Wyszłam z Jeonem z jego pokoju udając się do salonu, aby powiedzieć o...związku? Nie wiem, może za wcześnie żeby tak mówić, ale każdy dobrze wie o co chodzi.
Jungkookie złapał mnie za rękę na co się zarumieniłam.
- Ehem - odchrząknął chłopak aby zwrócił uwagę przyjaciół pogrążonych w przechodzeniu misji w GTA.
Odwrócili się w naszą stronę. Jimin spojrzał najpierw na nasze ręce i wyszczerzył się po czym podbiegł do nas i przytulił. Inni też zorientowali sie o co chodzi i także nas przytulili i pogratulowali. Oprócz..
Oprócz Namjoona.
No nie. Tylko nie to.
- Nam co się stało? - spytał Jeongguk. - chyba nie chcesz mi powiedzieć, że Somi ci się...podoba - dokończył i spojrzał na niego groźnym wzrokiem.
Taki Jeon mnie przeraża.
-Co? Nie! Nie, po prostu...ehh, ja bardzo się cieszę po prostu - urwał na chwilę aby później na jendym wdechu wypalić o co chodzi. - u nas to zakazane.
Cmoknęłam z niezadowoleniem i spojrzałam smutno na mojego chłopaka.
- Oj tam, namówimy menadżera i załatwi - prychnął i puścił do mnie oczko.
- Jungkook dobrze wiesz, że to tak nie działa, jak się dowiedzą to zespół się rozpadnie, dobrze o tym wiesz
Spuścił głowę w dół a ja go przytuliłam.
- Jeju, słodko razem wyglądają.. - szepnął Taehyung.
- Chyba, że postaracie się to tak ukryć, że nikt się nie dowie..ale no, nie możecie pokazywać się razem publicznie, ale też na ulicy, w parkach, nigdzie, Somi, najlepiej jakbyś znalazła sobie "chłopaka", bo gdyby ktoś coś podjerzewał to już byś kogoś miała innego
Skrzywiłam twarz na myśl o nowym "chłopaku".
- No i jeśli chcecie się spotykać, to...musisz przychodzić tu wieczorem, jak będzie ciemno, żeby nikt cię nie widział
- Ehh, dobrze, dla Somi wszystko - uśmiechnął się Jungkookie.
Na mojej twarzy także pojawił się uśmiech.
Pokiwałam głową i usiadłam na kanapie zabierając Jiminowi pada.
CZYTASZ
Jungkook snapchat
Teen FictionKoreański idol chciałby poznać kogoś, kto nie wie kim jest, chce poznać kogoś kto nie widzi w nim perfekcyjnego idola tylko człowieka Piękną okładkę robiła @_Kyuki_