Anne
- Nem,szerintem este elmehetnénk egy randira.- Mondta,mire kissé elpirultam.
- Rendben.- Mondtam,de ekkor újabb csapkodások hallatszottak. Sejtettük,hogy Valentino tombol,így inkább nem mentünk le.Este
Voxxal az egyik leghíressebb bárba mentünk és Angel,meg Husk is ott volt. Gondolom megünneplik a lelke szabadságát. A következő percben Vox félre vonult telefonálni és sejtettem,hogy Valt hívja.
- Valentinot hívtam,gondolom örülne,ha rátudná valahogy venni őt,hogy visszamenjen hozzá.- Mondta,mire egy bólintással letudtam,majd leültünk vacsorázni. Nem sokkal később Valentino autója állt meg az épület előtt és szinte azonnal kimentünk hozzá,abban a reményben,hogy letudjuk beszélni valamilyen őrültségről,amivel lejáratja magát és minket is.
- Ne csinálj semmilyen hülyeséget,várd meg amíg Angel részeg lesz és csábísd vissza valamivel,persze akkor,ha a macska elment.- Mondtam neki,mire elszívta a maradék füvét,majd bementünk kerülve a feltűnést. A tervem elkezdődött. Amgel holt részeg volt és már már a pulton fetrengett,Husk pedig kiment a mosdóba. Valentino azonnal lecsapott a lehetőségre, én és Vox pedig érdeklődve figyeltük az eseményeket.
- Édesem,hiányzol.- Mondta méz édes hangon Valentino.
- Akkor mire vársz...huk.. vigyél vissza.- Mondta böffögve a sok alkoholtól és szinte leesett a pultról. Val valamilyen port tett az italába,amit Angel gyanútlanul megivott a sok alkoholtól azt sem tudta,hogy kivel beszél. Husk ekkor jött ki a mosdóból és én elé vágtam.
- Husk.- Mondtam,mire csak a szemét forgatta.
- Mit akarsz?- Kérdezte.
- Gratulálni. Szép győzelmet arattál.- Mondtam,mikor meghallottam,hogy Angel és a strici mindjárt megköti az újabb alkut.
- De úgy tűnik,hogy nem tart túl sokáig a szabadsága. A tiédről ne is beszéljünk.- Mondtam mosolyogva,mire félre tölt és látta,hogy Angel nyaka körül megjelent egy lánc.
- Picsába.- Mondta,mire Valentino vigyorgó képet vágott.
- Még is mi a faszt műveltél?- Kérdezte Angelt.
- Azt ígérte,hogy kipróbálhatok egy újabb drogot.- Mondta,mire Husk a kezébe temette a fejét. Én pedig igyekeztem nem elröhögni magam. Kíváncsi lennék,hogy Angel,hogy halt meg,vajon drog túl adagolásban? Valentino kivonult az ajtón,Husk a tőle telhető legtöbb mindent megtett,de ezt most már nem tudta meggátolni.
- Most eljött az ideje,hogy a hotelbe menjünk.- Mondtam Voxnak,mire bólintott.
- Kíváncsi leszek a kis Morningstar hercegnő arcára.- Mondta.Pár óra múlva
Megérkeztünk a hotelbe,ahol már nem égett egy villany sem,de bekopogtunk,mire a hálóruhás Charlie nyitott ajtót.
- Van egy ajánlatunk,amire megéri időt szánni.- Mondta Vox,de ekkor Vaggie akart nekünk ugrani,de az egyik árnyék elkapta és lefogta.
- Van egy információm a következő népírtásról.-Mondtam,mire Charlie behívott minket.
- Csak öljük meg őket.- Mondta Vaggie.
- Akkor nem tudnátok meg semmit. Az ajánlatom,hogy a lelkedért cserébe emmondom a következő népírtás napját.- Mondtam.
ESTÁS LEYENDO
Elvesztettél? ( hazbin hotelff.)
FanficAlastor húga szintén felbukkan a pokolban,aki a V-én akar bosszút állni egy megbocsájthatatlan bűnért. De terve közben kiderül,hogy ki az igazi bűnös és további titkok is fényre kerülnek. ( trágár szavakat, káromkodást,18+ os utalásokat és jelenete...