogy Bazd meg Alastor?- Kérdeztem,mire kínos nevetés közepette eltűntette.
- Nem hiszem,hogy sok esélyünk lenne megölni őt,de ha  sikerülne,akkor az összes nagy hatalmú démon ellenünk lenne.- Mondta.
- Jó,akkor csak ezt a népírtást kell kibírnunk,utána csak lesz valami.- Mondtam,majd a szemüvegemmel kezdtem szórakozni idegességemben.
-  És ha eltűnnénk egy időre?- Kérdeztem.
- Hova,a pokolban megtalálnának és nem akarom újra kezdeni.- Mondta.
- Lilith is eltűnt a pokolból,de kérhetnénk az anyám segítségét,vagy lehet,hogy vannak képességeim. Alastor anyja más és neki a pálcájában van a nagyobb ereje. Lehet,hogy van valami képességem,amire nem jöttem rá.- Mondtam.
- Nem rossz ötlet,de aludjunk.- Mondta.

Másnap

- Uram,itt várja önt Lucifer Mormingstar.- Mondta a recepciós,mire Voxxal felkeltünk,majd lementünk. Minden bátorságomat összeszedve elé álltam.
- Nem segítek,nekem semmi bajom a népírtással.- Mondtam,mire Lucifer kissé zavarodott lett.
- De  én megparancsolom!- Mondta,mire elmosolyodtam.
- Egy alku keretében beleegyeznék.- Mondtam,mire csodálkozva nézett.
- Itt én parancsolok.- Mondta,mire elmosolyodtam,félelmetesnek akartam tűnni,hátha megijed a törpe.
- Akkor miért nem kényszerítesz mindenkit a pokolban? Miért minket?- Kérdeztem,mire Vox csak némán bámult.
- Még is milyen alku?- Kérdezte,mire elmosolyodtam.
- Egy szivességet egy szivességért.- Mondtam,mire gondolkodás nélkül beleegyezett. Ezt pedig még bőven kitudom majd használni. Ezután még beszéltünk,hogy majd egy hét múlva menjünk a Hazbin Hotelbe,de ennyi.

Elvesztettél? ( hazbin hotelff.)Onde histórias criam vida. Descubra agora