Anne
Az összes angyal itt volt,persze Azrael is. A mellém sétáló Alastort nézte és a mellettem álló Voxot.
- Tehát felakartok lázadni ellenünk.- Mondta Michael.
- Nem hagytatok más lehetőséget. Engem száműzhettetek és megölhettek,de a lányomat nem.- Mondta,mire Sera lépett előre.
- Sajnálom Lucifer,nem hagysz más választást.- Mondta,majd elővett egy fegyvert és Luciferbe szúrta,de ő miért hagyta ezt...? Charlie felsikított,majd a következő pillanatban a dühös Lilith is megjelent. Elkezdtünk harcolni és Lucifer is a sebesülése ellenére. Azrael először Voxra támadt,aki az utolsó pillanatban vette észre,hogy felé közeledik. Sera ekkor megtámadott. Ügyesen kerülgettem a csapásait,mire egy szikrát láttam és Vox összetörött képernyőjét.
- Nee.- Üvöltöttem és térdre estem. Sera ezt kihasználva leakart szúrni,de Alastor megállította. Hihetetlen dühös harag tombolt bennem. Azrael csak mosolyogva állt velem szembe. Felálltam,majd felé mentem.
- Újra látjuk egymást....- Kezdett bele,mire megtámadtam,de a szokásos trükkjeim helyett,most...láncok jelentek meg. Nem is érdekelt,hogy mivel,csak öljem meg őt. A láncok köré csavarodtak és ekkor tüskék jelentek megrajta. Végül egy árnyék végzett vele. A harcunk közben a felé csatateret elpusztítottuk. Most fejvesztve kerestem Al-t. Ekkor Sera meglátta Adam-et.
- Áruló.- Mondta,majd megakarta ölni,de a láncánál fogva elrantottam. Sera ekkor döbbent rá,hogy Adam tartozik nekem,de nem itt ért véget a meglepetés. Lute ekkor hátba szúrta a figyelmetlen Seraphint.
- Beképzelt picsa.- Mondta,majd végzett vele. Lute és Adam a harc mező közepén csókolóztak,amíg én fedeztem őket. Lucifer és Michael harcolt. A sereg nagyrészét legyőztük,ekkor találtam meg a bátyámat,aki az egyik nagy hatalmú angyallal harcolt. Legyőzte őt és Alastor a földre esett. Zokogva teleportáltam hozzá és pajzsot húztam körénk.
- Ne halj meg,te ne.- Mondtam és átöleltem. Ekkor tűnt el a szokásos mosolya. Zokogva öleltem át,mikor eltűnt. Ekkor a pajzs kidurrant és maró sav ként söpört végig a harctéren. Sok démont és angyalt is egyaránt megölt. Majd felvettem Alastor pálcáját és tovább folytattam a harcot.Este
A harc végetért és mi nyertünk.
- Köszönöm,hogy támogattatok.....- Kezdett bele Lucifer,de nem érdekelt. Meghalt miatta a családom...mindenki. Az egyik sikátorban sétáltam Valentinot,vagy Velvetet keresve,de senkit nem találtam.
- Nem minden rokonod halt meg.- Hallottam egy ismeretlen hangot.
ESTÁS LEYENDO
Elvesztettél? ( hazbin hotelff.)
FanficAlastor húga szintén felbukkan a pokolban,aki a V-én akar bosszút állni egy megbocsájthatatlan bűnért. De terve közben kiderül,hogy ki az igazi bűnös és további titkok is fényre kerülnek. ( trágár szavakat, káromkodást,18+ os utalásokat és jelenete...