Anne
- Éva?- Kérdezte és ledöbbent,mikor meglátta a feleségét. Anyám láthatóan nem örült annak,hogy itt van,így elengedte a láncom,ami el is tűnt.
- Tönre tetted az életem. Visszamentél a mennybe,míg én a pokolban maradtam. És nézd mivé váltam.- Mondta,majd csettintett és ő is eltűnt.
Ekkor befutottak a pokol hét gyűrűjét uraló démonok. Csodálkozva keresték Lucifert és a térdelő démonokat nézték. Nem értették,hogy mi történik,de drága anyám hamar rávilágított a dolgokra.
- Nos,mire vártok?- Kérdezte,mire összenéztek.
- Térdre!- Üvöltötte és a szemek itt is megjelentek.
- Hol van Lucifer?- Kérdezte Asmodeus,aki még mindig állt.
- Majd ő is sorra kerül,de ha nem térdelsz le,akkor rád valami sokkal rosszabb vár.- Mondta,de állva maradt és eltűnt. Roo,illetve Éva jelezte,hogy felállhatnak.
- Szívesen vendégül látnánk titeket egy- két napra. A lányom majd megmutatja a szobátokat.- Mondta Éva,mire egy térkép jelent meg a kezembe és a kijelölt helyek felé vezettem őket.
- Te miért szolgálod őt?- Kérdezte felháborodva talán Beelzebub, egy méhfarkas kinézetű lány.
- Nincs más választásom. - Mondtam,majd bementek a szobájukba. Amint befordultam az egyik folyosón Vox kapott el.
- Alastor adóssága volt?- Kérdezte a láncra utalva.
- Részben. Visszahozott titeket is.- Mondtam,mire bűntudata lett.
- Nem a te hibád,de most megkell találnuk Lucifert és a családját,hogy megöljék Évát.- Mondtam és lementünk a palota pincéjébe,ahol Lucifer és Charlie volt bezárva.
- Anne!- Mondta Lucifer,mire jeleztem,hogy maradjanak csendben.
- Hogy segíthetek?- Kérdeztem.
- Nem tudunk kijutni innen,talán a pálcámmal. A szobámban van.- Mondta,mire bólintottam és Lucifer szobájába teleportáltam,de Éva már ott volt.
- Jól sejtettem,te is elakarsz árulni.- Mondta és megjelent a lánc.
- Nem,csak nem kedvelem a helyzetet.- Mondtam,mire még szorosabb lett a lánc.
- Lucifer miatt száműztek az éden kertből. Én lettem a világ gonoszsága! Most tönkre teszem őt és a családját,megérdemli.- Mondta,majd felém sétált.
- És te,megtanulod,hogy ne árulj el.- Mondta,majd újra égető érzés kerített hatalmába,amitől a földön vergődtem. Ö mosolyogva kiment,én pedig minden erőmet összeszedve a jogáról felé kúsztam,majd a pincébe teleportáltam.
- Ann..- Kezdett bele Vox,de a szavába vágtam.
- Csináld már.- Mondtam nyöszörögve,mire sikerült megtörnie a varázslatot és kiengedte Lucifert,aki próbált rajtam segíteni. Végül úgy tűnt,hogy sikerül elszakítania a láncot,de ekkor megjelent a mérges Éva.
- Hogy merészelitek?!- Üvöltötte felháborodva,mire Lute leszúrta.
- Senki nem bánthatja a pasim.- Mondta,mire eltűnt a láncom és Adam is megjelent,akivel Lute csókolózni kezdett. Úgy tűnt,hogy minden a helyére áll,de Vaggie nem került elő és Asmodeus sem.
STAI LEGGENDO
Elvesztettél? ( hazbin hotelff.)
FanfictionAlastor húga szintén felbukkan a pokolban,aki a V-én akar bosszút állni egy megbocsájthatatlan bűnért. De terve közben kiderül,hogy ki az igazi bűnös és további titkok is fényre kerülnek. ( trágár szavakat, káromkodást,18+ os utalásokat és jelenete...