Z menadżerem kłócić się nie mogłem, oczywiście wolałbym spędzić więcej czasu z dziewczyną, ale cóż. Do wytwórni było jakieś pół godziny, najgorzej, musieliśmy już wychodzić.
- Somi - zawołałem ją, wydawała się bardzo zamyślona.
- Tak? - jeny....mógłbym jej głosu słuchać godzinami.
- Musimy iść
- Gdzie? - spytała dziewczyna.
- Załatwiłem ci pracę - uśmiechnąłem się a jej oczy momentalnie się rozszerzyły, chyba wcześniej nie za bardzo wierzyła, że mi się uda dogadać z menadżerem.
- Dziękuję - odwzajemniła i ukłoniła się.
- Somi, nie musisz mi się kłaniać, wiem, że tak jest w tradycji, ale przecież jesteśmy przyjaciółmi, prawda?
- Tak, przepraszam
Zarumieniła się, uroczo.
Znów złapałem ja za rękę i razem wyszliśmy z kawiarni. Pogoda była przepiękna, idealna na spacer. Słońce oświetlało twarz dziewczyny, wyglądała jeszcze piękniej.
- Ale ładna pogoda - uśmiechnęła się.
- Prawda - także się uśmiechnąłem.
Miałem wrażenie, że czuje się ona trochę niezręcznie, dlatego już na nią nie naciskałem, resztę drogi przeszliśmy w ciszy.
- To tu - odezwałem się dochodząc do drzwi prowadzących do wytwórni. Wpisałem specjalny kod, po czym razem udaliśmy się do szklanej windy.
- Tutaj jest...wow - zaśmiała się Somi.
- Zwyczajnie, ja się już przyzwyczaiłem - wzruszyłem ramionami.
W ciszy dojechaliśmy na 15 piętro, tak Hybe jest ogromny. Ruszyłem w stronę sali 207 a za mną podążała Somi. Zapukałem.
- Proszę - usłyszałem dobrze znany mi głos menadżera.
- Dzień dobry - ukłoniła się dziewczyna. Menadżer wstał i także się ukłonił.
- To ona tak?
- Mhm - mruknąłem.
- Dobrze, zostaw nas samych na razie Jungkook, chyba, że chcesz, aby ciebie na próbę umalowała.
- Em...ch-chcę - szepnąłem.
______________________________________________________________________________
trochę krótki rozdział ale nie mam siły na razie, trochę się rozchorowalam. Jelitówka heh
Miłego dnia/nocy
Kocham was <3
CZYTASZ
Jungkook snapchat
Teen FictionKoreański idol chciałby poznać kogoś, kto nie wie kim jest, chce poznać kogoś kto nie widzi w nim perfekcyjnego idola tylko człowieka Piękną okładkę robiła @_Kyuki_