...nie będę stawać ci na drodze, to twoja praca, wiem, że ją kochasz, nie psuj tego...
- Ja się kurwa przesłyszałem? - powiedział trochę głośniej niż zazwyczaj. - chcesz odejść po tym wszystkim co zrobiliśmy, żeby dojść do takiego momentu, jaki mamy teraz? Że mamy siebie i możemy być razem?
- Jungkook ja...
- Nie rozumiesz, że zrobiłbym dla ciebie wszystko?
- Jungkook...
- Jak myślisz, że to wszystko co zrobiłem żebyś była teraz koło mnie, było bez sensu to prosze, idź
- JUNGKOOK! - krzyknęłam. - posłuchaj mnie...ja, ja po prostu wiem jak bardzo kochasz swoją pracę, a co z chłopakami? To twoi przyjaciele - powiedziałam już spokojniej.
- Wiem..ale ja, kocham cię
Chłopak podszedł bliżej mnie i wtulił mnie w swoją klatkę piersiową.
Odsunął się po chwili i wziął mnie na ręce.
- Ju-jungkook co ty robisz...
- Coś wymyślimy, pogadam jutro z menadżerem, a Ty się nigdzie nie wybierasz - puścił mi oczko i wszedł do dormu.
- Już się gołąbeczki pogodziły? - zaśmiał się Jimin.
- Pff - prychnął Kook i zaniósł mnie do sypialni.
- Masz może ochotę na coś ten... - zaśmiał się szyderczo.
- Głupek...no..powiedzmy, że taki co?
Chłopak pocałował mnie w czoło, wstał i zamknął drzwi na klucz...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obudziłam się w południe, jak Jin obudzil mnie na obiad.
Strasznie się nie wyspałam ale Jungkook podobno od rana już był na nogach.
- Jak tam Somi? Wyspana? - zaśmiał Jimin gdy weszłam do salonu.
- Słychać was trochę było - dodał Taehyung.
Zaczerwieniłam się i walnęłam go poduszką.
- A to za co? Nie ja budziłem ludzi w środku nocy - uśmiechnął się.
- To przez Jeona!
- No tak, i co jeszcze? - prychnął Jk.
- Nic.. - przytuliłam go i wzięłam gryza ciastka które trzymał w ręku.
--------------------------------------
miłego dnia/wieczoru <333
CZYTASZ
Jungkook snapchat
Teen FictionKoreański idol chciałby poznać kogoś, kto nie wie kim jest, chce poznać kogoś kto nie widzi w nim perfekcyjnego idola tylko człowieka Piękną okładkę robiła @_Kyuki_